Bram Moskowitz

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Anoniem

Bram Moskowitz

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:27

Wat is er mis met deze man? Je ziet hem ineens in allerlei gossipprogramma's en nu zit hij bij Pulse. Hij verteld daar over het nieuwe programma wat hij gaat doen. Een soort programma als wat Donald Trump op dit moment maakt.

Is die man ietwat overdreven mediageil of zo Verward:?

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:31

Volgens mij was hij altijd al aardig vaak op tv hoor Haha!.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:37

Kayla schreef:
Volgens mij was hij altijd al aardig vaak op tv hoor Haha!.

De laatste anderhalf jaar is hij heel veel op tv ja, maar daarvoor niet.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:39

die man moet ook ergens zijn geld mee verdienen, dat heeft nog niet eens zo veel met mediageilheid te maken denk ik.

Ik denk dat hem dit net zo veel zo, zo niet meer oplevert dan wanneer hij dezelfde uren in de advocatuur steekt. En dat doet ie al jaren, dus misschien vind ie dit wel leuke afwisseling

maja01
Berichten: 177
Geregistreerd: 21-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:12

Ach, ja ik vindt hem niet helemaal onsympathiek, hij heeft een goede kop voor tv.. maar ik zou het ook wel een leuke afwisseling vinden.. om advocaat en tv persoonlijkheid te zijn... en lijkt me best wel melig om af en toe een avondje tussen Beau en Albert in te zitten Haha! Haha! Haha! .. en er nog voor betaald krijgen ook...

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:23

Zowel papa als zoontje behoren imo altijd al tot de mensen die nogal aandachts/mediageil zijn.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:34

Zep schreef:
die man moet ook ergens zijn geld mee verdienen, dat heeft nog niet eens zo veel met mediageilheid te maken denk ik.



Verward

Die man heeft zijn geld allang verdiend. Ik vind juist dat dit zijn persoon een stuk minder serieus maakt.

Overigens heb ik geen hekel aan de man!

Kayla

Berichten: 11273
Geregistreerd: 20-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:36

Het is een beetje het Robert schumacher-effect he, die duikt tegenwoordig ook in elk panel en elk programma op Scheve mond .

Suus

Berichten: 1692
Geregistreerd: 13-03-01
Woonplaats: Stein

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:39

Het is geen verkeerd persoon maar hij is wel erg bezig met het proberen te creëren en in stand houden van zijn kakaccentje terwijl hij gewoon Limburger is! Ben er trots op en praat normaal denk ik dan.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:41

Kayla schreef:
Het is een beetje het Robert schumacher-effect he, die duikt tegenwoordig ook in elk panel en elk programma op Scheve mond .


Dat bedoel ik Haha!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:42

Van de week zat hij ook al in de Nieuwquiz o.i.d.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:43

Dus iedereen die op tv komt is mediageil? Rare uitspraak maar goed.

Bram Moskovich is in mijn ogen een briljant strafpleiter. Ik zou zijn werk niet willen en kunnen doen, maar ik het wel respect voor hem.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:46

In deze tak van sport kan Bram wat hogere tarieven rekenen dan voor hetgeen waar hij goed in is, advocatuur Lachen. Hij vindt het leuk, dus waarom niet?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:48

Sorane schreef:

Bram Moskovich is in mijn ogen een briljant strafpleiter. Ik zou zijn werk niet willen en kunnen doen, maar ik het wel respect voor hem.


Ik vind hem ook sympathiek en wat ik al eerder zei: Ik heb geen hekel aan hem.

Dagelijks op tv zou ik ook geen probleem vinden als het bijv. een documentaire zou zijn. Maar in die goedkope progamaatjes

lageveld

Berichten: 3378
Geregistreerd: 03-09-01
Woonplaats: Almelo

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 00:00

Lovely schreef:
In deze tak van sport kan Bram wat hogere tarieven rekenen dan voor hetgeen waar hij goed in is, advocatuur Lachen. Hij vindt het leuk, dus waarom niet?


