School & paarden?! Gaat dat samen?

Moderators: Sica, Neonlight, balance

 
 
YellyBelly
Berichten: 631
Geregistreerd: 23-02-04

School & paarden?! Gaat dat samen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 16:40

Dat probleem heb ik nu dus. Ik zit op vwo 4 en heb echt niet normaal veel huiswerk! Boos! En op een dag heb ik 2 pony's te rijden, en ik vind het geweldig. Maar nu kom ik in de knoei met school en paardrijden, want ik haal het allemaal bijna niet meer.. Ik wissel al af, met de ene dag de ene pony en de andere dag de andere. Maar ik ben benieuwd..

Hoe delen jullie je dag in? Hoevaak gaan jullie naar je pony? Hoelang besteden jullie per dag aan je huiswerk? Halen jullie het om te gaan rijden en ook nog al je huiswerk te maken?




Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:43

Ik heb 1 paard. Ik ben net begonnen aan mijn beroepsopleiding en tot nu toe red ik het allemaal prima. Ik probeer zoveel mogelijk op school te doen en wat ik niet afkrijg maak ik dan thuis af. Als ik thuiskom maak ik eerst huiswerk en daarna ga ik naar mijn paard. Als ik laat uit school ben en veel huiswerk heb, longeer ik hem of poets ik alleen. Ik ga er wel elke dag heen ongeacht hoeveel leer of huiswerk ik heb.

Marloes__

Berichten: 5207
Geregistreerd: 28-03-04
Woonplaats: Vlaardingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:12

Ik heb het ook wel eens druk Haha! Maar Fuurtje voor alless ghighi Lachen

27-10-2011 * Een droom die in vervulling gaat... Casjino van Knedo <3

30-11-2013 * Onze zoon Joah is geboren! <3

Jennygirl

Berichten: 4491
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:47

Hmmm ik heb het jarenlang gedaan. School, paard (+ half uur heen en terug fietsen) en werken om het paard te bekostigen. Ik ging direct uit school naar mn paardje. Snel mesten en rijden, dan verzorgen en weer op mijn fiets naar huis. Even snel eten, naar werk, en daarna huiswerk maken. Ik heb het altijd gered. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik niet zoveel slaap nodig heb en ik keek nooit tv, en ging bijna nooit weg met vrienden oid.

We are all in the gutter, but some of us are looking at the STARS.
Geluk is een keuze! Kies jij ervoor om naar de sterren te kijken?
www.coachworld.nl

Poffer
Berichten: 1656
Geregistreerd: 25-07-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:11

Ik zit nu in de tweede, Vanuit school direct naar naar 't paard. Dan weer naar huis, douchen, eten, huiswerk en naar bed. Ik red het wel. Maar af en toe is 't wel krap met proefwerk leren.

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:50

had er in de eerste en in de tweede geen last van, deed alles fluitend, meer dan geneog tijd over voor leuke dingen en de paarden...

maar nu ik in gymnasium drie zit...
Gsus wat een huiswerk, niet normaal, hoef heus niet elke dag te rijden maar dit word wel erg druk zo

duzzz, ik heb de oplossing, maak gewoon alles in het weekend, leren doe ik zo, dus dat kan door de week ook wel, dan heb ik het door de week wat rustiger.

en ik heb zo m'n manieren om minder huiswerk te hoeven maken Knipoog

http://www.paardenrecreatie.nl
alles voor de recreatieruiter
je kunt nu ook artikelen aanvragen!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:53

Toen ik Bud kocht ben ik van 3 gymnasium naar 4 havo gegaan. Ik had alle stof die ik op de HAVO kreeg, al op het gymnasium gehad. Ik kon er dus zo doorheen wandelen en heb totaal geen problemen gehad met school & paard combinatie. Ik kon er gewoon elke dag naartoe. Ik maakte mijn huiswerk namelijk niet *LOL*

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Sjonniej
Berichten: 17536
Geregistreerd: 21-05-03
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:56

Ik doe nu ook 4 vwo, maar gelukkig hebben de pony's nog vakantie. Die staan nu nog 24 uur op de wei, en hoef ik niet te rijden. Ik ben benieuwd of ik het ga halen. Ik ben 4 dagen pas om half 5 thuis, dus ik hoop dat het gaat lukken deze winter.
Ik doe wel in mijn tussenuren (5 in de week) onwijs veel huiswerk maken, anders ga ik het zeker niet redden.

