Wat is het gaarste wat je ooit iemand hebt zien...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

 
 
Selena87

Berichten: 1635
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Wat is het gaarste wat je ooit iemand hebt zien...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 19:51

Mijn vraag aan jullie,

Wat is het gaarste wat je iemand hebt zien doen?!
Waarvan je echt dacht dies niet goed wijs!

Bij mij is dat ik was vroeger bij mijn verzorgs shetjes en hoor ik opeens luid gescheeuw van de buren afkomen dus ik kijk hebben ze hun 2 paarden in de bak gedaan rennen ze er met een plank achterna
Ja om ze op te jagen zeiden ze!

Verward vage lui


krummel

Berichten: 1150
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Op stal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:05

Gister nog. Krummel is hengstig en dan laat ik haar los met haar vrienden, die dan opeens superheet zijn Obsession (een ruin) bijt haar dan in haar nek en dat vind ze dan echt heerlijk je ziet haar gewoon te staan genieten Verward af en toe...


          :¨·.·¨:
          `·.
          Crumble

findi

Berichten: 755
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Oostrozebeke, W-VL Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:15

toen ik op kamp was met mijn paardje

liet ik haar 's avonds los in een piste, zodat ze haar eventjes kon rollen.
kwam daar een hond al blaffend mijn paard aanvallen, maar echt aanvallen hoor, en twas dan nog geen klein beestje maar een grote
kwam er gelukkig iem(dan nog niet eens de eigenaar) die hond wegroepen.
mijn paard stond daar al steigerend en bokkend op de reactie van die hond

vroeger deed ze niks rondom honden, ze bleef zelfs staan totdat die hond echt aanviel. ze had gelukkig niks


maar die mensen wisten daar dat die hond dit naar paarden deed, ze moesten alleen niemand waarschuwen.

nu walt het nog mee voor honden die vastzitten, maar van degene die loslopen(en zelfs nog niet blaffen) is ze bang.(wil ik niet weten wat er zal gebeuren als er eentje op ons vriendelijk afstormt, zal ze het verschil nog weten?)

ik vind het een rotstreek, ze wisten het gewoon, ze zagen mijn naar de piste lopen en ze hebben niks gezegt.

het was dan ook niet raar dat ik geen excuses gekregen hebt.

ik vond het kamp op zich heel tof, maar dat voorval wil ik nooit meer meemaken hoor.

findi

Berichten: 755
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Oostrozebeke, W-VL Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:16

sorry voor de lange tekst, maar ik ben er nog altijd niet goed van

en ik heb normaal niks tegen honden hoor, maar gruwel alleen van dit voorval

www.paardeninfo.tk
een site met crea bea, aandoeningen en takken van de paardensport
iem. ideetjes voor op mijn site, pb met maar!

lailapri

Berichten: 22120
Geregistreerd: 09-05-03
Woonplaats: Heerhugowaard

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:37

we reden laatst langs de weg komen er ineens 2 super grote honden aanstormen (me mini is der niks bij) en paarden schrikken zich dood gaan draven honden erachteraan paarden nog harder, honden ook nog harder, en pas nar 200/300 meter ofzo werden ze terug gefluit dat nog een tijdje duurde voordat ze gingen gelukkig reed ik op timo, honde keerde om timo op de noodrem, het andere paard vertrouwde hem blindelinks gelukkig en ging ook stappen.

3 veulens voor 2022? Volgtopic♧
dekkingen 2022 volgtopic◇
Laila
Djuhna

Geriette

Berichten: 925
Geregistreerd: 04-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 09:30

Ik reed een keer op een pony op de dijk. Een vriendin van me reed mee op de fiets. Er kwam een auto echt keihard aanrijden. Wij gaven een teken dat hij vaart moest minderen, maar dat deed die persoon niet. Deze pony waar ik op zat was nog niet vaak naar buiten geweest en best braaf.
De auto kwam echter zo hard aan en minderde geen vaart. Ze schrok daar zo van dat ze d'r kont ineens de weg opdraaide. En je raad het al, de auto reed keihard tegen d'r kont aan en kwam paar meter later tot stilstand. Pony had gelukkig niks en raakte absoluut niet in paniek gelukkig.
De mensen uit die auto gingen helemaal uit hun naad,we hadden toch echt een teken gegeven dat ze vaart moesten minderen, maar dat teken kenden zij niet (tuurlijk) Enfin, eerst wilde hij nog een schadevergoeding ofzo want er zat een ieniemienikrasje op zijn auto. Gelukkig legde hij zich er maar bij naar en reed weg. Maar god, wat was ik bang zeg!

banjer2003

Berichten: 338
Geregistreerd: 01-05-03
Woonplaats: Mi Casa in Hoogvliet

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:01

Een man bij ons op stal kreeg vorig jaar zomer zn paard niet te pakken uit de wei, toen kreeg tie de kolder in zn kop om met zn harley door de wei achter zn paard aan te gaan. En natuurlijk, je voelt hem al aan komen, toen waren de paarden helemaal niet meer te houden en heeft het hem geloof ik een uur gekost om ze weer rustig te krijgen. Deze man is ook gelijk dat zelfde weekend van het terrein gestuurt.

germie

Berichten: 25921
Geregistreerd: 02-04-02
Woonplaats: Ergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:05

mensen die beweren Z te rijden, en ondertussen zelf nog niet eens weten wat de contragalop is, niet voelen wanneer ze in de foute galop zitten. En vervolgens ook nog eens gewoon tegen je paard aanrijden.

Of mensen die een openbare bak als loslaatruimte gebruiken en de paarden niet willen vangen als je er wilt rijden.

Of mensen die het leuk vinden om met een motor paarden op te jagen.

Sinds 2014 gediplomeerd instructeur en sinds januari 2021 mag ik zelfs instructeurs opleiden. Ik mag lesgeven in alle disciplines en alle niveaus. Lijkt instructeur worden je ook geweldig? Of wil je gewoon meer weten? Stuur maar een pb.
Alles met respect voor mens, dier en natuur.

Ididit
Berichten: 1463
Geregistreerd: 09-01-04
Woonplaats: Waddinxveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:14

dat verhaal van geriette komt me erg bekent voor... alleen had ik het met een bestelbusje... ik zet mijn pony zo ver mogelijk aan de kant, maar omdat die vent zo hard reed en nog geen centimeter meer opzij ging, draaide ook mijn pony zijn kont om, vol tegen het busje. Hij steigere en ik sprong er gelijk af om even te kijken of hij niets had. gelukkig was dat niet zo. Die man stapt uit zijn busje en zegt: "is alles goed? Wat een pannekoek he, dat beest?"
nou toen had ie me flink pissig, want hij ging gewoon niet genoeg opzij! ik had me pony bijna IN de heg geparkeerd die naast de weg zat. heb op een niet al te vriendelijke manier gezegd dat ie heel snel moest vertrekken en dat ik zijn kenteken wist voor als er toch iets was... eikel!

trisca

Berichten: 5744
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: Nieuw Roden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:16

Een paard van de buurman, die heeft de gewoonte wel eens in het land te gaan zitten en zo een kwartier gewoon om zich heen te kijken.....
geeeeeeeeeeeeen gezicht!!! *LOL* *LOL* *LOL*

Ik maak kleding in opdracht: www.irisholt.nl
moeder van Daisy (24-04-09) en Mike (03-05-11) :):)

Katja
Blogger

Berichten: 42175
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:20

Verplaatst van VMR naar PP.

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:18

Links stonden grasmaaiapparaten (van die grote machines).
Rechts stond een busje open.
1 auto brede tussenruimte, ik moest erdoor.

Doodeng natuurlijk, maar het ging goed. Eef is niet zo bang en liep gewoon alsof ze niet anders gewend was (ik had haar pas 2 weken). Het ging goed.... en opeeens.... TOEEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET

Ik schrik me echt een ongeluk, draai me op, zie een man in een auto die IN HAAR STAART rijdt die zit te gebaren dat ik aan de kant moet gaan voor hem!!!!

Eef deed niks (wonder boven wonder!) maar ik had echt een hartverlamming en heb die man echt voor alles uitgemaakt wat ik verzinnen kon.

(Overigens, al HAD ik opzij gewild, ik had niet opzij GEKUND, dus die man is echt niet wijs!)

Khartoum

Berichten: 1598
Geregistreerd: 30-04-04
Woonplaats: Voorschoten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:32

m'n broer ging kijken hoe het was om blind te fietsen was best vaag opzich Vingers aflikken ennuhm....op een handbal toernooi waar we ook gingen slapen werd iedereen beetje dronken, was ook best gaar Knipoog

toumie Ach gut

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:46

Smalle paadjes en een oud vrouwtje op de fiets die vlak achter ons heel luid gaat bellen met de fietsbel Rolleyes Amber sprong gewoon de lucht in!

Verder heeft een weidegenoot van Amber een echte filmpaardenhinnik met zo'n hees einde, echt geweldig!! Ik moet er altijd om lachen Haha!

