Samen een cap bestellen: nieuwe poging!

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Samen een cap bestellen: nieuwe poging!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 15:26

Helaas is het de laatste keer niet gelukt om gezamenlijk een cap uit de USA te bestellen. Ik wil het nog een keer proberen, heb Evelien bereid gevonden die dingen te bestellen Lachen Is ook makkelijk met de verzending, ze komt overal wel een keer in de buurt.

Het ging om deze helm:
Afbeelding
Hij is er in verschillende kleuren (kijk voor kleuren even op http://www.troxelhelmets.com)

Zijn hier nog liefhebbers voor? Met ons allen bestellen is zeker goedkoper

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:08

Die kun je gewoon in Nederland kopen, hoor Haha!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 16:18

Waar? Verward Dan rij ik er morgen nog heen.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 16:30

eeuuhhh, bij jou in de buurt zou ik niet weten maar als je een mailtje stuur naar Troxel dan krijg je het telefoonnummer van de Nederlandse agent. Die kan je vertellen waar ze bij jou in de buurt te koop zijn.
Welke maat moet je hebben??

Ginger15

Berichten: 484
Geregistreerd: 03-06-04
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:26

Heej vet die wilde ik ook! Hebben ze ook in nederland die met die amerikaanse vlag?? Want die vond ik heel mooi!

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 17:44

Ben ik nou gek, of zijn we toen zo druk hiermee geweest, juist omdat ze in Nederland niet te krijgen waren? Volgens de importeur voor Europa (in Duitsland) liep dit model in Europa niet. Verward Vera, jij hebt die hele aktie toen toch op je genomen?

Maar ik zal er nog eens een mailtje aan wagen. Naar Troxel USA?
Moet trouwens een M hebben, volgens mij Lachen

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 17:48

Uiteindelijk bleek er een verse agent in Nederland te zitten dus heb ik hem via hun gekocht....
Deze is alleen een beetje te krap en nu draagt Nanouk em. helaas heeft Nanouk d'r paard atrose/overhoef en rijdt ze niet meer dus ik weet niet of zij hem wil houden.
Hij is maar een paar keer gedragen en zit zelfs nog in de doos. Bloos

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 17:55

Is het een M? Een donkerblauwe, toch?
Als ze hem kwijt wil, hoor ik het graag Knipoog
Kun je me ook de naam en het telefoonnummer geven van die "verse" agent? Kan ik ook eens met hem babbelen... Lachen

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:26

Ik ook graag (alhoewel Evelien helemaal handig is).
Ik had begrepen dat het een heel gedoe was om iemand te vinden die hem in de USA wou bestellen, daarom heb ik er geen werk meer van gemaakt.

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 18:42

Ik heb al zitten zoeken naar het nummer maar heb het niet meer

Ik zal eens aan Nanouk vragen, het is igg die blauwe.... Bloos

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 25-08-04 19:19

Ik heb net weer een mail gestuurd naar de importeur van Europa in Duitsland. Ze zouden me oktober vorig jaar al een catalogus en dealerlijst sturen, maar dat is nooit gebeurd. Heb ze er maar weer een keer aan herinnerd Knipoog

Nanouk

Berichten: 1004
Geregistreerd: 20-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:21

vera schreef:
Ik heb al zitten zoeken naar het nummer maar heb het niet meer

Ik zal eens aan Nanouk vragen, het is igg die blauwe.... Bloos


Van mij mag je hem verkopen hoor Vera, ik heb hem zelf ook maar 2x gedragen en voorlopig zit het er toch nog niet in dat ik weer snel aan de bak kan.

Misschien kan je het nummer nog via Zuidervaart achterhalen Haha!
(weet je wel, daar waren ze zo blij met die man )

Romy

Berichten: 912
Geregistreerd: 01-09-01
Woonplaats: Zaandam

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 20:55

Als je weet welke maat je hebt kan je ook bijv. via ebay.de kopen!
Ik heb namelijk ook een troxel helm, nieuw, voor 15,- bij ebay vandaan! KOOPJE!

Vera

Berichten: 12175
Geregistreerd: 10-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-08-04 22:50

Ja dat was niet echt een succes voor Zuidervaart Ach gut
Bij deze is de 6x gedragen, krasvrije, in de orginele doos Troxel helm te koop......