Sannuh

Berichten: 1387
Geregistreerd: 30-10-02
Woonplaats: Nijmegen-Lent

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:01

Nou denk je dat je het al superdruk hebt, maar wacht maar tot je in Vwo 5 komt dan *LOL* Bloos! dat is nog veel en veel erger. Ik zit nu in 6 Gymnasium en ben zo blij dat ik dat gehad heb, maar gelukkig wordt ze op de stalling waar ze staat hartstikke goed verzorgd en is het geen ramp als ik een dagje niet kan komen.

Nadir

Berichten: 12692
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:08

Ik heb het altijd prima gered... Lachen
Tijdens de middelbare school had ik zeeën van tijd, en tijdens mijn studie had ik ook altijd tijd genoeg voor mijn pony...

Maar ik kan me best voorstellen dat je het druk hebt en niet meer weet waar je de tijd vandaan moet halen...
Dan zou je misschien in het weekend iets vooruit moeten werken voor je school, bijvoorbeeld werkstukken e.d. alvast maken en repetities leren... Ik weet het, in het weekend ben je vrij en wil je leuke dingen doen, maar je paard is er ook nog...
Dan heb je de rest van de week genoeg tijd voor je paard... Lachen

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

Antoinette

Berichten: 9566
Geregistreerd: 31-08-02
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:18

Van AM naar JPP

_Michelle_

Berichten: 4868
Geregistreerd: 30-01-03
Woonplaats: Rosmalen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:21

Ik heb mn paard samen met mn vader en zus, in mijn eentje had ik het zeker niet gered. Ik heb s avonds vaak wel tijd maar ik ga liever s middags naar mn paard, vind het ook zielig als hij de hele dag op stal staat en er alleen s avonds uit zou komen.
Volgend blok van school moet ik donderdag en vrijdag stage lopen, de andere 3 dagen zit ik waarschijnlijk tot laat op school. Dan wil ik nog 1 avond werken en op zaterdg werken, moet ik nog huiswerk (werkstukken) maken en 2 dagen door de weeks (dus niet van het weekend) naar mijn paard. Vraag me nu ook af hoe dit allemaal gaat lukken. Ik denk dat ik dan s avonds toch wel naar mn paard zal moeten omdat het niet s middags kan. Als ik er nu aan denk krijg ik al helemaal een stress gevoel Clown ik kan er niet tegen zo'n druk leven te hebben waarbij ik de hele dag weg ben. Maarja, ik wacht het maar af en zie wel hoe het allemaal gaat lopen, het duurt nog een maand voordat het zover is...

Gamble

YellyBelly
Berichten: 631
Geregistreerd: 23-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-10-04 19:34

Leuk om zo ieders verhaal te horen
Ik denk inderdaad dat ik in het weekend heel veel ga doen...
Maar laat jullie verhaaltjes nog maar komen hoor!


verootjoo
Berichten: 35605
Geregistreerd: 19-10-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:13

ik heb een paard, ben net een hbo-opleiding gestart, en werk ook nog 22 uur per week. Maar ik ga niet elke dag rijden. Op zich red ik het nu nog prima Lachen

[o]

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:41

Bij mij gaat het prima.
Ik doe nu 3HAVO en heb een eigen paard en een verzorgshet bij huis staan.
Ik maak het meeste hw in het weekend, en leren gaat ook prima samen..
Heb 3x per week priveles en dan rijd ik 's avonds, mn paard heeft 1 dagje vrij per week en dan deel ik de andere dag dat ik naar school moet en rijd gewoon zelf in.. niet zo erg lang bijv, of ook 's avonds.
Gaat prima!

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:45

wij hadden nooit huiswerk op vmbo,haha ofja soms welleens (maakte we nooit Schijnheilig ) en had er echt nooit problemen mee.

nu doe ik bmo (vervolgopleiding) en nog steeds geen problemen ermee Lachen

ben ik wel blij mee dat het bij mij zo goed gaat,want als ik soms lees/hoor hoe weinig tijd sommige maar hebben.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

ElsjeBrab
Berichten: 239
Geregistreerd: 16-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 12:34

Ik doe 3 gymn. en over het algemeen gaat het wel goed samen.

