Stravinsky xx gefeliciteerd!!!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Stravinsky xx gefeliciteerd!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-02 15:51

Stravinsky is nu ook goed gekeurd voor het trakhener verband!!
Hij is ondermeer goedgekeurd voor het kwpn, deens- en zweeds verband en nu dus ook bij het trakhener verband!!
Afbeelding
Nou in elk geval dus weer een leuk nieuwtje!!
en Suzanne petje af! toppie hoor!!
groetjes jeannette

Mar2lin
Berichten: 1833
Geregistreerd: 26-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 17:31

wowo luek hoor... ik kreeg gisteren mn foto's van de hengstenshow maar ze zijn echt super donker ik kijk of ik ze nog wat kan verlichten...

Gefeliciteerd!

paulanda
Berichten: 2180
Geregistreerd: 09-07-01
Woonplaats: heerhugowaard(n-H)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 18:33

gefelicibokt!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 18:43

Wauw!!!! En wat een gave foto pfffffffffffffff. Echt super. Dus daarom moest Suus naar Duitsland. Hmmm zal ze weer terug zijn nu?

Wel stappen he suus a.s. zaterdag!!!!

Groetjes Merilyn

chantal1

Berichten: 5310
Geregistreerd: 14-11-01
Woonplaats: zeeuws-vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 18:53

Ziet er zeker goed uit!

Gefeliciteerd!!!

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-02 21:52

Merilyn schreef:
Wauw!!!! En wat een gave foto pfffffffffffffff. Echt super. Dus daarom moest Suus naar Duitsland. Hmmm zal ze weer terug zijn nu?

Wel stappen he suus a.s. zaterdag!!!!

Groetjes Merilyn


Ja ze is terug!! (tenminste dat heb ik vernomen Haha!)
Toppie he!! foto heb ik overigens zelf effe gemaakt van ons suusje van bokt met HAAR stravo!!!

Heej stappen!! Komen jullie ook eens een keertje naar time out!!!!
Is super gesellie en mij kun je daar ook regelmatig vinden!!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 22:25

Van harte, Super zeg!! Haha!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 09:05

GribaldiFAN"]
[quote="Merilyn schreef:
Wauw!!!! En wat een gave foto pfffffffffffffff. Echt super. Dus daarom moest Suus naar Duitsland. Hmmm zal ze weer terug zijn nu?

Wel stappen he suus a.s. zaterdag!!!!

Groetjes Merilyn


Ja ze is terug!! (tenminste dat heb ik vernomen Haha!)
Toppie he!! foto heb ik overigens zelf effe gemaakt van ons suusje van bokt met HAAR stravo!!!

Heej stappen!! Komen jullie ook eens een keertje naar time out!!!!
Is super gesellie en mij kun je daar ook regelmatig vinden!!
[/quote]

We zijn al een aantal keer naar de Time Out geweest dus we kunnen zaterdag wel weer gaan. (Als Suus wil Haha! ) Oei we gaan off-topic *LOL* Haha! Schijnheilig

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 10:15

Is hier ergens ook een nieuwsbericht van??

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 11:13

Uhm een nieuwsbericht?
komt denk ik wel in de paardenkrant en misschien in de strengen, moet je even afwachten!


Heej we kunnen wel wat afspreken dan! zaterdag in time out!!
groetjes jeannette

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 13:41

Hallo allemaal,

Ja ik ben weer terug!!! Haha! Jammergenoeg geen internet op mijn hotelkamer dus ik kon gewoon 3 dagen niet bokken!!! Boos! Haha!

Ja het was echt gaaf hoor daar, hij was echt publiekslieveling en dat Duitse publiek is zooo enthousiast, niet meer normaal. Ik was aan het rijden tijdens de Sattelpresentation en dan rijd je een serie om de 3 en die mensen klappen joh........of bij het uitstrekken ook applaus....echt superleuk. Dat maak je in Nederland niet veel mee.

Gribaldi had op vrijdagavond een showblok, hij is Trakehner van het jaar geworden en liep daar een show samen met Paragon en Painted black ( oooo wat een paard........ Lovers )


Enne...........het was afgelopen weekend dus het zal best deze week in de paardenkrant, hoefslag, strengen enzo. komen.
Ik zal het bijhouden want ik wil alles bewaren natuurlijk.
Ik heb ook een heel mooi stalplaatje gekregen en ze hebben ook daar veel foto's gemaakt dus in het TCN blad zal ook wel een heel stuk komen.