Ik denk eerlijk gezegd dat het precies andersom werkt. Voor hem zijn het gewoon gratis tv-spotjes.
De advocaat-uurtjes worden er alleen maar duurder van en tja... ook rechters zijn mensen (en zien ook wel eens tv Lachen )

Fitzroy

Berichten: 25104
Geregistreerd: 11-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 00:00

Ik vind idd dat hij zich niet bepaald geloofwaardiger maakt met zijn verschijning in al die Boulevard-programma's.
Vraag me af wat rechters daar nu van vinden Knipoog

ajbdhrtls138
Berichten: 1040
Geregistreerd: 26-08-01
Woonplaats: Zuid-Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:22

Citaat:
Is die man ietwat overdreven mediageil of zo


dat is die zeker, maar kan het hem niet kwalijk nemen. Hij verdient goed geld met zijn kunstje.

Hij moet wel uitkijken voor zijn geloofwaardigheid, niet voor rechters. maar voor zijn criminele clienten, (of zouden die ook boulevard kijken Verward Lachen )

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:40

Misschien zit hij in zijn midlife-crisis en wil hij zijn carriere wel een heel andere wending geven?

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 12:44

CCCCorine schreef:
Misschien zit hij in zijn midlife-crisis en wil hij zijn carriere wel een heel andere wending geven?


Haha

Maar idd zodra er iets gebeurd in de media en er is een weer een advocaat nodig kun je de klok erop gelijk zetten dat hij er weer aan komt.

Mss toch een midlife-crisis en zien we heb over een aantal jaar wel een programma presenteren

Carolinef

Berichten: 4939
Geregistreerd: 30-03-03
Woonplaats: Sleeuwijk

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:03

Suus schreef:
Het is geen verkeerd persoon maar hij is wel erg bezig met het proberen te creëren en in stand houden van zijn kakaccentje terwijl hij gewoon Limburger is! Ben er trots op en praat normaal denk ik dan.



de manier waarop iemand spreekt wil nog niet aangeven hoe hij/zij is, is mi beetje ver gezocht om er van uit te gaan dat hij geen trotse limburger is.
zo kan je iedereen wel een term als chagarijnig, bekakt, asociaal, boers of wat dan ook toedelen puur om de manier hoe hun uitspraak bij je overkomt.

daarnaast snap ik niet waarom er zo'n ophef over is, laat die man toch, hij legt uit hoe sommige zaken juridisch in elkaar zitten, en licht dingen duidelijk toe.
ik bedoel n Peter R de Vries doet dat toch ook op zijn manier?

ik vind voor een ieder petje af die 100% achter zijn/haar beroepskeuze staat en als ze dat in de media willen brengen en daar de kans toe krijgen why not?
of je nu advocaat of putjesschepper bent. OK dan!

Rinoa

Berichten: 5528
Geregistreerd: 28-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 15:14

Hij zegt zelf dat die televisieoptredens een soort van ontspanning voor hem zijn. Dat doet hij maar een paar keer in de maand en voor de rest werkt hij zowat dag en nacht als advocaat.
Mij lijkt hij wel een toffe peer. Als hij graag op tv wil moet hij dat vooral doen. Die man heeft het gewoon gemaakt in zijn vak.

Desiree

Berichten: 28760
Geregistreerd: 23-01-01
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:37

Ooit van carriereswitch gehoord? Ik kan me levendig voorstellen dat je als je een bepaald beroep jaren en jaren uitgevoerd hebt, dat je wel eens zin hebt om iets anders te doen. Afwisseling doet spijs verteren zeggen ze wel eens.

UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 09:46

Tja kan het best begrijpen dat hij eens wat anders wil doen. Ik vind hem een goede kop voor TV hebben en komt ook best leuk over (vanuit boulevard dan). Tja hoe dat verder ontwikkeld moeten we afwachten.

Beter hij dan zijn andere zoon (Robert) want die spoort echt niet.

manzano

Berichten: 23915
Geregistreerd: 22-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:34

Ik vind hem echt geweldig!!! RTL bouelevard vind ik tig x leuker met hem erbij. Hij heeft ook wel humor.

Prima

Berichten: 6024
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bussum & Harskamp :D

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 10:53

Helemaal mee eens, ik word er ook niet goed van dit soort mensen (schumacher Bram en die idols jury) te zien en te horen bij elk goedkoop progamma wat er is.