Verkopers van Dominick en Bucas gezocht.

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Verkopers van Dominick en Bucas gezocht.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 06:29

Wie weet waar ze in de buurt van Hilversum/Bussum Dominick en Bucas dekens verkopen?
Over de importeur, die heeft vast wel adressen voor me.


Scum

Berichten: 33098
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 08:25

Ik kom niet uit de buurt van Hilversum. Ik haal die spullen altijd in Schijndel (Gareel). Dat is erg uit de buurt voor jou, maar misschien zou je daar eens naartoe kunnen bellen om te vragen of zij weten wie het bij jou in de buurt doet?

Redgirl

Berichten: 558
Geregistreerd: 05-04-04
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:56

Ik weet dat ze bij Ruitergilde winkels Bucas dekens hebben. Maar weet niet of er een filiaal in de buurt van Hilversum zit, www.ruitergilde.nl
En als je op de site van bucas kijkt, www.bucas.com dan kan je daar klikken op een knop: where to buy. Daar staan alle winkels ook in Nederland waar ze Bucas dekens hebben.
Van Dominick dekens weet ik het niet

Gerrie

Berichten: 4385
Geregistreerd: 18-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:10


Our only purpose in life is to Love one another.
.....and if we can't do that try not to hurt each other.
-Dalai Lama

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:20

Langeraap in Berlicum verkoopt Dominickdekens. Geweldige dekens met een goede kwaliteit.

Toos paardloos

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:51

Redgirl schreef:
Ik weet dat ze bij Ruitergilde winkels Bucas dekens hebben. Maar weet niet of er een filiaal in de buurt van Hilversum zit, www.ruitergilde.nl


Volgens mij is Bakker in Hilversum een filiaal. Dat zou dus lekker dichtbij zijn Knipoog.

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:54

Horse Diverse in Eemnes verkoopt ook Bucas.

Nulla tenaci invia est via

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 12:12

Margreet schreef:
Horse Diverse in Eemnes verkoopt ook Bucas.

Waar zit die dan? Ik hoorde van een collega dat er een ruitersportzaak zat in Eemnes maar ik kon niets vinden.
Bedankt alvast voor alle tips.

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:50

Freddy's ruitersport in nieuwegein, heb ik ook een hoop bucas vandaan.

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on

Margreet

Berichten: 18322
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:07

www.horsediverse.nl staat een routebeschrijving op. Hij zit op de Laarderweg, vlakbij de Peugeot-dealer.

Nulla tenaci invia est via

Lhundol

Berichten: 493
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:49

jaah bakker verkoopt veel bucas dekens! pb maar even als je precieze adres wilt....!

beautyfull_mickey

Berichten: 5718
Geregistreerd: 04-06-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 17:59

zag net jouw toppic nadat ik een ander toppic over de bucas had gelezen.

[VMR] nog meer mensen problemen met bucas dekens

zou deze eerst even doorlezen en dan nog eens nadenken over de bucas aangezien het aardig prijsige dekens zijn.

ik ken een meisje die Dominick dekens had,moet zeggen dat ze er erg tevreden over was en zo goed bleven liggen.

Je kunt gedachtens niet controleren,Je kunt alleen leren stoppen ze te geloven....

Hobbelende Vosjes Pester #44 *LOL*

Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:31

Dominick C.V.
De Vliert 48
4849 PB Dorst
The Netherlands

Tel. + 31 (0) 161 41 28 00
Fax. + 31 (0) 161 41 25 55

E-mail info@dominick.nl
Internet www.dominick.nl

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 07:21

beautyfull_mickey schreef:
zag net jouw toppic nadat ik een ander toppic over de bucas had gelezen.

[VMR] nog meer mensen problemen met bucas dekens

zou deze eerst even doorlezen en dan nog eens nadenken over de bucas aangezien het aardig prijsige dekens zijn.

ik ken een meisje die Dominick dekens had,moet zeggen dat ze er erg tevreden over was en zo goed bleven liggen.


Ik vind het ook heel moeilijk om te bepalen wat nou goed is, iedereen heeft zo zijn eigen ervaringen natuurlijk.
Waterdicht zijn EN blijven is voor mij heel belangrijk, ze staan overdag altijd buiten.
En de pasvorm en slijtvastheid ook, gelukkig heb ik geen slopers.
Daarom wil ik ze ook gewoon eens zien en voelen. En evt beginnen met een nette tweedehands is ook een optie.

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 07:38

Wij hebben twee bucassen. Tegenwoordig worden ze niet zoveel meer gebruikt omdat we nu nieuw zeelandse dekens hebben (van Canvas met wol erin, die zijn écht niet kapot te krijgen).
Bucasdekens kan je geloof ik ook bij Fugers in Soest kopen. Daar hebben wij iig een bucas-dekje gekocht. Ik vind het iig een goed merk, alleen behoorlijk duur... Vandaar ook dat wij overgegaan zijn op Nieuw Zeelandse dekens, dat zijn alleen écht geen staldekens.

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!

Margee

Berichten: 5710
Geregistreerd: 19-08-01
Woonplaats: Kortenhoef

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 07:53

Guinni schreef:
Wij hebben twee bucassen. Tegenwoordig worden ze niet zoveel meer gebruikt omdat we nu nieuw zeelandse dekens hebben (van Canvas met wol erin, die zijn écht niet kapot te krijgen).
Bucasdekens kan je geloof ik ook bij Fugers in Soest kopen. Daar hebben wij iig een bucas-dekje gekocht. Ik vind het iig een goed merk, alleen behoorlijk duur... Vandaar ook dat wij overgegaan zijn op Nieuw Zeelandse dekens, dat zijn alleen écht geen staldekens.


Doe je die dan op stal af? Ik heb er ook eentje meegekregen met een paard maar ik vond hem loeizwaar en van voren is hij openstaand dus alles waait er zo door. Of heb jij andere?

Guinni

Berichten: 2714
Geregistreerd: 17-01-03
Woonplaats: In een hutje op een berg!

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 08:40

Op stal staan ze er idd niet mee. Alleen als het regent buiten. Ze zijn idd behoorlijk zwaar maar ik heb nou niet de indruk dat onze paarden daar onder lijden. Maar dat kan ook mijn perceptie zijn hoor Haha!
Aan de voorkant is hij wel open, maar onze paarden zijn er altijd lekker warm in. Je paard wordt er iig niet nat in Haha!

Trots op mijn held Voltrack, 125 km!!
Wie ben ik
Keep up to date!


Nouvel

Berichten: 28535
Geregistreerd: 12-08-01
Woonplaats: Bollenstreek

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:15

Ik heb pas via Yankeestar hier op Bokt 2 Dominick dekens besteld, een dunne staldeken die ook als onderdeken gebruikt kan worden en een waterdichte winterdeken.

De dunne heb ik inmiddels binnen en er vandaag opgelegd. Hij voelt stevig en aan de pasvorm lijkt heel mooi. Even afwachten dus hoe hij blijft liggen en hoe hij zich houdt, maar mijn eerste indruk is goed! (zou dit de eerste deken die niet scheef trekt op mijn paard??? Verward )
Ik ben heel benieuwd hoe de waterdichte versie zal zijn.

Ik heb een waterdichte Bucas hier liggen, 2 seizoenen gebruikt, maar voor mijn paard net te ruim, waardoor hij gaat schuiven, scheef gaat liggen en plekken op de schouders veroorzaakt bij haar...
Goed waterdicht is hij wel!
(het is een maat 195, en ik ben aan het overwegen 'm weg te doen, mocht je interesse hebben... Knipoog )

Mijn nieuwe (niet waterdichte) Dominick, vandaag is de testfase ingegaan Haha! !
Afbeelding

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:19

Ik verkoop een Bucas Schijnheilig Knipoog
Zie onderschrift.

gabyfedde

Berichten: 11895
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:21

Bucas dekens zijn super! (mijn mening)
Paardendrogist is aardig aan de prijs (zelfs de aanbiedingen).
Ik koop ze in Drunen.

Don't dream your life, live your dreams!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Geen geregistreerde gebruikers en 26 bezoekers