ervaring met verhuren/uitlenen van pony?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

ervaring met verhuren/uitlenen van pony?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-04-02 11:03

ik rij honey zelf niet meer. Doe verder vanalles met haar, maar rijden vind ze gewoon leuk. Dus ben ik op zoek gegaan naar een ruitertje, wil echter helemaaaal niet vlotten.
Misschien dat als ze verhuisd zou mogen worden, dat ik dan wel iemand kan vinden.
Ze is nu heel licht op de hulpen, en heeft een heel zacht mondje.
Als ik haar zou verhuren/uitlenen heb ik er zelf geen zicht op, en ben ik bang dat ik straks een volledig afgestompte pony terug krijg, die niet meer op hulpen reageert.
Zie ik spoken?

Margreet

Berichten: 18325
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 11:08

Hangt denk ik nogal van de persoon af aan wie je d'r verhuurd, ik zou daar heel selectief in zijn. (nogal wiedes...) En moet ze perse helemaal naar de andere kant van het land zodat je niet regelmatig meer kunt gaan kijken?!
Zou in ieder geval als voorwaarde stellen dat er minimaal 2x per week gelest wordt (liefst privé) bij een instructeur/trice waar jij je ook in kunt vinden.

ruiterinrust
Berichten: 1012
Geregistreerd: 20-04-02
Woonplaats: ugchelen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 16:49

welke indruk heb je van diegene die eventueel je paard verzorgen wil? dat is namelijk erg belangrijk. Het is velen bekend dat er in korte tijd veel te verknallen is van wat er jarenlang met veel geduld en liefde is bereikt. heb je dermate vertrouwen in diegen die je paardje eventueel gaat verzorgen dat je een verplaatsing overweegt? misschien ten overvloede maar het kan raadzaam zijn om eerst door zelf te kijken of andere mensen die je hoog aanslaat te laten kijken naar de manier dat zij met je paardje omgaan. het is tenslotte geen fiets die je uitleent en die bij eventuele schade gewoon door de fietsemaker gerepareerd kan worden. succes met je afweging