Flash is thuis!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Flash is thuis!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 12:19

Dutchs Peppy Flash is op zaterdagochtend vanuit Italiƫ in Nederland aangekomen. Bijna zonder 'kleerscheuren', alleen wat haar van de staartwortel geschuurd maar dat groeit gelukkig weer aan (en de huid was niet kapot). Transportbeschermers af en hij kwam met 'droge' benen te voorschijn, na al die tijd stilstaan geen vocht, helemaal niets. Hij was alleen doodmoe.

We hebben hem even lekker laten staan in z'n stalletje en hebben hem in de middag heel even gelongeerd, alleen stap en draf. Op zondag wel goed gelongeerd, hij voelde zich alweer stukken beter. Zag er minder hangerig/moe uit, was attent, etc.

Hij drinkt goed, eet goed, ontlasting/urine goed, tot nog toe allemaal heel harmonisch. Hij is een eersteklas lieverd, iedereen is weg van z'n mooie hengstenkop, z'n lijf en z'n karakter. We hebben het reuze getroffen met hem.

Vanavond voor het eerst onder het zadel en even licht rijden. Het zal een feest zijn! (En ja, hij is dus een echte knuffelbeer!)

Met geen pen te beschrijven hoe gelukkig we zijn dat hij heelhuids is aangekomen en dat we er zo'n gaaf paard bij hebben.

Groetjes, Gisela

Marcella1

Berichten: 327
Geregistreerd: 27-06-01
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 13:41

Jullie wel hardstikke blij zijn nu, nu hij er eindelijk is.
Veel plezier samen.
Groetjes Marcella

DubbelFun

Berichten: 88663
Geregistreerd: 12-04-01
Woonplaats: 1 km van het midden van Nederland

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 13:42

Gelukkig is alles goed gegaan Haha! Haha!

Foto's..... *LOL*

Linda

Berichten: 3350
Geregistreerd: 26-11-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 14:31

Gefeliciteerd! Lekker dat ie er zo goed door is gekomen. En inderdaad, we willen foto's!! Haha!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 16:27

Nogmaals gefeliciteerd, en ik wacht ook op de foto's *LOL*

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 17:00

Van harte gefeliciteerd, toch een hele reis voor zo'n dier. Hij kan onderweg niet lekker gaan zitten lezen!
Sluit me aan bij het dringende verzoek om foto's! Knipoog

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 18:04

Haha! Haha! WE WANT PHOTO'S!!!! Haha! Haha!

rina

Berichten: 10147
Geregistreerd: 23-03-02
Woonplaats: Drenthe

foto

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 00:22

gefeliciteerd en fijn dat ie zo goed de reis heeft doorstaan.


EN WE WILLEN NU FOTO'S Boos! Boos! Haha!

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 09:55

Hey te gek dat hij er is. Ik ben benieuwd naar de foto`s. Hij is er nu een paar dagen al (ik was erg traag met reageren) en vertel eens, hoe is het gegaan allemaal?

Jos
Berichten: 4059
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: beets

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 10:30

Harstikke leuk voor je.
Ik hoop dat je er veel plezier van zult hebben.

Gisela
Berichten: 1513
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Venray

Flash

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-04-02 10:33

Flash heeft het bijzonder naar zijn zin. Vindt zijn eten nog het allerbelangrijkste wat er is, vooral wortels vindt hij erg lekker.

Op stal plagen ze ons dat we weer aankomen met onze 'pony' of 'shetlander' (hij is ongeveer 1.40 m) maar het is goed bedoeld en we kunnen er hard om lachen. Hij wordt gewoon gruwelijk verwend met aandacht door iedereen, hij is ook zo'n lekker dikkopje....

We hebben hem dus maandag en dinsdag gereden en dat ging heel goed. Hij is gewoon braaf, we moeten nu de 'knoppen' gaan vinden, een klaar paard is 1 ding maar je moet hem wel leren sturen natuurlijk. Volgende week maandag en dinsdag hebben we een clinic van Doug Milholland bij Peter Simons en daar nemen we hem mee naar toe.

De aanvragen voor de foto's zijn LUID en DUIDELIJK. Ik zal deze week nog een paar leuke digitale foto's maken maar dan heb ik een vraag. Is er iemand die (als ik de foto's per email stuur) deze foto's op Bokt kan zetten? Mijn computer is een oud beestje en op een of andere manier lukt het me absoluut niet om de foto's hier op Bokt te krijgen. (Ben ook nog eens computer ONdeskundig.)
Alvast bedankt voor wie mij wil helpen.

Groetjes, Gisela

chrico

Berichten: 791
Geregistreerd: 11-08-01
Woonplaats: IJmuiden

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-04-02 10:54

We zullen je vast wel eens tegenkomen op evenementen met je shetlander. Als je foto`s heb, mail ze maar.
Wat fijn dat het zo lekker gaat met hem, want dat was natuurlijk ok maar afwachten.