dag 25

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 10:32

Morgen, alles goed met iedereen?

heb een goede start, alleen nog maar koffie vanochtend (zwart).


Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:36

Prima vandaag ben weer helemaal blij.
Gisteren op de weegschaal gestaan
91.8 weer iets aangekomen dus...
ga ik vanmorgen (zelfde tijd) op de weegschaal staan 90.8 rarara.....
maar wel leuk. Is gelijk weer motivatie om echt door te gaan.
vanmorgen 1 pannekoek op (zonder beleg, mijn broertje had ze gisteren gebakken en die waren over)
1 glas melk
en 2 koppen T
Dus dat valt nog wel mee.
ik hoop dat ik het de komende weken weer een stuk beter vol kan houden.
Succes allemaal en volhouden he!
Groetjes petra
Ps. Hoeveel zijn jullie eigenlijk al afgevallen?

:evaw:

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:38

uhm in totaal 0.7 kg
nie veel... maar keb hou ontiegelijk vocht vast en dat is nu heel erg geminderd.

keb nog nix op..
ik hoor mn maag knorren dus k ga zo wel ff eten!!

..... leeg .....

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 10:42

dinsdag ochtend (na 3 weken was ik 1.5 kg afgevallen). Niet echt veel, maar ik merk wel dat mijn kleren beter passen. Haha!
Vanochtend ook stiekem even gewogen, 1 kg minder dan dinsdagochtend zelfde tijd, heel vreemd! Maar ik ga uit van de wekelijkse weging, geeft een evenwichtiger beeld denk ik.

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:48

Ik lijn al mijn hele leven zowat. Mijn huisarts zegt altijd dat ik als peuter geboren ben, ipv als baby... Ik was 58 cm. en ruim vier kilo. Nu ben ik 1.80 en ca. 70 kg. Ik weet dat dat niet dik is, maar toch voel ik me er niet helemaal lekker bij. Ik hoef er niet veel vanaf, maar 3 kg zou lekker zijn. Ik ben ooit ergens vooraan in de 80 geweest, nu schommel ik altijd tussen de 69 en 73. Twee jaar geleden was ik op mijn smalst, toen was ik 67. Dat wil ik eigenlijk weer halen, maar het lukt niet. Ik kan me er ook niet meer voor inzetten. Ik heb het gevoel dat als ik alleen maar al aan een gebakje ruik, dat ik dan een halve kilo bijkom... Het is wat he, dat lijnen...

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:54

Inderdaad dat lijnen weet wat.. Maar ja ik ben dan ook echt te zwaar, al geloven veel mensen niet dat ik boven de 90 weeg....
Ik ben zeker als superpeuter geboren Lachen
9 pond (4,5 kg) mijn lengte van toen weet ik niet, ik geloof ook iets van 58 cm.
Groetjes Petra

:evaw:

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 12:08

Hoe'k als baby was weet ik niet. Nu ben ik in elk geval in 3 weken 3 kilo afgevallen... Vind ik erg netjes van mezelf. Nu nog volhouden!
Vanmoergen 2 broodjes en melk, tussendoor wat pepermuntjes (moest naar Divoza, en m'n nichtje was mij aan het voeren!). Tussen de middag 2 broodjes met melk. Vanavond eet ik bami.... en 2 appels natuurlijk.


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 12:17

net met de lunch: 4 boterhammen marmite (heel zout gistextract, ben ik dol op), appel en een glas karnemelk.

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 12:18

Ik heb nog nooit een foto van je gezien dus ik kan hierover niet oordelen. Ik ben daarentegen ook veel te zwaar. Ik weeg momenteel 88 kilo. Gelukkig val ik al wel af, maar ben ook nog maar net (deze week) begonnen) 1 Nadeel, ik slik nogal veel medicijnen. En daar kom ik weer van aan! Gatsie!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 15:11

een broodje gezond en een broodje met chocopasta (slecht..slecht..slecht)
vanavond naar n verjaardag...
k lust heel weinig dus de kans is groot dak weer nie avondeet...

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 19:40

ik ben ook best wel dik vin dik zelf, ben 1.76m en weeg 68 kg, volgens de mensen om me heen ben ik niet te dik maar dat vind ik zelf wel

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

Laui!

Berichten: 16863
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: wherever I wanna be

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 20:03

ik ben geboren als tientonner en lekker dik mollig kindje (9 pond idd) en in mijn eerste jaar al ziek geworden. En tja, toen ik dikker had moeten worden is het niet echt gebeurt.... Dus als tientonner ter wereld komen zegt nog niet hoe je later wordt/bent...

