Speedy (ex draver)

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Bumego
Berichten: 96
Geregistreerd: 25-07-04

Speedy (ex draver)

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 20:55

Hieronder zie je Speedy, een ex draver van 14 jaar. Zijn officiele naam is High Speed Mac. Het is een heerlijk paardje en springt super!
Hij wordt bereden met western zadel/hoofdstel maar wordt niet echt erg western gereden, hij kan ook prima onder veelzijdigheidszadel zadel bereden worden. Wegens te weinig tijd van de eigenaresse en daardoor te hoge kosten staat Speedy te koop.
Stel dat je intresse hebt kijk dan op http://groups.msn.com/Speedyfan/general ... _Message=4 voor foto's en daar kun je mailen voor verdere informatie.

Afbeelding
Afbeelding


CoriienRN

Berichten: 9772
Geregistreerd: 08-07-04
Woonplaats: Valkenburg zh

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:10

gaaf beest man! heben julie ook een strand in de buurt? moet je een x heen gaan en dan lekker hard late draven net als op de baan! Knipoog

ღCarpe diemღ Jackson Dress Z2+3 !! Spr L+7 B+32 Sgw M*
Guus v sport zzl*
B/L Jury lid :D Brandweervrouw :)

Bumego
Berichten: 96
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 21:15

Nee, geen strand, hij staat In Westerlee, vlakbij Winschoten. Het zijn veelal landweggetjes en ook wel stukken bos. Helaas......
En daar komt bij dat Speedy wegens rugproblemen weg van de baan is dus dat harde draven is niet zo best voor hem, hard galoperen kan hij wel ik kan het weten haha!!

Zoekt iemand nog een bijrijdster rondom buiten Den Haag?? Laat het me weten!

Bumego
Berichten: 96
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 21:20

Hier nog wat mooie foto's van Speedy (ik ben trouwens die met de blauwe trui steeds de rode trui mijn vriendin):

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Laatst bijgewerkt door Bumego op 03-10-04 21:26, in het totaal 8 keer bewerkt

More

Berichten: 3120
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Joure

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:21

grappig mijn paard heeft ook een veulen gekregen dit jaar (ook een draver) die heet ook speedy! tenminste zo noem ik haar officieel heet ze more speed!

Utah is mijn topper!!!

Dikkie81

Berichten: 191
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:14

Hejj dat ben ik met Speedy! *LOL* Leuk dat je hem erop hebt gezet! Wat een schat is het toch, he! Jammer dat hij weg moet..

Dit weekend komen er serieuze kijkers voor Speedy. De eigenaresse heeft er een goed gevoel bij. Ze zijn ook goed voor Speedy, hij komt op een pensionstal te staan en ze gaan er les mee nemen.

O ja Speedy blijft altijd een draver! Zo heet het ras. Dus titel klopt net helemaal, maar geeft niet hoor!

De pessimist klaagt over de wind,
de optimist verwacht dat die draait
en de realist stelt de zeilen bij.

WendyBZ

Berichten: 13134
Geregistreerd: 24-04-01
Woonplaats: Marum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:26

Als ik nog een keer ex-draver hoor ga ik gillen Scheve mond Het is en blijft een draver, noem het dan ex-koerspaard. Een tuiger noem je ook geen ex-tuiger als je er dressuur mee rijdt.
Ik had hem al op marktplaats zien staan Leuk paardje, Mackie hier op bokt heeft een halfbroertje, genaamd Morespeed Mac Lachen

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:33

Leuk, Leuk, Leuk!!!! Ik heb Morespeed Mac, die heeft de zelfde moeder als Highspeed, alleen een andere vader. Ik kan helaas niet alle foto's zien. Wel grappig, dat er 2 producten van Wzella op bokt zitten. Die van jou is donderder dan die van mij, die lijkt meer op Onespeed Mac, die heb ik een keer op de baan gezien. Die van mij lijkt meer op zijn vader, niet qua kleur, amar wel qua uitdrukking enzo

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W

Judith_W

Berichten: 2769
Geregistreerd: 02-11-02
Woonplaats: Leersum

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:34

wkoekoek schreef:
Als ik nog een keer ex-draver hoor ga ik gillen Scheve mond



Dacht ik ook meteen, dat moeten we denk ik nog heel zeggen, vordat ze het allemaal weten Knipoog

Gebruikersnaam veranderd van Mackie in Judith_W

Dikkie81

Berichten: 191
Geregistreerd: 22-06-04
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-10-04 09:40

Leuk, ik heb net je profiel even gekeken voor Morespeed Mac en hij lijkt qua uitdruking (hoofdje) echt op Speedy! Hij is is alleen een stuk lichter.

Grappig om te zien!

De pessimist klaagt over de wind,
de optimist verwacht dat die draait
en de realist stelt de zeilen bij.

Bumego
Berichten: 96
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 21:04

Ohoh sorry mensen Bloos! oke Speedy BLIJFT ALTIJD een draver maar bedoelde er eigenlijk alleen maar mee dat ie niet op de baan uitgebracht wordt, oke? *LOL*

Maar wat leuk Mackie dat je morespeed mac hebt! En ook ik heb je profiel bekeken en zie inderdaad qua hoofd vergelijkenis met Speedy.
Leuk Lachen

Hey maar fijn dat Speedy een goed thuis krijgt, gun het hem van harte, is zo'n fijn paardje!!!

Bumego
Berichten: 96
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 21:43

Enne...hoe verander ik de titel dan??? Dan hoeft niemand meer te gaan gillen.....

Zoekt iemand nog een bijrijdster rondom buiten Den Haag?? Laat het me weten!

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-10-04 22:39

mooie kleur heeft die!
wat blinkt die!


¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨
Whatever happened, happened¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨¯¨´*·~-.¸¸,.-~*´¨

Bumego
Berichten: 96
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 09-10-04 22:49

Zeker, vind de kleur van morespeed ook wel mooi maar eerlijk gezegd de kleur van Speedy toch wat mooier Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: catootje, Flux, L_Flo en 95 bezoekers