westernles ging super

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

westernles ging super

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 21:30

heb net weer les gehad, vorige keer ging het echt zo moeizaam, ik voelde me echt een mega beginner en superkluns, alles ging mis

en deze keer, ik had niet zoveel geoefend, maar goed, toch afgesproken, het ging echt SUPER, tommy deed echt zo z'n best, de jog (heeft ie best veel moeite mee) ging super, hij reageerde ook heel goed op m'n zit, hij heeft dus echt top gelopen

en er was een meisje mee, die een paard vlak bij mijn huis verzorgt, en we gaan met z'n tweetjes lessen Haha! veel gezellig er dan alleen en bovendien kan ik dan ook langer, dus ik rij zondag naar haar verzorgpaard, dan gaan we samen rijden, ik heb van m'n instructrice een oud hoofdstel te leen gekregen met splitreins, zodat ik daar nu ook mee kan oefenen,

wilde dit ff meedelen, ben echt zoo blij dat het zo goed ging Haha! wil elke week wel zo van m'n paard afstappen!
X shannon

bovendien heb ik gehoord dat ze ook teampenning willen gaan regelen op die stal, cow cutten doen ze al, dus als ik alles wat beter onder de knie heb wil ik dat zeker eens een keer gaan proberen! lijkt me echt mega gaaf!

Jeddah

Berichten: 14474
Geregistreerd: 17-03-02
Woonplaats: Golden Valley, USA

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 23:38

Hartstikke leuk voor je!! Ik hoop dat het volgende keer weer zo lekker gaat!

Yv_
Berichten: 19115
Geregistreerd: 14-12-03
Woonplaats: Westland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 12:18

Oh, wat leuk om te horen!!
Krijgen we er volgende keer ook foto's bij te zien Clown??

gentille
Berichten: 1466
Geregistreerd: 23-05-04
Woonplaats: veendam

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-04 12:57

hmm, er is een computeringang kapot, en daardoor werken de scanner, camera en webcam niet meer

maar ik kan vragen of ik de camera van m'n tante mag lenen Haha!