poezen sterilisatie vraag!!

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

poezen sterilisatie vraag!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 13:16

het is nu 8 dagen geleden dat teigertje geopereerd is.
ze slaapt ong de hele dag,en ik mag niet naar haar wond kijken,of aanraken want dan krijfg ik klappen van haar.(wond ziet er wel goed uit)
ze blaast ,slaat,en gromt dan op me.
ze ligt er ook steeds heel chagerijnig en stijfjes bij.
vandeweek was ze wel goed te pas,maar het word een brompot zo.
is dit normaal??
wil eerst jullie menig dan pas bel ik de da,het is weekend.
wil ze niet onnodig storen.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!


Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:34

Heyhey,

Ik denk niet dat dat heel raar is; als jij een operatie hebt gehad loop je ook niet gezellig te huppelen toch?
Ik denk dat je het even moet afwachten, en sowieso even voor controle naar de dierenarts moet gaan.
Succes!

.people standing on escalators: that is the testimony to human lazyness.

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:36

Van Am -> BB Lachen

Alet

Berichten: 5512
Geregistreerd: 05-08-03
Woonplaats: Yde

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:36

Ik vind dat Teigetje wel erg lang van streek is, ze lijkt wel enigszins getraumatiseerd als ik het zo lees.
Ik denk dat de operatie haar zwaar gevallen is, vandaar dat ze ook zoveel slaapt, ze moet genezen.
Probeer haar wat extra te verwennen, ze voelt zich duidelijk niet helemaal happy.
Ik zou maandag even met de DA bellen, gewoon om jezelf gerust te stellen.

Faber quisque fortunae suae

ellepel

Berichten: 47315
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:40

ik zou terug gaan naar de dierenarts, dit is niet goed, mijn katten sprongen de dag na sterelisatie weer overal op, aten gewoon normaal, waren wel iets boos als je ze aan de buik kwam. lijkt erop dat er toch iest fout zit bij de jouwe.

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 13:43

Hoefde je niet na 10 dagen op controle te komen?
De ene kat is gevoeliger dan de andere. Het is en blijft een pijnlijke buikoperatie.
Ik zou na het weekend (of vandaag als je da spreekuur heeft) toch even langsgaan of in ieder geval telefonisch contact opnemen.

Don't dream your life, live your dreams!


carrie79

Berichten: 1002
Geregistreerd: 26-12-02
Woonplaats: overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 14:55

Mijn poes en kater waren echt de dag erna alweer volledig op de been. Ik mocht zelfs aan de wond komen maar dat zal bij iedere kat anders zijn. Het lijkt idd of hij getraumatiseerd is. Even afwachten en dan teruggaan lijkt mij.

je kunt alleen tijd verspillen als je vergeet er van te genieten ;)

Nerwen

Berichten: 16039
Geregistreerd: 02-09-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 15:02

Ik ben het helemaal eens met Alet. Misschien is de narcose haar heel slecht bevallen? Dat kan, had één van onze poezen ook.. Ze was toen zeer kort aangebonden.. Hebben ze haar genoeg pijnstillers gegeven?

De drie die we vorig jaar hebben laten steriliseren, waren dezelfde dag al weer op de been Bloos!
Wij mochten trouwens ook altijd gewoon naar de wond kijken. Vonden ze totaal niet erg.

diana
Berichten: 2205
Geregistreerd: 21-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 15:02

de dag erna sprong ze ook overal weer op enzo hoor,maar lijkt wel of ze een terugval krijgt ofzo.

levi,Het liefste van het liefste wat er maar kan bestaan heb ik in jou gevonden ik laat je nooit meer gaan!!

ga even naar www.stopwredeveetransporten.nl en teken,en geef aan iedereen door!!

gabyfedde

Berichten: 11896
Geregistreerd: 17-11-02
Woonplaats: Gällivare (Zweeds Lapland)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 15:06

diana schreef:
de dag erna sprong ze ook overal weer op enzo hoor,maar lijkt wel of ze een terugval krijgt ofzo.


Overal opspringen is iets wat dus helemaal niet mag, je hebt kans dat hierdoor inwendige hechtingen kapot zijn gegaan.

Don't dream your life, live your dreams!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: GoogleAdsense, Jannie79, YandexBot en 150 bezoekers