Genaaid Door Rabobank Talentenplan!! :@

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Genaaid Door Rabobank Talentenplan!! :@

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 16:43

Zoals de titel al zegt: Ik ben dus ff vet genaaid door t rabobank talentenplan! Boos! Ik had een wedstrijd met een rabobank talentenplan gewonnen.. Dus ik vet blij! Dit was net toen de selecties van het talentenplan afgelopen waren.. Nu hoorde ik van een meisje die dat ook had gewonnen dat je ook een brief mee moest krijgen die je dan moest invullen en opsturen.. Maar die brief zat dr bij mij niet bij dus mijn moeder daarnaartoe bellen en weet je wat die ******* ( sorry moest dr ff uit! Schijnheilig ) zeiden!? Dat ik omdat er nieuwe regels komen dat t alleen nog voor de Z is (ik rij M-1) En dat ik niet dus meer mee mag rijden! Verward Verdrietig Ik vind dit dus nergens op slaan want ik moest zelf dus maar uitzoeken of ik nog wel mee mocht doen.. Ze kunnen er toch wel op zn minst er een brief bij doen ofzo?! Boos! Wat vinden jullie wat ik nu moet doen?! Wat zouden jullie doen als jullie dit overkwam?!

Scheldwoord vervangen door ***
Mickey
Laatst bijgewerkt door Danielle14 op 03-10-04 17:24, in het totaal 1 keer bewerkt

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 16:59

Nou ik vind het een beetje ver gaan om ze meteen voor m*golen uit te maken hoor!! Boos!
Ja en t is balen, maar als die regels er nu zijn dan is het niet anders...

Vinka
Berichten: 1177
Geregistreerd: 29-01-03
Woonplaats: Hattem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:03

Ik snap wel dat je teleurgesteld bent maar vind dat je dat wel in iets andere bewoording op had mogen schrijven.

Danielle14

Berichten: 1334
Geregistreerd: 24-09-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 17:28

Vinden jullie dat ik hier niks tegen kan doen dan? Ik vind t echt stom dat ze dat rabobank talentenplan weggaven terwijl ik helemaal niet meer mee mag doen!

Mickey

Berichten: 34755
Geregistreerd: 25-02-01
Woonplaats: Daar waar mijn huis woont

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:33

Natuurlijk is het niet leuk om je blij te maken met een "dooie mus", maar om ze nu maar meteen uit te schelden is ook niet de bedoeling. Op Bokt al zeker niet. Vandaar ook dat ik het woord vervang door sterretjes.

Kimmy-is-mijn-schatje
Berichten: 412
Geregistreerd: 30-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:38

Het was van te voren al bekend dat degene die in lunteren rabobank talent zou worden waarschijnlijk niet meer mee kon doen omdat het alleen nog maar voor de Z is. Dit komt omdat de M ruiters uitendelijk toch niet goed genoeg zijn..
Tis voor jou wel balen ja, maarja ik denk niet dat je er veel tegen kunt doen..

YvonneS
Berichten: 3303
Geregistreerd: 28-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:41

Ze hadden ook bij voorbaat de boel in kunnen trekken. Was je dan dus ook 1e geweest, dan had je waarschijnlijk ook gemopperd omdat het een rabo-rubriek zou zijn en je helemaal niks hebt gekregen. Nu heb je tenminste nog een mooi dekje erbij.

hesterv

Berichten: 2853
Geregistreerd: 03-10-02
Woonplaats: Bitgummole

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:02

Je hebt toch het rabobank talentenplan gewonnen *LOL* Beter dan alleen 1ste toch Haha! En nahjah, balen van die regeltjes maarjah, niks aan te doen verder. Maar nog gefeliciteerd Tong uitsteken volgende keer maar in de Z het RTP winnen toch Haha!

Ctal
Berichten: 5668
Geregistreerd: 08-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:06

Je hebt iig een dekje Tong uitsteken

Ik begrijp de teleurstelling, maar het is gewoon niet anders. Idd lekker doorrijden naar t Z en dan komt t allemaal goed Haha!

kadans16
Berichten: 1709
Geregistreerd: 13-08-04
Woonplaats: ergens in het limburgse boerenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:23

Tja eigenlijk zou ik er niet zo heel kwaad om kunnen worden hoor.
Je hebt een leuke jas, dekje en een tas.Het enigste is dat je over een jaar ( Clown ) pas !! niet meer mee zou kunnen doen aan de rabobank selectie.
Maar wie weet wat er in de tussentijd nog allemaal kan gebeuren?
Je hebt gewonnen en er een leuk prijzenpakket aan overgehouden.
Gewoon in het Z proberen en wie weet.Om je er nou zo
druk over te maken Ze laten je er toch niet door meedoen hoor.
Je hebt alleen jezelf ermee.En ja helaas voor de M ruiters zijn dit nu de nieuwe regels.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:01