Ik ben gemmideld om 5 uur thuis, dan ga ik eten.
Na het eten maak ik een uurtje huiswerk.
En van ong. 7 tot half 9 ga ik naar mijn paard.
Niet zo lang,maar in het weekend ga ik altijd langer.

ponymeid1
Berichten: 11472
Geregistreerd: 16-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 14:09

Ik doe 5e Havo. Ik ga elke dag 2 uurtjes naar pony, behalve maandag en dinsdagavond, want dan moet ik werken. Dus dan heeft ze vrij of doet de eigenaresse haar. Soms ga ik uit school direct naar Mira, dan eten en dan huiswerk, of soms andersom. Ligt eraan waar ik zin in heb..

mirjamalvaro

Berichten: 14615
Geregistreerd: 19-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:49

ik zit nu in 5vwo en heb nog geen problemen gehad.
Vanuit school gelijk naar me paard, dan eten, huiswerk en naar bed.

Kijk dus bijna geen tv en ga nooit uit met vrienden.
Huiswerk probeer ik zoveel mogelijk op school te doen.

(heb deze week helaas 3 repetities)

MT sporthorses, voor uw dressuur- en/of ponyveulens.

radijs

Berichten: 2004
Geregistreerd: 04-06-03
Woonplaats: Paterswolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 17:26

Kijk jij doet het ook niet goed he Tong uitsteken
Ik zit nu op t VMBO GL heb 4 praktijkvakken in de week.
Zit op een boerinnen school Tong uitsteken
Ga elke dag direct uit school de paardjes doen...
En Huiswerk, agh ik zit togh op t VMBO dus is een makkiej Tong uitsteken

odilia

Berichten: 1206
Geregistreerd: 27-06-04
Woonplaats: Hongarije

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:27

iik zit nu op het derde jaar van t vmbo.
ik doe mijn huiswerk zoveel mogelijk op school, en het andere doe ik nu s'middags en ga ik sávonds naar de paarden.
maar nu het sávonds heel snel donker wordt en ik een pony ga beleren ga ik binnekort s'middags naar de paarden en sávonds huiswerk.

Idioteque
Berichten: 4514
Geregistreerd: 07-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:39

Ik ga niet elke dag naar mijn paard, probeer wel zo veel mogelijk te gaan. Maar soms ben ik pas 5 uur thuis en heb ik voor de volgende dag een groot proefwerk en veel huiswerk... Dat red ik niet, dan doet mijn vriendin mn paardje gewoon Lachen Zit nu in de derde klas gymnasium....
Hoe lan g ik met huisrwek bezig ben wisselt heel erg.. De ene dag een kwartiertje, de andere dag 3 uur Scheve mond

Ramsesje
Berichten: 624
Geregistreerd: 16-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 20:42

ik doe latijn-wiskunde(geen idee wat dat in Ned zou zijn) en zit in m'n laatste jaar en heb enorm veel werk.
In het weekend probeer 'k al een deel te doen, maar meestal krijgen we bijv. de maandag vanalles opgegeven voor de dinsdag enzo. Ook hebben we voor elk vak een eindwerk die we moeten maken dus daar kruipt ook enorm veel werk in.
En daar komt dan nog es bij dat 'k een heel slecht lessenrooster heb, welke ervoor zorgt dat ik i.p.v 32u op school zit 36u er mag door brengen.
Maar toch probeer ik 5dagen in de week naar Ramses te gaan 2 keer in de week les te nemen met urco en een keer per week te gaan rijden in de stoeterij. Maar soms haal 'k dit niet
Volgend jaar wordt een ramp wil nl. voor veearts studeren en ga dus naar gent verhuizen, 'k weet nog niet hoe 'k het ga oplossen maar dat zien we dan wel

luna_cockie

Berichten: 2167
Geregistreerd: 18-06-02
Woonplaats: Djalamabad

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 16:02

Ik zit nu in havo 5(examenjaar) en heb 2 paarden, rij soms(ong 3x per week) nog een ander paard. Nu red ik het wel opzich, huiswerk maak ik bijna nooit...Bloos!

HARDCORE
DE HARDE KERN
DE ONDERGROND

Ing__

Berichten: 11173
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: Arnhem

Link naar dit bericht Geplaatst: 06-10-04 19:17

Jennygirl schreef:
Hmmm ik heb het jarenlang gedaan. School, paard (+ half uur heen en terug fietsen) en werken om het paard te bekostigen. Ik ging direct uit school naar mn paardje. Snel mesten en rijden, dan verzorgen en weer op mijn fiets naar huis. Even snel eten, naar werk, en daarna huiswerk maken. Ik heb het altijd gered. Ik moet daarbij wel zeggen dat ik niet zoveel slaap nodig heb en ik keek nooit tv, en ging bijna nooit weg met vrienden oid.


same here op het moment Knipoog
ik ren van hot naar her op het moment Haha!
maar ik heb het er voor over

Dag lieve mama...


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 5 bezoekers