Help, ik ben gebeten door een ferret!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Help, ik ben gebeten door een ferret!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 22:49

Gisteren was ik in Ben Franklin, een winkel waar je allerlei dingen kunt kopen voor breien, crocheren enz... Op de beneden verdieping hebben ze dieren die je kunt kopen. Wel, ik zag er een ferret en besloot dus dat ding een beetje te kroelen. Hij dus heel blij en was mijn kin aan het likken. En dan plots, SNAP, in mijn arme kinnetje! Dat kleine kreng had in mijn kin gebeten. Het bloedde redelijk en het deed goed zeer ook. Ik heb dan nog naar het ziekenhuis mogen gaan om een inenting te krijgen. AAAARRRGG, echt balen! Boos! Dit is dan ook de laatste keer dat ik ooit een ferret ga beet houden! Haha!

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!


Manda

Berichten: 6545
Geregistreerd: 20-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 09:32

Een ferret??? Is dat een andere naam voor een fret??? Haha! Ik heb zelf een kleine frettenfokkerij gehad, had plotselling 13 fretten omdat een van mijn 3 fretten een mannetje was Cool

Ik ben ook vreselijk vaak gebeten door die valse krengen. Ik hebe chter nooit een injectie daarvoor gehad Verward Nou ja, ik heb er niets van over gehouden gelukkig.

Billy

Berichten: 20708
Geregistreerd: 06-07-01
Woonplaats: Gemeente Tholen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 09:41

Ik heb ook fretten en die bijten niet. Het zijn geen valse krengen Boos!
Fretten moeten net als jonge honden en katten het bijten afleren. Een goed opgevoede fret is een prima huisdiertje.
Verder snap ik mniet dat je een onbekend dier aan je gezicht laat likken, dat is vragen om problemen, of het nou een hond fret of wat voor beest ook is. Dat is gewoon vragen om problemen.
Over fretten zijn een hoop vooroordelen, en opdeze manier wordt dat nog eens weer opgerakeld Boos!

Goedgekeurd onderschrift :)

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 11:55

Grr, fretten zijn inderdaad geen valse krengen. Ik heb 2 schatten van fretten, die me nooit zullen bijten (en zo wel... }> ). Zoas Billy zegt, het bijten moet je ze gewoon afleren. Fretten zijn hardleers dus willen nog weleens om een tik vragen. Mijn fretjes vertrouw ik volkomen, ze geven me kusjes in mijn gezicht e.d. Maar ook in het begin was ik daar voorzichtig mee.

Ik vind het inderdaad een slecht topic, er zijn zoveel vooroordelen over deze knuffelige dieren, en nu worden ze inderdaad weer opgerakeld. Elke keer als ik zeg dat ik fretten heb wordt er meteen gevraagd of ze bijten Verward Ik weet gewoon hoe ik mijn fretten moet opvoeden!

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 12:28

Niet echt slim om je kin te laten likken door een vreemd beest nee.. Haha!

Fretten zijn tof!
Ik wil ook een fret maar dat mag niet omdat we hier al 3 hamsters, een rat, een konijn en een hond hebben Haha!

Maar ik heb geen idee hoe je die beesten op moet voeden dat ze je niet bijten, dus ik begin er ook maar niet aan

Vivian
Berichten: 2827
Geregistreerd: 19-03-02
Woonplaats: Ijsselmonde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 13:45

ikke wil ook een een fret maar dat kan niet door mijn jaloerze hond en het mag ook niet van me ouders!maar zodra ik op me zelf ga wonen neem ik een fret of 2! Haha! Party!! Haha! Party!! Haha! Party!! Haha! Party!!

Profiel update!!
Nu met horoscoop,loesje,songteksen en nog véél meer! Party!!

DiamondCheckers
Berichten: 1724
Geregistreerd: 22-03-02
Woonplaats: Thief River Falls, Minnesota, USA

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 17:55

Ik heb dus helemaal niet gezegt dat fretten vals zijn of zo. Mijn vriendin heeft een fretje en die is ontzettend lief. Ik heb altijd een fretje willen kopen en ik zou het heus niet laten omdat er eentje me gebeten heeft. Ik vind het een beetje vreemd dat ik dit topic niet kan plaatsen. Ik heb niets tegen fretten want ik vind ze dus gigantish gaaf. Misschien dat ik dat er meteen had bij moeten zetten.

Some love last a lifetime...Some love last forever!!!
http://www.freewebs.com/martellstables
Profiel is weer aangepast!!

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 18:01

DiamondCheckers schreef:
Ik heb dus helemaal niet gezegt dat fretten vals zijn of zo. Mijn vriendin heeft een fretje en die is ontzettend lief. Ik heb altijd een fretje willen kopen en ik zou het heus niet laten omdat er eentje me gebeten heeft. Ik vind het een beetje vreemd dat ik dit topic niet kan plaatsen. Ik heb niets tegen fretten want ik vind ze dus gigantish gaaf. Misschien dat ik dat er meteen had bij moeten zetten.


Manda noemde het valse krengen, jij niet Lachen

From the looks of this place, my ass has got a lot of catching up to do.
http://www.crperformancehorses.nl

Clinnn_

Berichten: 5596
Geregistreerd: 30-11-01
Woonplaats: Aan Zee (BE)

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 18:06

mmm... frettten zijn een beetje zoals mensen. de één is liever dan de andere, de ander is kwader dan de andere, ik denk niet dat da fretje het opzettelijk deed, maar ik begrijp ook dat DC een beeteke vies gezind is( of hoe moet ik het uitdrukken) door die beet, moest ik een stamp van bv paard primus krijgen dan zou ik toch een tijdje uit de buurt van em blijven.
neem een voorbeeld aan mijn vriendin,
is van Bolle gevallen in de winter, bolle slierde uit en zijn lag onder het dikzakje Haha! had heel veel pijn, had uitgeroepen dat ze bolle haatte en er nooit meer op ging rijden. nu is het haar lievelingspony.

Misschien veranderd DC miscchien wel van haar gedachten. Nu niet, maar een tijdje later... Meeby


Groetjes
XXXCelineXXXenXXXPouskinXXX
XXX
xxx
XX
xx
X
x

. . .
. . .
. . .


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Angie91, fohadie, GoogleAdsense, Jessica_1998, kaatje89, lissssan, lovemyhorse1, Mutsie93, Myrsky, nienke555, Stephaniiee_ en 158 bezoekers