Je raad nooit hoe m'n buitenrit was!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Je raad nooit hoe m'n buitenrit was!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 17:26

Nou ik dacht ff lekker rustig te gaan rijden in het bos samen met iemand die bij mij op stal staat..
alles ging lekker in het bos, zien we ineens in de bosjes naast het ruiterpad een naakte vent zich staan trekken.. Clown
maar omdat die vent er wel vaker loopt en het dan vooral op jonge meisjes heeft.. belde we gelijk de politie en die zouden er naar gaan kijken.. terwijl die vent ondertussen lekker door ging
Wij weer een stukje verder gereden, zien we de auto van de boswachter rijden, dus wij in harde galop over het gras richting hun en die zouden gelijk met ons meegaan en tegelijker tijd kwam ook de politie wagen eraan.
We moesten hun de weg wijzen dus ze reden achter het ruiterpad achter ons aan, maar omdat we best snel moesten zijn gingen wij dus daar in rengalop naar toe en 2 auto's die er achter aan reden.
Uiteraard was die vent toen gelijk gevlucht en ze hebben hem niet meer kunnen vinden toen nog wat gegevens van ons moeten geven en we konden weer gaan.
En ja hoor omdat het ruiterpad zo blubberig was zat die politiewagen vast haha en hun met 8 man proberen die auto eruit te krijgen wat uiteindelijk wel lukte Haha!
Het leek wel een film hoe we daar in rengalop door het bos gingen met 2 wagens achter ons aan Haha!:D
Nou ik moest het ff kwijt dus had het hier maar neergezet Tong uitsteken

elke_fyfel

Berichten: 725
Geregistreerd: 28-06-04
Woonplaats: Maaseik

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:43

Enge venten Haha! Ik zou keihard lachen als ik zo iemand tegenkwam Tong uitsteken
Wel goed dat jullie de politie hadden gebeld

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 18:01

haha ja ik moest ook erg lachen eerst, en vroeg nog aan hem of het lekker ging Haha!
maar omdat er dus ook al een keer een meisje verkracht is daar (weet niet of hij het is) en hij vaker in het bos gezien word naakt op het ruiterpad Clown hebben we toch maar ff gebeld.

Myrz

Berichten: 1454
Geregistreerd: 07-11-03
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:02

bij ons was er laatst ook een.....we mochten niet eens meer naar buiten!
Ik vindt ze zoo eng he....!
Stel dat ie je een keer van je paard trekt en.......tja!
k moet er niej aan denken!

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 18:12

ja het kan idd gevaarlijk zijn, en voortaan ga ik toch maar ff goed in de bosjes kijken of ik niks zie lopen daar..

ricky_lover

Berichten: 694
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: plaatsnoord.

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 21:03

leuk zeg het lijkt echt wel een film was het maar op genomen de leuke stukjes maar wel heel erg vervelend dat die man daar was en zat te... heel erg stom zeg

Ringetje

Berichten: 898
Geregistreerd: 30-09-04
Woonplaats: thuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 19:31

bij ons in het bos zat ook een naakte vent. 2 van mn vriendinnen zagen hem en zijn toen maar snel doorgefietst. Scheve mond Verward

Quarterh0rse

Berichten: 8491
Geregistreerd: 22-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 04-10-04 21:05

ja er bestaan rare mensen op de wereld Verward
Haha!