waarom lappen ze het me telkens weer :'(

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Mi_Amore

Berichten: 14843
Geregistreerd: 16-04-03
Woonplaats: België

waarom lappen ze het me telkens weer :'(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 19:15

hey,

zoals sommigen hier wel al weten staat er een nieuw manegepaardje bij ons. Nu verzorg ik daar al trouw bijna twee jaar mijn knolletje Chipie. En nu moest ik de eerste dag dat het nieuwe paardje er stond er even op letten van haar verzorgstertje. Nu blijkt dus dat één van de eigenaars (een enorm vervelend kind Boos! ) is gaan rondvertellen dat ik Chipie heb gedumpt voor dat nieuwe paard! Ik snap niet hoe dat kind zo slecht kan praten over mij Verdrietig Iedereen weet daar dat Chipie zowat alles betekent voor mij en dan moeten horen dat je er zogezegd "gedumpt" hebt, komt eigelijk vrij hard aan. En het ergste van al is dat dat meisje tegen een vriendin van mij aan het zagen was over het feit dat ik Chipie nog altijd niet volledig gekocht heb ! Jullie zullen ook wel weten dat een paard veel geld kost en mijn ouders hebben geen zin en geld om mij te helpen (wij zijn met 7 kinderen thuis Bloos ). Ik zou haar doodgraag hebben, maar ik kan haar pas binnen twee jaar kopen, dan heb ik genoeg geld om haar het leven te geven dat ze verdient. Waarom begrijpt niemand dat? Het komt wel hard aan hoor, weten dat je geen paard kunt kopen terwijl je er echt naar hunkert Verdrietig . Vind het toch maar spijtig dat er zo'n mensen nog bestaan

ikke

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 19:57

laten doen wat niet is kan nog komen er komt heus wel een knollie die je kan betalen en verzorgen.die verwaande trut is gewoon stikjaloers dat jij zelf een pony kan(nu nog ni) betalen en zei maar moet l8en en ze heeft er een

ricky_lover

Berichten: 694
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: plaatsnoord.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 20:56

ik weet het niet

Juut

Berichten: 6900
Geregistreerd: 10-01-04
Woonplaats: Vlakbij het vagevuur

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:02

Laten l*llen, jij en de rest weet wel beter. En als jij tot die tijd Chippie lekker kan verzorgen is er toch geen probleem? Je kunt er al lekker van genieten!

Horse_

Berichten: 10284
Geregistreerd: 26-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:43

Laat ze maar praten. Ze zijn gewoon jaloers op jou goede band met je paardje. Jou tijd komt nog wel Ach gut

mickydo

Berichten: 3881
Geregistreerd: 20-09-03
Woonplaats: Zaanstad

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 02:07

Laat ze maar L*llen , jij weet wel beter. Geniet maar lekker van Chipie

rakkertje

Berichten: 271
Geregistreerd: 21-03-04
Woonplaats: ergens in een hutje op de veluwe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 08:41

gewoon laten kletsen doen ze bij ons op de manege ook is 1 zo'n kind dat alles aan elkaar klets gewoon laten kletsen want jij wet hoe het is en zij niet

truusbertha

Berichten: 162
Geregistreerd: 21-07-04
Woonplaats: Dieren (joepie eindelijk!!)

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 10:19

Vervelend voor je hoor. Ik zou proberen om gewoon hetzelfde te blijven en zo min mogelijk te zeggen tegen of over die on-aardige meid.
Geloof me, als ze merken dat het je niks doet en niks kan schelen wordt het een stuk minder leuk om over je te praten en dan gaan ze weer over een ander kletsen waarschijnlijk....

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 11:48

Jee wat een verwaande tr*t. Gewoon inderdaad lekker laten banketstaaf en niet reageren, vinden ze alleen maar leuk.

Po0nys

Berichten: 70
Geregistreerd: 26-09-04
Woonplaats: Leek

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:28

Inderdaad laat haar maar lekker kletsen.. Je vriendin weet vast en cker dat Chipie alles voor je is.. Als ze echt een vriendin is!!

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:29

lekker laten praten en net doen of je er nooit wat over hebt gehoord, en vooral veel plezier maken met je lieveling

Samy

Berichten: 11076
Geregistreerd: 16-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:10

Zolang jij Chippie kan blijven verzorgen is het goed, laat ze maar banketstaaf