"Restaureer je kerk / Stuur je kinderen ten oorlog / Lees handen tot je blind bent / Maar red mij niet " - Maarten van Roozendaal

I'm livin' the dream | Interessante dingetjes

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 20:26

inderdaad, ik ken verhalen dat ik vroeger een krielkip was als baby. Ik heb ook een tijdlang in het ziekenhuis moeten liggen (had koliek! ben toen dus al besmet met het paardenvirus Party!! )Ik heb het wel snel ingehaald! Want als kleuter werd er al gevraagd of "dikkertje" mee ging buitenspelen... Verward
Inderdaad daar bedoelden ze mij mee! Verdrietig

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 20:34

ik was als baby en daarna altijd heel tenger. Heb jaren 50 kg gewogen met een lengte van 1.65 (en ook wel minder dan dat maar dat was in mijn 'zwarte' periode). Nu ik de hele dag achter een PC of in een auto zit ben ik 15 kg aangekomen in een jaar of 6. Nu heb ik daar genoeg van, er moet in ieder geval 5 maar eigenlijk 10 kg af.

Flopsy, waarom vind jij jezelf trouwens te dik? Op bepaalde plaatsen (buik, billen?) of helemaal. 1.76 met 68 kg klinkt voor mij zeker niet als te zwaar. Ik kan me voorstellen dat het 'lokaal' is.

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 20:37

vooral billen, maar heb ook best wel een hang buik

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 03-05-01 20:40

Dan kun je misschien gerichte oefeningen voor je bil- en buikspieren doen, zodat alles wat 'strakker' wordt. Ik wil wel eens kijken in mijn yoga boek als je belangstelling hebt. En laat je niet overheersen door je uiterlijk, het moet ook allemaal leuk blijven!

flopsy

Berichten: 738
Geregistreerd: 02-02-01
Woonplaats: voorburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 20:44

ja dat zou wel goed zijn!

I'm a nobody, nobody is perfect, therefore I'm perfect!

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 21:15

kwas 6 1/2 pond...
keb in mn eerste 3 levenjaar teveel medicijnen gehad en dat is op alles heel slecht geslagen..
vooral op mn spijsvertering...
ik eet al zeer minimaal en dan nog word k zo dik... het is zo erg dat mensen in mn omgeving me aansporen om t eten...
maar alles komt bij mij 2x zo hard aan Frusty

..... leeg .....

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 22:46

hetzelfde als Lielle, behalve dat ik nu ook maar met moeite boven de 50 kg uitkom. voor mij is het dus andersom, vechten voor kilo's.

Kijken jullie ook big diet? Ik vind dat daar goede info gegeven wordt over voeding.

Mijn vriend was aan de lijn en deed dat wel heel enthousiast waardoor hij ziek werd. Hij leidt een druk leven en trok het dus niet meer. De lijf zegt wel wat goed is op een bepaalde manier. Als hij had gesnoept compenseerde hij dat met gewoon eten, dat gaat dus niet lang goed. We zijn aan het einde van de winter en iedereen is waarschijnlijk niet in een topconditie, je hebt bijvoorbeeld een bepaalde hoeveelheid vet etc. nodig. Pasta's hebben dat en bevatten ook veel proteinen voor de energie.
Ik bedoel het niet verkeerd, maar maak het niet te bont en zorg dat je alles binnenkrijgt wat nodig is.
BTW, wie wil kan zijn vetjes aan mij kwijt, ik kan het wel gebruiken.
Heel veel succes en ga zo door.
Leuk dingetje: Ik kwam ooit Francis uit Big diet tegen in een kledingwinkel, voor haar was alles te klein en voor mij alles te groot. Zo heeft ieder wel wat he.

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-05-01 12:12

gisteren nog broodje kipfilet en broodje kaas. 's avonds verder niets meer. Heb nog Pablo gelongeerd en gereden.


Lov,

heb wel een tip voor je om aan te komen (uit de jaren dat ik dat nog wilde *snif*). Als je echt genoeg gegeten hebt, nog een paar happen door eten. Da's niet leuk, maar wel effectief.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-05-01 20:21

Of Lov, veel tussendoortjes eten.... Zorgen dat je op de normale tijden de juiste voedingsstoffen binnenkrijgt (pitavriendjes enzo) en daarbuiten extra stukjes chocola enzo eten... ik weet van mijn vriendin, die is erg ziek geweest, dat die bijna een keer zoveel als een "normaal" mens moest eten om op gewicht te komen. Ze is nu nog steeds erg licht (vind ik)...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-05-01 11:24

Bedankt Lielle en Rieja, het is inderdaad zo dat je moet blijven eten. eigenlijk zou ik ook gewoon meer moeten eten. Op mijn werk eb ik nu altijd iets bij me zodat ik niet flauwval. In mijn tas zit ook altijd wel wat.
Vroeger snoepte en snaaide ik de hele dag door en dat hielp ook niet.
Ooit zei iemand tegen mij dat met 30 alles verandert, hiha dat is al bijna zover.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie