Gemeet met Jura!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Gemeet met Jura!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 15:50

We hadden half elf afgesproken, maar natuúrlijk reed ik weer helemaal fout, zodat ik pas kwart voor aan kwam.
Toen kennisgemaakt, en richting stallen gegaan. Daar stonden Jurita, Razinda, Crescendo( weet even niet hoe je 't schrijft Knipoog ) en Homeros (idem dtio, geen idee hoe je 't schrijft *LOL* ).
Stuk voor stuk echt heel leuke paarden. Homeros is echt een ontzettend groot paard, met heel veel massa. Ik vind hem echt mooi.
Crescendo is echt een grappig paard, en heeft echt van die stoute oogjes! }> Lovers Ook een heel tof paard om te zien, echt een lieverd.
Razinda vond ik denk ik nog het mooiste van allemaal, echt zo'n damespaardje. Ze kijkt zo lief en onschuldig uit haar oogjes! Lovers Jurita vind ik ook erg mooi, vooral haar kleur.

Maartje ging eerst Jurita rijden, maar die zat niet helemaal lekker in haar vel. Toch vond ik haar erg leuk lopen, heel beheerst, en netjes.
Toen ging ze Jurita afzadelen, en Razinda opzadelen. Toen Razinda gelongeerd, en toen ging ze erop.
Ze loopt echt heel leuk, ik vind haar ook heel mooi gebouwd, veel front.
Ze was heel braaf, het zag er heel mooi uit. Echt een heel leuk paardje om te zien, mooi verfijnd.

Toen Razinda afgezadeld, en toen gingen we alle 4 de paarden buiten zetten. Eerst Razinda en Jurita. Jurita was heel hengstig, en begon heel hysterisch te doen in de wei toen een andere ruin ff gedag wilde zeggen! Haha!
Ze sloeg alle kanten op, en gilde heel hard. Een km verderop konden ze 't nog horen! Clown *LOL*
Toen Homeros en Crescendo. Ik nam Homeros mee. Jeetje wat is die enorm zeg!
Eenmaal bij de wei aangekomen, ging hij nog eens heel erg met zijn hoofd omhoog staan ook! Ik was erg onder de indruk, ha ha ha. *LOL*

Toen moest ik alweer richting mijn eigen peerdjes, die moest ik alweer gaan voeren.
Leuk dat je via bokt zo mensen ontmoet, ik ga vaker meeten! Lachen


Jasmijn

Berichten: 3744
Geregistreerd: 24-02-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 17:16

Klinkt gezellig. Leuke paarden he?

Navragen is beter dan afvragen.

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 18:49

Wat leuk dat je een verslag hebt gemaakt! Lachen

Je hebt alle namen goed geschreven, behalve Himeros. Haha!
Jur ging helaas wat minder, maar Razin heeft me weer helemaal blij gemaakt. Ze waren namelijk bezig met een goed hek om de bak te maken, en waren dus met planken bezig, boren, hameren, er lag van alles langs de bak etc. Razin vond het wel eng in het begin, daarom deed ik haar even aan de longe. Maar na een paar rondjes had ik niet het gevoel dat ze gek was en ging ik erop. Ze was zo vreselijk braaf, in het begin liep ze met een boog overal omheen, maar even later liep ze keurig overal langs. In tegenstelling tot Jur want als zij iets eng vindt, gaat ze er na een uur nog niet langs. Ik was dus heel trots op Razinda! Lachen

Ik vond het een hele gezellige ochtend/middag! Leuk dat je zo positief over de paardjes bent! Party!!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 22:54

Pfff, een kwartter te laat geeft niet hoor!

Maartje is zelf ook niet bepaalt punctueel Haha! Tong uitsteken

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 07:19

Ja ze heeft echt mooie paardjes he.

off topic: Overigens wacht ik nog steeds op foto's van maartje op himeros die claudia zou maken.

Het leven is als een restaurant.... je krijgt wat je besteld hebt
Het leven is als een pijpkaneel...ieder zuigt eraan en krijgt zijn deel

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 10:23

Sjuimpje schreef:
Pfff, een kwartter te laat geeft niet hoor!

Maartje is zelf ook niet bepaalt punctueel Haha! Tong uitsteken


Ik was er eerlijk gezegd ook pas om precies half 11, ik was al bang dat ze al stond te wachten ofzo! Haha!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl

Jura

Berichten: 10793
Geregistreerd: 16-01-01
Woonplaats: Veluwe en 't Gooi

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 10:24

astridh schreef:
Ja ze heeft echt mooie paardjes he.

off topic: Overigens wacht ik nog steeds op foto's van maartje op himeros die claudia zou maken.


Toevallig heb ik gisteren wel op Himeros gereden, maar we zijn vergeten foto's te maken!

~*~ Pienie fan! ~*~
www.jura-artwork.nl


Anneke
Berichten: 6668
Geregistreerd: 13-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 14:52

Ik vond het ook een heel leuke ochtend/ middag! Knipoog

Ja de paarden zijn echt mooi, allemaal heel erg verschillend, maar zo leuk!
Jurita vond ik echt zo'n volwassen volleerd paardje, en een 200% echte merrie! Haha!
Razinda vond ik echt een klein dametje, zo dapper.
Crescendo is een echte grapjas, kan heel droog voor zich uit staren met zijn sullige Lovers hoofd.
Himeros vond ik echt ontzettend steor, en vooral heel erg indrukwekend!! Haha!

Enne, ze kunnen allemaal bedelen als de beste!! Knipoog Tong uitsteken


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot, AnnetteFlame, Trendiction en 8 bezoekers