Ga gewoon zo snel mogelijk door naar het Z en zorg dan dat je jezelf erbij rijdt. Knipoog

Maartje__

Berichten: 7413
Geregistreerd: 07-10-03
Woonplaats: Somewhere

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:08

Ik was ook uitgenodigd voor de selecties, en heb die ook gereden. Maar na hindernis 1 verloor ik mn ijzer, en sprong ze dus echt niet meer. Ze beloofden mij dat ik nog een training zou krijgen, om te kijken of we "nog wat waren".. Maar die training heb ik nooit gehad. Kreeg gister een brief thuis, dat ik niet geselecteerd ben. Marja, ik zou mezelf ook niet selecteren op basis hoe ik daar gereden had!

daanboy

Berichten: 1001
Geregistreerd: 13-02-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 19:27

oh das nie leuk nou ik heb ook zo iets meegemaakt nou ik zit in het 4tal en wij waren kampioen nou dus wij waren super blij nou wij zijn ons aan het klaar maken en ineens komt er iemant aan en zij zij dat wij geen kampioen waren en het stond op de lijsten met 170 en 162 punten en wij vonden dat nie leuk stom gedoe soms he

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 20:59

Vind het ook wel beetje knullig hoor, naja het is nu eenmaal zo maar wel beetje raar Verward

Liza_vL

Berichten: 17549
Geregistreerd: 01-04-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 22:59

Echt balen zeg, je had het zo verdiend Verdrietig Was zeker Lunteren?
Ik had namelijk al zoiets gehoord in een ander topic.
Moet je maar snel naar de Z rijden en dan nog een keer winnen. En dan win je het alsnog Vork

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 23:49

ik vind dat als ze jong talent willen helpen dat ze dat ook vanaf de M kunnen doen...... talent is talent alleen hebben sommige mischien niet de middelen/geld om goede hulp te krijgen, en dan is zoiets mooi meegenomen......... en waarom zouden mensen in de Z wel talent hebben??? ik ken ook mensen die gewoon een Z-paard kopen (en echt een makkelijke, waar iedereen letterlijk mee weg kan rijden) en zo ff snel alles halen, maar zet ze op een ander paard en ze kunnen nix meer........ dus een klasse waar je in rijd zegt nix over je talent....... dit is mijn mening hier over..... en ik had ook gehoopt volgend jaar een wedstrijd te kunnen starten met rabo rubriek..... liefs Jessy

idje

Berichten: 1309
Geregistreerd: 27-08-04
Woonplaats: in de polder

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:13

Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Toen ik dat topic over Lunteren gelezen had, heb ik de regelementen en het Talentenplannieuws
op de KNHS-site steeds goed in de gaten gehouden en daar staat helemaal niets over het wegvallen van de M in. Dus is het onbehoorlijk wat ze doen. (Juristen onder ons, is dit wel legaal, je niet houden aan je eigen regelementen zolang de veranderingen nog niet gepubliceerd zijn?) Verward Zelf noem ik het Talentenplan het Frustratenplan, het had zo mooi kunnen zijn, maar als je grote groepen uitsluit (zoals C-pony's! Wat heeft maat met talent te maken?) en alleen maar rubrieken toelaat die meestal toch al door hele en halve profs worden gedomineerd, dan heeft dat meisje of die jongen, die barst van het talent maar geen ouders heeft, die een super paard/pony of dat geroutineerde ZZ-zwaar paard kunnen kopen, helemaal geen kansen meer.
Slechte zaak RABO & vooral KNHS.

LadyLuna

Berichten: 3681
Geregistreerd: 09-02-04
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:42

In de M kan je natuurlijk minder gauw ontdekken of het talent is, dat kan je in de Z wat beter
zien, maarja, het blijft een beetje vaag met dat Rabobank Talentenplan gedoe... Scheve mond

Charmaine
Berichten: 1414
Geregistreerd: 28-12-03
Woonplaats: Alphen aan den Rijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:53

Als je wilt weten hoe het zit, zou ik gewoon de KNHS afdeling topsport bellen. Daar zit iemand die zich speciaal bezig houdt met het Rabobank Talentenplan.

Ik hoop voor je dat je nog mee kunt doen!

Oh ja, als je een pakket wint, dan behoort er een envelop bij te zitten, waarmee je je op moet geven voor verdere selectie! Zat die er niet bij, dan is je pakket niet compleet.

Succes!

xx_Irisje

Berichten: 12345
Geregistreerd: 08-12-03
Woonplaats: Amersfoort

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:56

Blifjt wel beetje vaag,
snap dat je teluergestelt bent..

maar je hebt wel gewonne, mag je best trotds op zijn!

Jes

Berichten: 12155
Geregistreerd: 12-11-02
Woonplaats: Frankrijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:32

idje schreef:
Citaat:
Zelf noem ik het Talentenplan het Frustratenplan, het had zo mooi kunnen zijn, maar als je grote groepen uitsluit (zoals C-pony's! Wat heeft maat met talent te maken?) en alleen maar rubrieken toelaat die meestal toch al door hele en halve profs worden gedomineerd, dan heeft dat meisje of die jongen, die barst van het talent maar geen ouders heeft, die een super paard/pony of dat geroutineerde ZZ-zwaar paard kunnen kopen, helemaal geen kansen meer.
Slechte zaak RABO & vooral KNHS.


hier ben ik het dus helemaal mee eens......

Guess001
Berichten: 5160
Geregistreerd: 09-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 09:36


Yoghurt
Berichten: 264
Geregistreerd: 31-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 11:08

Jee dat is wel balen voor je zeg. En het is al zo moeilijk om toevallig eerste te worden in een Talentenplan-ring. En dan mag je niet meedoen. Ik vind het erg flauw van ze. Ik wist trouwens niet eens dat ze die regels veranderd hadden. Saffier je hebt gelijk, niet alleen de Z-ruiters moeten kunnen meedoen. De kansen moeten iets eerlijker verdeeld worden. Vanaf de M1 lijkt mij het beste. Ik zou het erg leuk vinden om aan het Talentenplan mee te kunnen, al is het maar omdat je er misschien veel van opsteekt. Maar zonder Talentenplan kom je er ook wel denk ik, met heel veel doorzettingsvermogen.
Ik heb zelf niet eens privélessen ofzo, ik moet het allemaal van mijn verenigingslessen hebben. En toch rijd ik mooi wel M2, en met nog 4 winstpuntjes erbij kan ik Z starten. Ik heb het zelf gedaan, zonder extra les of een Talentenplan. Je komt er vast wel hoor, laat je maar niet ontmoedigen door zulke dingen. Van tegenslagen word je bikkelhard. Gewoon doorgaan!
Overigens vind ik de regel van 1e worden en dan pas mogen meedoen aan het plan ook vaag. Net of diegene die tweede of zesde geworden is niet ongelooflijk getalenteerd kan zijn!

nicole0180
Berichten: 480
Geregistreerd: 06-09-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 12:48

idje schreef:
Ik kan me voorstellen dat je teleurgesteld bent. Toen ik dat topic over Lunteren gelezen had, heb ik de regelementen en het Talentenplannieuws
op de KNHS-site steeds goed in de gaten gehouden en daar staat helemaal niets over het wegvallen van de M in. Dus is het onbehoorlijk wat ze doen. (Juristen onder ons, is dit wel legaal, je niet houden aan je eigen regelementen zolang de veranderingen nog niet gepubliceerd zijn?) Verward Zelf noem ik het Talentenplan het Frustratenplan, het had zo mooi kunnen zijn, maar als je grote groepen uitsluit (zoals C-pony's! Wat heeft maat met talent te maken?) en alleen maar rubrieken toelaat die meestal toch al door hele en halve profs worden gedomineerd, dan heeft dat meisje of die jongen, die barst van het talent maar geen ouders heeft, die een super paard/pony of dat geroutineerde ZZ-zwaar paard kunnen kopen, helemaal geen kansen meer.
Slechte zaak RABO & vooral KNHS.


ben ik het dus helemaal mee eens!! ik was naar de selectie dagen k had les van tineke bartels ze was heel positief enzo maar k had het gewonnuh in de M2 en k ben dus ook niet do0r voor verdere lessuh en k heb ook wel lessuh gehad van arjan teeuwissuh en edward gal hun waren ook helemaag weg van me paard en k kom er wel zeiden ze maar ze zoeken dus gewooon iemand die al zoiezo Z rijd en en liefst hoger dan pas maak je een kans en dat noemen ze talentenplan

moowsy

Berichten: 7476
Geregistreerd: 23-12-03
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 20:19

Jammer zeg Daan! Wel heel stom dat ze dat van te voren niet gezegd hadden, nouja het is natuurlijk zoiezo balen.