geen winstpunt, toch tevreden

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

geen winstpunt, toch tevreden

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 18:54

Vandaag ben ik voor de tweede keer dit jaar tussen de paarden in het Z1 gestart. De vroige keer was echt vreselijk, had ik 157 punten, echt crisis.....maar ik heb de afgeklopen drie weken keihard geoefend, extra les genomen, gewoon alles op alles gezet......ik moest dat beter krijgen. En ik boek duidelijk vooruitgang, nu al 172 punten, bij dezelfde jury nog wel.
M'n eenvoudige wissels waren nog steeds stront, maar de keertwendingen gingen stukken beter en het drafstuk was minder rommelig en veel correcter. Nu de galop nog verder ontwikkelen, ze spant daar heel erg in en dat kan ik (nog) niet goed oplossen.
Ik ben benieuwd wat het volgende week wordt!

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Manon

Berichten: 5495
Geregistreerd: 25-06-01
Woonplaats: IJsselstein

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 19:05

Goed he, van 157 naar 172!
Jammer dat je geen wp hebt, maar dat komt dan vanzelf wel! Succes

Navy

Berichten: 4501
Geregistreerd: 10-03-01
Woonplaats: Voorthuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 19:21

Kijk, zo hoort het! Ook zonder beker tevreden zijn!
Gefeliciteerd en veel succes volgende week!
Groetjes

Endurance: je paard, jij, een prachtige omgeving en heel veel kilometers worden samen één.

Jasmijn

Berichten: 3757
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 19:28

Keurig hoor. Dat is wel even een verschil in punten zeg. En dan nog bij dezelfde jury, dus wel te vergelijken.
Maar heb je maar 1 proef gereden, deed ik ook altijd hoor, dus ik veroordeel het absoluut niet, maar hier kom je bijna niemand tegen die 1 proef start. Als ik dat wil moet ik het altijd 3x doorgeven, extra vermelden, dik onderstrepen en wat je maar kan verzinnen, maar dan sta ik soms nog gewoon 2x op de lijst. Dachten ze dat ik het per ongeluk fout gedaan had Frusty

Navragen is beter dan afvragen.


Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 21:39

157+15=172+15=187, dus vooral zo doorgaan Haha!
Leuk dat het nu beter ging, doe je het niet voor niets.

germie

Berichten: 25918
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 21:48

En maar oefenen, mijn ervaring is nog steeds dat het erg wisselend is wat je scoort, sommige jury's willen gewoon niet zien dat het goedgaat. Maarre, 15 punten verschil is wel veel, dat heb ik ook eens gehad. De ene week 162 in de B, de andere week 150, dus achteruit, bij een ander jurylid. Alsof het paard ineens slechter was geworden, niet dus. Gewoon oefenen, de lol erin houden, doe ik, ook al gaat het slecht.

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 22:20

Hartstikke goed joh!
Ga zo door Haha!

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 23:29

Helemaal niet slecht zeg ,kom op ,hou die vooruitgang vast ,het goede seizoen komt eraan Haha!
Nu nog tussen de hekjes oefenen Pling ,ergens op een stuk gras.Ik heb ook een grote baan in de wei gemaakt ,bak is te zwaar,en mijn sproeiers doe het niet Frusty
Ik doe het je nog steeds niet na Haha!

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 23:54

Laura: ik kon maar 1 proef starten, dat is hier indoor altijd zo Haha! en dit was de laatste indoorwedstrijd. Ik startte haar liever nog eens binnen omdat ik vorig zomerseizoen na de provinciale geen proef meer uitgereden heb, toen vertoonde ze van dat belachelijke gedrag (niet meer vooruit te krijgen, alleen nog achterwaarts en omhoog, overal op spoken, staan te trillen, net of ze bang was, terwijl ik haar toch al een aantal jaren start......)
Gerrie: Tsja, zaterdag nog geoefend bij de buren in het land en jahoor......niet vooruit te krijgen, enkel achterwaarts en omhoog enz......er lag daar gelukkig een longe (was verdwaald Schijnheilig ) dus ik heb haar eerst aan de longe maar eens 'alle hoeken van de baan laten zien', ze wond zich behoorlijk op maar ze ging iig. Daarna ben ik er weer opgeklommen en was ze te rijden, maar daar hield het ook mee op. Zo gespannen als een veer (dan kan ze een prachtige telgang laten zien, dan de stap nog Boos! )

Volgende week zaterdag start ik de onderlinge wedstrijd van de vereinging (in de buitenbak, ging vorig jaar ook nog na de provinciale) en dan zondags in Exloo (2 proeven Lachen ). Ik ben heel erg benieuwd/bang voor wat er dan gaat gebeuren......

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 22:24

mm wat zou dat toch zijn ,vraag ik me dan af dat ze zo angstig is ?
Ik ken het een beetje ,heb ook niet zo'n koele kikker ,maar niet zo extreem. Haha!
Ze zal toch wel iets hebben onthouden wat haar zo in de stress zet,als ze nou kon zeggen wat er was Frusty .
Die geest is wonderbaarlijk ,ja het zit tussen de oren. Verward

Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Rhys
Berichten: 6352
Geregistreerd: 19-01-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 22-04-02 22:51

Tsja gwerrie, wist ik dat maar! Als ze weer zo in de verte staat te staren, vraag ik me altijd af wat er in die kop omgaat.
M'n instructrice zegt dat het waarschijnlijk aangewend gedrag is, ze zoekt gewoon iets bij wijze van spreken, gaat echt spoken om niks. Ik moet haar er echt op druk langsrijden. Als ik haar in z'n vooruit kan houden, moet dat mogelijk zijn. Maar als het echt mis is, kan ik er niks mee...

Ik snap het niet, ik heb haar nu al zolang, er is nooit iets gebeurd. Ze moet toch op een geven moment wel begrijpen dat het vertrouwd is?
Maarja, ik moet ook m'n paard niet de schuld geven (zo denk ik ook helemaal niet) als ik zelf het initiatief in handen houdt, moet ze lopen.

Es könnte alles so einfach sein
Ist es aber nicht

~Die fantastischen Vier~


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: afkepieteke, Josien_, MairiMacBran, Paardennamen, pol013, Sintara en 116 bezoekers