Bezwaar aantekenen?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Bezwaar aantekenen?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 14:38

Laatst had ik op een wedstrijd een punten totaal van 154 punten. Op 1 punt stond een vaag geschreven punt, het kan een 7 zijn, maar het kan ook een 4 zijn, verder staat er geen commentaar bij.

Wanneer ik de proef alles bij elkaar optel, kom ik met die 4 uit op die 154, maar stel dat het wél een 7 was, heb ik dankzij een telfout én een schrijffout een winstpunt misgelopen... Kan ik hier bezwaar aantekenen, of ben ik er al te laat voor? Gaat de KNHS hier wel op in?

Fitzroy

Berichten: 25106
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 14:57

Ik denk dat je ter plekke naar de jury had moeten gaan om te vragen of het een 4 of een 7 was. Nu kun je er niets meer aan doen.
Ik verwacht ook eigenlijk niet dat de KNHS er nog op in gaat.

haike
Berichten: 13519
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:13

Fitzroy schreef:
Ik denk dat je ter plekke naar de jury had moeten gaan om te vragen of het een 4 of een 7 was. Nu kun je er niets meer aan doen.
Ik verwacht ook eigenlijk niet dat de KNHS er nog op in gaat.


Ik denk hetzelfde, het beste had je meteen even naar de jury toe kunnen gaan. Nu kunnen ze er niet zoveel meer mee doen, jammer.

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:51

Een 4 of een 7, dat scheelt nogal, aardig goed of redelijk slecht. Kun je je niet meer herinneren hoe dat onderdeel ging en welk cijfer het dus zou moeten zijn?

Lijkt me niet dat je achteraf nog bezwaar kunt maken, dat zul je direct bij de jury moeten doen, anders heb ik ook nog wel wat protocollen waar ik thuis zelf even in ga kliederen Knipoog

Mirkim

Berichten: 6142
Geregistreerd: 01-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 15:56

Margreet schreef:
Een 4 of een 7, dat scheelt nogal, aardig goed of redelijk slecht. Kun je je niet meer herinneren hoe dat onderdeel ging en welk cijfer het dus zou moeten zijn?

Lijkt me niet dat je achteraf nog bezwaar kunt maken, dat zul je direct bij de jury moeten doen, anders heb ik ook nog wel wat protocollen waar ik thuis zelf even in ga kliederen Knipoog


ik vond het redelijk goed gaan, en aangezien het op video stond, heb ik het terug gezien en een 4 was wel erg cru... daarbij vond ik het erg raar dat bij de 5'en wél commentaar stond en bij die 4 niet.

ik zal geen bezwaar aantekenen, maar de volgende keer beter omdenken. ik wist niet dat je daarvoor terug kon gaan naar de jury, ik dacht naar de organiserende instantie.
Jammer... anders zat ik nu misschien op M+5... Haha!

AnoeskaB

Berichten: 544
Geregistreerd: 25-01-04
Woonplaats: Annen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 17:48

Je moet de volgende keer dan niet alleen naar de jury, maar in ieder geval ook naar het secretariaat van de organisatie. Als het wel verbeterd moet worden, moet het ook op het gele gedeelte van de coupon verbeterd worden. Anders kan de winstpunt natuurlijk niet bij de KNHS geregistreerd worden.