Silvana @ work

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Me_

Berichten: 88
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Velp

Silvana @ work

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 15:41

Haajj
Ik heb even aan paar foto's gemaakt van het rijden. Het gaat nog niet helemaal super, maar dat komt omdat ze nu 4 weken onder het zadel is waar van ze 1 week heefd stil gestaan en voor de rest 3 a 4 x in de week gereden word. Ik heb haar zelf ingereden. Ik was er woensdag voor het eerst afgestuitert omdat ze ergens van schrok met het opstappen, maar daarna er gewoon nog op gereden. Dus gisteren er voor het eerst weer op geklommen na de val van woensdag en even foto's gemaakt.
Ik weet zelf dat me teugels soms nog te lang zijn en naar voren ga zitten word aan gewerkt!
Maarja genoeg getypt hier de foto's. * let trouwens niet op em hoofd Tong uitsteken *

Stappen

Afbeelding

Draven

Afbeelding

Nog een x draven

Afbeelding

Mooi staan * weten julliej trouwens iets tegen het op rust staan met het achterbeen als ze stil staat onder het rijden ? *

Afbeelding

En nog een van haar hoofdje Vingers aflikken

Afbeelding

Kuss Iris

Ninla_

Berichten: 9006
Geregistreerd: 01-06-03
Woonplaats: Op de rug van een fjord

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 15:43

Misschien iets meer been erbij?En actiever houden.
Je hebt wel een beetje een was lijn [je teugels] probeer ze niet zo te laten hangen,verder leuk paardje Lachen

Me_

Berichten: 88
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 15:57

ze was heel fris en telkens als ik me benen er bij deed dan ging ze heel hard lopen en daar was dat niet de bedoeling want ze was al te actief vandaar Lachen

_Noraly

Berichten: 5477
Geregistreerd: 27-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 15:59

als een paard op rust gaat staan moet je er been aanleggen.. dan gaat hij als het goed is vierkant staan, op alle vier de benen leunen. Als een paard fris is moet je het gewoon proberen.. anders weet ik het ook niet!

LittleKathy

Berichten: 3262
Geregistreerd: 05-11-03
Woonplaats: Weert-Roermond

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 16:21

Wat een leuk paardje! Ziet er goed uit. Ik denk dat je idd op het contact met de mond moet letten OK dan!

Shetfan

Berichten: 1590
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: Amsterdam en Beusichem

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:03

Leuk paard zeg! Lekker stevig met een fris koppie. Dat op rust staan doet 't paard van m'n zus ook altijd. Dat kwam bij haar door de verdikking in de hak. (Wat nu over is). Ik weet niet of je dat al gedaan hebt, maar misschien maar eens door een dierenarts naar laten kijken. Veel succes verder

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 19:01

mooi paard zeg. idd met halthouden been eraan houden. je moet leren doseren en wat je te veel geeft aan been opvangen met je zit

Me_

Berichten: 88
Geregistreerd: 04-08-04
Woonplaats: Velp

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 19:13

Shetfan Ze is door de dierenarts helemaal na gekeken en goed gekeurd. Ze doet het trouwens ook met haar andere been ze wisselt af. Ik zal strax ook nog wel even kijken of er mischien toch een verdikking zit.

Effy

Berichten: 1280
Geregistreerd: 05-05-04
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:15

Ze is net vier weken onder het zadel... Ik denk niet dat je al moet verwachten dat ze vierkant gaat staan, want daarvoor heeft ze de juiste balans en verzameling nodig. Ik denk dat dat op rust gaan staan er vanzelf wel uit gaat naar mate ze wat meer door gereden is Lachen

maaykuhhh
Berichten: 1699
Geregistreerd: 04-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:57

echt een leuk paardje zeg! Tong uitsteken
gewoon goed je benen erbij houden als je wilt halthouden. Haha!
succes verder met het rijden.