Nic

Berichten: 9472
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Ik ben kwijt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-08-04 12:37

Hoi,

Ik heb interesse in deze of een nieuwe Troxel helm!!
Mijn maat is ongeveer 55-56 is dat de goeie?
Zo nee, dan wil ik heeeeel graag een adres waar ik hem kan kopen!
Wil je me even PB-en over de cap als je tijd hebt, Vera?
Bedankt

Lenie

Berichten: 414
Geregistreerd: 31-03-03
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-08-04 09:34

Ik heb een poos geleden het vorige topic over deze helm gevolgd.
Nou ben ik onlangs bij een bekende ruitersport-/trailerzaak geweest in Garderen (bij Apeldoorn) waar ik een paar Troxel helmen zag liggen ! Toen moest ik gelijk aan dit topic denken ! Ik weet niet welk type jullie zoeken, maar misschien kun je ze bellen en vragen of jou type te bestellen is

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-09-04 22:31

Ik weet het, het topic is alweer aardig belegen, maar ik wilde het toch even melden: ik heb er eentje besteld! Lachen
Eén telefoontje naar Zevenbergschenhoek (voor de liefhebbers wil ik het telefoonnummer er nog wel bijzoeken) en hij wordt nu via een ruitersportzaak in Arnhem besteld. Daar komt ie dus ook binnen. Zo makkelijk kan het dus... en bij Troxel zelf zaten ze te miepen dat dat model in Europa niet liep, en er dus ook niet of moeilijk aan te komen was... Verward

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-09-04 08:26

Welke maat heb je besteld? Ik zit tussen twee maten in, daarom durf ik niet zonder passen te bestellen.

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-09-04 19:00

Mijn hoofdmaat is volgens mij 56 of 57, ik heb een M besteld. Ze hebben het nog even gecontroleerd, het moet goed zijn Lachen

ieks
Berichten: 271
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:20

Ik heb net vandaag mijn nieuwe troxel binnen gekocht in amerika het is die met stars and strips zit super !!!!!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:32

Ik wil ook graag een Troxel, maar ik bestel 'm liever niet via internet. Ik wil 'm ter plekke kunnen passen en beoordelen of-ie goed zit. Tot nu toe weet ik maar van 1 zaak in NL dat ze daar Troxels verkopen, die zit in Eemnes (moet er nog steeds naartoe bellen).

Via USG (die importeur in Duitsland) heb ik wat adressen gekregen. Daar heb ik naartoe gebeld en toen was het 'Troxel? Dat ken ik niet, wat is dat voor merk?'. Ze kennen daar wel andere producten van USG, maar Troxel dus niet.

Maar goed, als er mensen zijn die adressen in NL weten waar ze Troxels op voorraad hebben... Want anders moeten ze speciaal voor mij verschillende modellen en maten gaan bestellen, ik zag nl. op de site dat ze een maat t/m 56 en eentje v/a 57 hebben, en ik heb de ene keer 56 en de andere keer 57. Wil dus het zekere voor het onzekere nemen en die dingen kunnen passen voor ik tot aanschaf overga.

Die op de afbeelding in de eerste post vind ik wel gaaf, wel model is dat? En heeft-ie het EN1384-keurmerk?

Margee

Berichten: 5711
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 09:28

Karin schreef:
Ik wil ook graag een Troxel, maar ik bestel 'm liever niet via internet. Ik wil 'm ter plekke kunnen passen en beoordelen of-ie goed zit. Tot nu toe weet ik maar van 1 zaak in NL dat ze daar Troxels verkopen, die zit in Eemnes (moet er nog steeds naartoe bellen).



Welke is dat? Daar zit ik dichtbij en ik heb waarschijnlijk dezelfde maat als jij.

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 13:27

Dat zou deze winkel moeten zijn: http://www.horsediverse.nl/

Ik kreeg de tip van een mede-Bokker, zij heeft daar een Troxel gekocht.

En anders wacht ik toch gewoon tot de Equitana. Knipoog

ieks
Berichten: 271
Geregistreerd: 27-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 21:42

IK heb ook maat 56 of 57 en heb dus een M besteld en die past super , hij is trouwens goed verstelbaar met draaiknop in je nek en er worden tevens standaard van die kussentjes bij geleverd die je er eventueel in kunt plakken

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 15:14

Wil je persé een helm van het merk Troxel? Heb op de stand van Goedhard een aantal vergelijkbare helmen gezien, die er dus qua uiterlijk hetzelfde uitzien. Je zou naar hun kunnen toegaan voor info Lachen --> www.goedhard.nl