slechte wedstrijd maar gezellige boktmeeting!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

slechte wedstrijd maar gezellige boktmeeting!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 15:28

nou, ik ben net terug van mijn wedstrijd in Kootwijk.

ik moest al om 10.20 uur starten, dus om 8.00 uur reden we weg. Grassies vlechtjes zaten nog redelijk, sokjes redelijk wit.. dat viel mee!

zoals sommigen misschien al weten gingen Manon (orri) en Amy (New-Forest) mee. heel gezellig dus Party!!

rond 9.00 uur kwamen we op het terrein aan. nou, geen woord teveel hoor; schitterende locatie gewoon!
zodra we de 'parkeerwei' op reden, begon Manon al te gillen en te zwaaien dat ze bokkers zag. de auto stond nog niet stil of ze rende al naar buiten Schijnheilig Haha! . Amy en ik moesten ondertussen nodig eerst even bij Graziano kijken.. ik ben niet verlegen hoor, helemaal niet Bloos
daarna zijn we natuurlijk toch wel even achter Manon aan gelopen, en gemeet met uhm.. Jessica (Obsession), Joleen, Nathalie, Monica, Peggy (Biebel) en Dorrée. (spijt me als ik iemand vergeten ben Knipoog )

ik heb ook Obsession (paard Tong uitsteken ) gezien, wat een mooi beest zeg! echt geweldig, Grassie was er niks bij Knipoog
even later kwam (volgens Manon, die kent iedereen schijnt Haha! ) Sjuimpje ook nog aanrijden met de trailer, en heb ik Nimber nog ff gezien.

nou, ik zadelde Gras op, en ging naar het losrijterrein. we konden het niet vinden, maar gelukkig vond wederom Manon wel Prisca, die het ons kom vertellen en die ik meteen kon meeten Lachen

Grassie was erg kijkerig en vervelend. het duurde een half uur voordat hij een beetje los was. nou ging hij thuis ook al niet lekker de laatste paar dagen, dus was het wel te verwachten.. maar het zorgde wel voor de nodige extra stress bij mij, en daardoor raakte Grassie nog gestresder.

de eerste proef ging in 1 woord afgrijselijk. hij liep gewoon door alle hulpen heen. ik kon hem amper normaal rondsturen. Scheve mond

de tweede proef ging een stuk beter, iig veel relaxter. al was het nog steeds niet winstpuntwaardig. (commentaar van de toeschouwers die mij hebben zien rijden op de proeven mag altijd hoor!)

tussen de proeven door en na mijn rijden heb ik Jessica nog met Obsession zien rijden, en Suzanne met Ozep.

nadat ik Grassie had verzorgd gingen we naar het springen kijken, samen met nog een zooi ( Tong uitsteken ) bokkers, en wachten op de punten maar..

na lang wachten kwam voor mij ( en Obsession en Sjuimpje, maar die mogen het zelf vertellen Knipoog ) de uitslag. ik had voor de eerste proef 133 ( schaam me diep) punten. laag maar te verwachten.
met de tweede was ik wel gelukkiger; 149.
dat ik een verschil van 16 (!) punten met de eerste, toch nog vooruitgang Lachen

daarna zijn we nog een uurtje gebleven, en toen naar huis gegaan.
ik vond het echt leuk om eindelijk eens wat bokkers te meeten. veel mensen zijn wel zoals ze hier ook ongeveer zijn, terwijl sommigen me ook weer echt verbaasten Haha!

Peggy (Biebel) en Manon hebben geloof ik aardig wat foto's gemaakt. ik heb heel benieuwd naar ze, dus kom maar op!

ik ga nu voorlopig niet meer starten, maar heel hard trainen . ik wil toch ook graag nog eens een puntje.. komt vast wel ooit een keer Knipoog

ik ben ook benieuwd naar verhalen van andere bokkers!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 15:31

hee, maaike, lang niet gesproken Knipoog

Leuk he om die bokkers te zien Haha! was dus iig een leuke dag.

Jive

Berichten: 345
Geregistreerd: 06-01-02
Woonplaats: lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 16:52

ach ja heb je dat ook weer gehad. en ondanks de punten Knipoog toch nog
een leuke dag gehad, mooi toch?? Lachen

Wie zijn ballen krabt met een riek eindigt snel in de kliniek Haha!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 18:07

van die eerste proef was het inderdaad jammer, maar helaas. Kun je nu niets meer aan doen Knipoog
Heb je mij niet eens gezien Verward Haha! Vast wel maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me niet netjes voorgesteld heb aan mensen die ik nog niet had gezien hoor *oeps*

vond t erg leuk vandaag

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 18:19

Ook ik ben er vandaag nog geweest met Joyce b , Naz en een niet bokker maar geweldige chauffeur: Jan. Ik ben nog niet zo lang thuis en heb wat betreft deelnemende bokkers alleen Nimber gezien. En ja, natuurlijk de hele aanwezige clan Lachen Ook best wel veel foto's gemaakt. Vooral van Nimber en Lodewijk. Als ik vanavond nog tijd heb zet ik ze nog op bokt.

