Rond de middag begon de cross in het bos. Ik had nog maar 1 keer een paar hindernissen gesprongen, en verder nog nooit gecrosst... Maar aangezien ik L springen ben, moest ik alles springen in de cross. Het ging super, de ideale tijd was 6.00 minuten, en we hadden ong. 6.09 min. (m'n vader heeft geklokt, maar kon de finish alleen vanuit de verte zien) We zijn ook door de waterbak geweest

Om 16.00 uur moest ik nog springen, ik had (wel) 1 concurrent, een goede vriendin van mij, die bij de cross ook al mijn enige tegenstander was. Ik was foutloos, en zij had een balk op de laatste hindernis. Ik moest nog wel barrage rijden, want ik kon ook nog springkampioen van alle pony's worden. (ik ben vorige week voor het eerst L gestart, en eraf gevallen in de barrage

Er zijn als het goed is ook nog wel foto's gemaakt. Als er iets bijzit, zet ik ze erop!
Dit allemaal reed ik met mijn 23-jarige Elza, die ik sinds een half jaar rijd. Ik was eerst bang dat ze het niet zou redden, maar na de cross werd haar hartslag gecontroleerd door de dierenarts, en alles was prima in orde. Ik hijgde nog harder

De liefste pony van de wereld, staat toch echt bij ons op stal