Faber quisque fortunae suae

toscana

Berichten: 1120
Geregistreerd: 08-08-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 00:21

Met een brommer een pony terug naar de wei brengen en dan echt tot achter in de wei rijden. Waar dus nog meer paarden en pony's stonden die gelijk allemaal overstuur waren.

*Maak mij niet gek dat kan ik zelf veel beter*

carola

Berichten: 8685
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 08:26

Picknikken op het ruiterpad (bij een ruiterpad-paaltje), en dan verbaast / boos zijn dat er een paard aan komt. Sommige mensen.....

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 08:34

Ik was in mijn dressuurweitje aan het rijden, komen er 4 mensen op de fiets aan en gaan op het bankje naast de wei zitten kijken.
Even later staat de 2 vrouwen op steken het fietspad over en gaan zo pal naast het fietspad zitten plassen met hun billen mijn kant op Verward

vannie
Berichten: 362
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: aalmeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:12

ik zag laatst een paard bij ons een dorpe verder op.
helemaal strak vastgebonden met touwtjes aan een schoffie
met zijn kin op zijn borst in de stapmolen lopen.

diegene was al te lui om zijn paard te longeren
en stel er gebeurt wat het arme beest kan geen kant op
en is helemaal alleen

echt belachelijk
zommige mensen verzinnen echt rare dingen

EngeltjeS

Berichten: 16634
Geregistreerd: 06-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:18

een paard slaan op zn neus, of gezicht, omdat ie niet wou luisteren...
dan ben je erg dom bezig! k zag het vandaag nog... werd ik kwaad, meisje had dr vriendin mee met een grote mond, en ze gingen een groepje maken.. " devica haterzz" slaat nergens op!
najah.... maar iig ik vind het heel dom als je een paard op zn neus of gezicht slaat omdat ie niet luisterd


vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:19

baasje van mijn toenmalige verzogpony zijn manen in laagjes (!!!) knippen en daarna met een krultang er krullen in maken...


Stephanie

Berichten: 11654
Geregistreerd: 29-11-03
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:27

wow dat laatste Scheve mond


nou iemand ging een keer een veulen vangen Rolleyes
en pakte die bij de staart en trok het veulen aan de staart zo naar zich toe Rolleyes

Viral Horses /3 : Instagram - Tiktok - YouTube

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:33

hahahahah sorry maar het klinkt wel comisch*schaam schaam*. maar is ntuurlijk wel echt een gestoorde actie.

FjOrD_NiNlA

Berichten: 3
Geregistreerd: 24-07-04
Woonplaats: Zwijndrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:41

het gaarste haha kom niet meer bij *LOL*

<font color=darkturquoise>Profiel vernieuwd!</font>

<font color=darkturquoise>Bokkende Fjord van Tobilover </font>

licorne

Berichten: 1882
Geregistreerd: 13-12-03
Woonplaats: Gilze

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 17:47

Arrogant dressuurmiepje komt binnen, sleept zeiknat paard achter zich aan, rukt 't hoofdstel hardhandig van z'n hoofd en begint hem met dat hoofdstel door de stal te slaan. Ik stond met een vriendin in de stal van haar paardje, tegenover in het gangpad, en werd woest. Toen kreeg IK de volle laag, qua scheldpartij dan, maar ze hield in ieder geval op met slaan... Sommige mensen zijn echt 'GAAR" met paarden ja *grijns*.

--<--@ When I get old, I don't want them to say: "What a sweet little old lady!"
I want them to say:"Oh CRAP! What's she up to now?"
@-->--
http://www.dewegvanhetpaard.nl

marquez1

Berichten: 2987
Geregistreerd: 26-07-04
Woonplaats: Oldenzaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:08

O dat heb ik regelmatig.

Vandaag nog op de cros in Vasse zat een meisje (jaar of 8) op haar pony op het losrijd terein (ze moest ook eigenlijk losrijden). De pony schudde met zijn hoofd en iedere keer als hij dat deed sloeg ze hem met haar zweep. Losrijden heeft ze nauwelijks gedaan. een keer een rondje galoperen, ze beukt een keer met haar benen (inclusief sporen) in de buik van de pony galopeert rond en gaat de ring in. En later maar klagen dat het proefje niet goed ging, lag volgens haar aan de bodem Knipoog

En ach bij ons staat iemand met een pony met hko daar wil ik het eigenlijk niet over hebben want er is hier al heel veel over gezegd maar daar krijg ik echt jeukende handjes van.
Nou goed 1 ding ze had laats de peesbeschermerds met de harde kant naar voren Verward

MSFC gediplomeerd zadeladviseur
Orun instructrice
www.loeszadelmakerij.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ania, GrapeshotBot, Mitch_Beauty, YvonneV en 141 bezoekers