New-Forest

Berichten: 5463
Geregistreerd: 27-07-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 18:35

Jhaa, twas echt ontzettend leuk! Jammer dat de proefjes niet echt goed gingen maar hard door trainen! Het is erg leuk om alle bokkers zo in het echt te zien. Na de wedstrijd is Manon (Orri) nog even bij mij geweest samen met Maaike (Grassie). Nadat Maaike weg is gegaan zijn ik en Manon nog even naar Orri geweest. Twas een errug leuke dag wat snel nog is moet gebeuren Party!!

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 18:54

Maaike schreef:
van die eerste proef was het inderdaad jammer, maar helaas. Kun je nu niets meer aan doen Knipoog
Heb je mij niet eens gezien Verward Haha! Vast wel maar ik moet ook eerlijk zeggen dat ik me niet netjes voorgesteld heb aan mensen die ik nog niet had gezien hoor *oeps*

vond t erg leuk vandaag


er zaten wel aardig wat mensen bij de 'bokt-clan' waarvan ik niet zou weten wie het waren. Ik heb gezien/ vaag gezien/ gehoord van dat ze er moesten zijn:

*Obsession
*Nathalie
*Joleen
*Monica
*Nimber
*Piggy!!!
*Prisca
*Sjuimpje
*Biebel
Plingorrée
*Maarten
*Akerna (? beweerde Manon iig Haha! )

grr, volgens mij waren er nog meer maar die weet ik niet meer.

jammer dat ik jou niet meer 'echt' gezien heb dan, misschien wel gezien maar niet geweten dat jij het was Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart


Paulien

Berichten: 2885
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Rotterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 19:22

ik was er ook hoor en heb zelfs nog foto van je gemaakt.

trotse moeder van 2 prinsesjes

carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 19:40

Ik was er ook nog heeeeeel eventjes, samen met de bokker Kim, die niet echt actief (meer) is. We gingen niet zo heel lang, omdat we gister ook al van 8.30 uur tot 18.00 uur op het terrein van Gert van de Hoorn hebben rondgehangen (endurancewedstrijd), dus om dat vandaag nou weer de hele dag te gaan doen...

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 19:42

Paulien schreef:
ik was er ook hoor en heb zelfs nog foto van je gemaakt.


ja, dat hoorde ik ook later/ net nog Bloos

dan heb ik jou blijkbaar voor iemand anders aangezien Haha!

ik wil foto wel zien hoor Tong uitsteken

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

akerna

Berichten: 3770
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: apeldoorn!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 19:44

hehe ik was er inderdaad, had orri helemaal goed Haha!

vond het leuk om je te zien rijden, idd jammer van die eerste proef maar ja. volgende keer beter.
heb ook een hele leuke dag gehad, maar wel vroeg op (kwart voor 6 pffff)

liever eigenwijs dan helemaal geen zelfvertrouwen!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 20:33

Ik was er niet, ik moest werken terwijl het eigenlijk m´n vrije weekend was Scheve mond
Maar ja de volgende keer beter.
Moet je gewoon weer mee doen hoor, mijn punten zullen niet veel hoger zijn Haha!

orri

Berichten: 20941
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: "the world is my playground"

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 20:44

Ik gilde niet Schijnheilig

Je vergat *marco *maaike *paulien en wie nog meer?

Victorian Elegance Webshop
Dependance van Ratcity's Shelter locatie Almere
DeviantArt voor mijn doodles!

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 20:46

marjolein ben je nog vergeten. errug belangrijk (was mijn taxi een deel van de dag, vandaar Haha! )

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 21:27

Maaike schreef:
marjolein ben je nog vergeten. errug belangrijk (was mijn taxi een deel van de dag, vandaar Haha! )


mén, was die er ook dan?

jullie moeten de volgende keer dat jullie me zien meteen heel hard je naam+ boktnaam toe gaan schreeuwen, dan komt het vast goed Haha!

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Nathalie

Berichten: 28286
Geregistreerd: 11-01-01
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 06:44

Hahaha Cool Het was echt cool maar ik was zwaar moe (Joleen en ik hadden van half 5 tot 6 uur liggen slapen, beetje kort dus.. Schijnheilig ) en nu lig ik liever in me bed.. maarja! Extreme duivel
het was ook heeerlijk weer Knipoog
nee maar idd jammer van je punten, ik heb niet echt op je proef gelet, maar grassie is een leukerd hoor! Lovers

Nimber

Berichten: 26547
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 22-04-02 10:47

ik vond het echt super gezellig!moeten we eigenlijk veel vaker doen!

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice

grassie

Berichten: 4856
Geregistreerd: 13-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 23-04-02 13:56

Nimber schreef:
ik vond het echt super gezellig!moeten we eigenlijk veel vaker doen!


idd!! het was echt leuk Cool Lachen

Het kan me niet schelen als mijn manieren je niet aanstaan. Ze staan mij ook niet aan. Ze zijn nogal slecht.
Tijdens lange winteravonden treur ik erom. ~Humphrey Bogart

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-04-02 14:46

Ik heb het er met de eigenaresse van Maaike over gehad. Als alles goed gaat volgend jaar en ik start wedstrijden en ze is betrouwbaar genoeg op vreemd terrein, dan mag ik ook starten in Kootwijk.

Dus dat zal vast en zeker ook wel op andere locaties mogen Lachen


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Vlindy en 47 bezoekers