Nieuwe stal

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
piedrolover

Berichten: 2275
Geregistreerd: 15-04-03
Woonplaats: Den Bosch

Nieuwe stal

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-04 15:01

hoihoi,
omdat 1 van mijn verzorgpony's niet meer op t land mag zijn we naar een andere stal verhuisd, waar een bak is. Het is best wel een mooie stal en we hebben nu vol pension. Terwijl we hiervoor alles zelf moesten doen Lachen
Maar het is ook wel weer lastig om op zo'n stal te komen.. We hadden altijd een plekje voor ons zelf zonder andere mensen..
Sommige mensen van de stal lijken me heel aardig, maar de meesten zeggen niet eens gedag Scheve mond
Er lopen ook nog eens van die kleine pennymeisjes rond, die het nergens anders over hebben dan dat ze 3 paarden hebben en dat de hele stal van hun is (het zijn de dochters van de staleigenaren)..
Komt er 1 van de stalkatten naar je toe, die je dan even aait, roept er meteen zo'n kind: stalregel: pak geen katten op Boos! Terwijl zij er 1 minuut daarvoor nog met één onder haar arm liep..

Komen we terug van een wandelingetje staan ze allemaal bij de paardjes in de bak. Piedro aan zn voorpluk over een hindernis te trekken en er zat een halve vlecht in z'n manen
Hopelijk is het gewoon even wennen en wordt het vanzelf leuk, maar het viel me toch wel tegen..
Ik heb ook liever niet dat al die kinderen aan m'n paardje lopen te trekken..

Nou ja dit moest ik even kwijt..
Hebben jullie ook zulk soort dingen gehad toen je nieuw kwam op een stal? Hoe hebben jullie dat aangepakt?

Daaaag

Milka

Berichten: 2109
Geregistreerd: 19-09-03
Woonplaats: Strijen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:04

Tja...tis altijd even wennen op een nieuwe stal.
Nieuwe regels, nieuwe mensen en een nieuwe omgeving.
Maar dit vind ik ook wel een beetje absurt...van die meisjes.
Ze hebben gewoon last van ster-allures Haha!
Gewoon negeren...hun gedrag...en je lekker bezig houden met je paardje. Daar gaat t uiteindelijk om...maar tis altijd wel prettig als er plezierige mensen op die stal staan.

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:14

Gewoon wat van zeggen als je niet wilt dat ze aan je pony komen. Lekker met die aardige mensen op gaan trekken de rest trekt vanzelf wel bij.

Kiara

Berichten: 10899
Geregistreerd: 10-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:20

Inderdaad, het gaat om JOUW pony, daar moet je wat van zeggen dan als ze er aan komen terwijl jij dat niet wilt hebben.
Verder denk ik dat het even wennen is voor je je plekje weer hebt gevonden.

luuntje

Berichten: 13961
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:29

Het inderdaad even wennen zo'n anderre stal met andere regels.
Maar ik zou er toch wat van zeggen als ze zomaar aan je pony komen. Jij zit toch ook niet ongewenst aan hun pony's.

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:32

als je er maar plezier hebt, en je komt er toch vooral voor je pony