Het was erg vermoeiend, erg druk maar toch wel leuk om op terug te kijken.
We zaten vlak bij het stadion van Bayern Leverkusen die die dag speelden voor de landskampioenstitel, echt alle voetballertjes aan zien komen en veel fans zaten ook bij ons in het hotel, wel geinig, maar wel erg druk op de terugreis..........3 en half uur met de vrachtwagen.

Even off-topic..........ik wil wel mee hoor zaterdagavond naar de Time-out. Ik dacht dat Wouter ook mee wilde maar ik zal nog even navragen, die ging met een stel vrienden uit dus misschien dat hij ook wel komt.................mini-boktmeeting Haha!

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 14:28

Suzanne F. schreef:
Even off-topic..........ik wil wel mee hoor zaterdagavond naar de Time-out. Ik dacht dat Wouter ook mee wilde maar ik zal nog even navragen, die ging met een stel vrienden uit dus misschien dat hij ook wel komt.................mini-boktmeeting Haha!


Tsja en die Wouter zou een knappe vriend hebben die mee ging????

Ene Mark Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig Haha! Knipoog

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-04-02 15:08

Heeej, aan hoeveel mensen wil wouter mark koppelen Haha!:D:D:D:D:D:D:D:D
hahahahaha
groetjes jeannette

amagun
Berichten: 3061
Geregistreerd: 26-03-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 18:01

Heee word er hier weer geroddeld over mij??;) zal speciaal voor merylin en jeanette mark is effe bellen maar jullie zijn gewaarschuwd hij is springruiter dus of je daar wijzer van word?? maar ja lijkt me wel gezellig toch geen concours van het weekend dus kunnen we weer is ouderwets los gaan!!! hahahha maar waar ligt in gosdsnaam de time out?? moet ik zeker 36 uur in de auto zitten of valt dat mee?

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 18:56

Tja met springruiters is het altijd uitkijken ja........... Haha!.
Enne.............Jeannette........die Mark is wel voor meerdere in denk ik hoor, maak je niet ongerust. Knipoog Haha! Tong uitsteken

Enne........Wouter: de Time-out ligt in Gemert. Gewoon richting 's Hertogenbosch, afslag Veghel, langs de Zuid-willems vaart en dan bij de rotonde rechtdoor, volgende rotonde links en dan rijd je al bijna Gemert in.......jeweetwel vlakbij waar wij paardjes zijn wezen kijken. Dus een uurtje rijden ongeveer. (geen 36........ Verward ). Antwerpen is een stuk verder hoor.

Maarre........dit is een Stravinksy xx topic dus: Iedereen bedankt voor de reacties, hartstikke leuk. En als iemand iets ziet in een blaadje: effe hier neerzetten please??? Cool

HorseMoments

Berichten: 6146
Geregistreerd: 21-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-04-02 14:15

Hoihoi
Nou.. Ik heb slechte ervaringen met jongens die mark heten en met springruiters Haha!!! dus lijkt me niet zo verstandig dus merlyn!! hij is voor JOU!! hahahahaha
groetjes jeannette

Mer1980

Berichten: 18823
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 14:29

weer off-topic:

Ik heb echt een heleboel exen maar nog geen Mark Haha! Schijnheilig Schijnheilig Schijnheilig

IK rij vanaf Nieuwgein naar gemert in 35 a 45 min. hangt er even vanaf hoe de voorgangers op de zuid-willemsvaart rijden Haha! Haha!

on-topic:

Ja een stravo onderwerp. Hmmm het blijft een mooi paard suus Haha! Pling

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:08

Welke Mark is dit dan uit Utrecht en springruiter? Ken er namelijk 2 van naam, Mytens zal hem dan ook wel kennen denk ik.

Suzanne F.

Berichten: 49173
Geregistreerd: 03-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 24-04-02 13:52

Hij komt niet uit Utrecht Kayla............. Haha! en als je meer wilt weten moet je Wouter24 PB en. Knipoog

Ja we hebben er zin in he Zaterdag Meertje???