Met Sefin gewandeld *oei*

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Nonnie
Berichten: 2066
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Delden

Met Sefin gewandeld *oei*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 17:35

Ja, ik ben bezig met een poging Sefin verkeersmak te maken Knipoog Ik heb hem vanmiddag eerst gewassen en toen gingen we op pad.
Als voorbereiding hebben we deze week elke dag het pad afgestapt, en daar vond hij al veel enge kabouters verstopt zitten Tong uitsteken Gevolg: steigeren, mij omver lopen, opzij springen. Na een paar keer goed op zijn donder te hebben gehad, en daarna tenminste luisterde durfde ik het vandaag aan om wat verder te gaan.
Eerst weer naar het einde van het pad (= eigenlijk de oprit, alleen dan heel erg lang), en toen richting de brug. Ik wou hem eerst niet oversteken, leek me toch te gevaarlijk. Maar Sefje was braaf, wel schrikkerig, maar hij sprong niet opzij, hij keek alleen maar. Viel allemaal reuze mee. We waren bij de brug aanbeland. Er waren allemaal jongens bezig met van die dikke touwen enzo, oftewel er was veel reden tot schrikken. Toch de brug overgestoken Lips are sealed Sefje schrok niet van het rare geluid onder zijn hoeven, dat was al een meevaller. Langs die jongens heengestapt, hij was gelukkig weer zo braaf! Haha! Rare knol, je kunt niet zeggen waar hij van schrikt, of juist niet.
Nou toen maar langs het kanaal gestapt, op het zandpad....meneer was nog nat, dus wat doet ie: gaat ie liggen rollen Frusty }> Echt, hij zakt ook zo in een keer door zijn achterbenen, heel apart! Toen moest ie van mij weer opstaan, dat deed ie braaf. We hebben nog ff een drafje gedaan (wat kan hij strekken!!), en weer richting huis.

Het was een zeer rare wandeling, hij was erg heet, maar niet extreem schrikkerig. Hij heeft een hoop geleerd, en zo hoort het ook!

Als het goed is komt deze week een meisje die hem wil leasen, heb hm vandaag ff mooi gemaakt, sokjes geknipt, dat soort dingetjes, dus hij kan er weer ff tegenaan Knipoog


Chrystal-gek

Berichten: 3076
Geregistreerd: 17-05-01
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 17:52

leasen?
en daar weet ik nog niks van Verward haha.
maar wat wil ze dan met hem gaan doen?
ik zou niet zo snel een tweejarige leasen, maargoed.
maar voor wat dan ook, het lijkt me een hele goede optie.

en trouwens beterzzz dattie zo de brug overging, ik weet zeker dat mijn paardje zich ff tienmaal had bedacht ofzo.
een smal hoog ding waar onder de hoefjes nogal veel geluid onder vandaan komt Knipoog
en dan maar hopen dat je geen tegenliggers tegenkomt, want anders heb je op die brug volgens mij wel problemen.
maarja, de mijnes is ook niet voor niets stresskikker (die vindt nl al een klein bruggetje eng, ookal gaat ze er uiteindelijk wel overheen).

best wel cool, tis alleen heel wat anders dan Indy he?
die pakte toendertijd toch alles klakkeloos aan?
en dan is Sefin ook nog eens een hengstje.
echt wel vet dat het zo goed gaat.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 3heathcliff5, bellieee, Berdien, Chan88, Elegance_, Galeobdolon, Jennifer_S, Kimberley_, Lukasje, Room_Soesje, Zinzi_jewel en 114 bezoekers