net naar asiel gebeld

Moderators: NadjaNadja, Essie73, Muiz, Maureen95, Firelight

 
 
Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

net naar asiel gebeld

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 14:10

ik heb net naar het asiel gebeld voor deze hond
hij is al wat ouder en hij zit er al heel lang en staat op de nominatie voor het ergste.........

het is een kruising herder....en hij is heel lief....maar ja wel een oudere hond... maar ideaal voor hier... denk denk....pieker...

wat vinden jullie?


Afbeelding

Afbeelding

Omschrijving:

Hoi! Kijk mij nou eens mooi op de foto staan!
Ik ben dus Joey, een reu van 9 jaar.
Eigenlijk ben ik hard op zoek naar een thuis
waar ik veel buiten kan zijn.Ik heb mijn hele leven buiten
geleefd en gewoond, maar door omstandigheden moesten
wij daar weg. Nu zit ik dus in het asiel en
heb het best naar mijn zin hoor.......maar een eigen baasje...
tja dat is mijn droom. Ik ben lief voor kids.
Tegenover andere reuen ben ik dominant en alleen
thuis zijn kan ik best. Ik bleef dat gewoon buiten
in mijn buitenkennel. Verder kan ik nog best waken!
Heeft u een grote tuin of een plaatsje voor mij
waar ik grotendeels buiten kan leven.....?
Neem dan contact op met een van de medewerkers van
ons asiel.Ze zijn namelijk dol op me en staan
u graag te woord.


LovingTweety

Berichten: 10435
Geregistreerd: 25-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:12

Volgens mij is het wel een leuke hond .

Je moet doen wat je hart je zegt...

Jantien

Berichten: 6469
Geregistreerd: 25-03-02
Woonplaats: Zweden

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:16

Leuke hond
Kruisingen worden over het algemeen toch veel ouder dan rasdieren, dus hoeft die leeftijd ook geen probleem te zijn. Bovendien heb je dan geen last van een jonge honmd die overal aan loopt te knagen Knipoog

The universe is a big place. But it's okay - you'll grow into it.
-Carl Munson-

jubeltje
Berichten: 924
Geregistreerd: 29-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:28

Lijkt mij wel een leuke hond.

Belker

Berichten: 15292
Geregistreerd: 28-05-01
Woonplaats: Veluwezoom

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:28

Verplaatst naar Beestenboel.

Fiesta, freiberger, what else?

Hetja

Berichten: 2338
Geregistreerd: 12-03-04
Woonplaats: Assendelft

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:29

Ziet er leuk (en lief) uit, fijn dat je het beessie nog een thuis wilt gaan geven OK dan!

Welcome to my world of make believe, check your reality at the door.
Within my wishes and my wildest dreams, if I could be anything,
well baby, I‘d be yours

BlackWych

Berichten: 1971
Geregistreerd: 03-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:34

Hij ziet er nog gezond uit en als jij hem kan geven wat-ie nodig heeft, wens ik jullie nog veel geluk samen Haha!

=^.,.^=

De grootste overwinningen zijn behaald door nog even vol te houden...Remember before you point your finger at someone else to blame, you point at least three fingers at yourself...

sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 15:16

hahah heerlijk eerst op de msn zit ik je lekker te maken lees ik dus whaha super!
lief doe wat je moet doen en je weet zelf wat het beste is OK dan! *LOL* ik denk als ik kom dat er zeker een hond bij je is en die kleine van mij die jack gaat mee he Schijnheilig Tong uitsteken

veel liefs joyce&sparky

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

Pauline
Berichten: 12188
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 15:38

Ik denk dat je je zeker niet moet laten weerhouden door de leeftijd, laika was acht toen we haar kochten en is nu 15 geworden....

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 15:39

Ik zou gewoon eens gaan kijken en of het klikt !

    S p o t.

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 15:43

ik heb het asiel net weer gebeld om te vragen of ik volgende week zaterdag kan komen kijken.
alleen ze willen hem niet voor me vasthouden maar ja als ie er al zo lang zit dan zou het wel gek zijn als morgen op de open dag er ineens wel iemand is die hem wil.


sparky5

Berichten: 406
Geregistreerd: 16-12-02
Woonplaats: dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 18:13

ik hoop dat ie er dan nog is zo niet zou ik toch gaan misschien word je wel verliefd op een andere die daar zit of op allemaal heb je een heel hok vol whahah jou kennende:p

ZIE PROFIEL!!!!! VERNIEUWD!!!!

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:47

Waarom nog een week wachten? Of ben je nog niet zeker van je zaak?
Ik vind het een geweldig leuk dier om te zien en zou me zeker niet tegen laten houden door de leeftijd.

Daarbij, wat is er mooier dan zo'n dier weer een kans op een gelukkig leven te geven (b.v. op dierendag a.s. maandag Knipoog ).

Mocht je ervoor gaan dan wens ik jullie veel plezier samen!

En ons natuurlijk wel op de hoogte houden he?

ellenlouise
Berichten: 3784
Geregistreerd: 18-12-02
Woonplaats: In het groene hart van het land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:52

Wat bedoel je trouwens met 'hij staat op de nominatie voor het ergste'?. In NL worden toch geen gezonde dieren ingeslapen bij de asiels?

There is no reality, only perception.

superstarry
Berichten: 225
Geregistreerd: 10-11-03
Woonplaats: Drachten...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:03

ellenlouise schreef:
In NL worden toch geen gezonde dieren ingeslapen bij de asiels?


Mijn stalgenootje loopt stage bij het asiel hier. Daar hebben ze laatst nog een hond in laten slapen omdat ze hem ws niet zouden kunnen plaatsen (hij was slecht opgevoed en had zijn vorige eigenaar gebeten). En dat terwijl hij er nog geen 14 dagen zat!

Mijn paard de workaholic Haha!

promiss

Berichten: 2723
Geregistreerd: 09-11-03
Woonplaats: ( Zeeuws Vlaanderen )

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 22:22

ziet er leuk uit hoor!!

Amigo...You're Always On My Mind....

Hardcore For Life
17 - 12 - 2005 Nightmare!!

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-10-04 09:19

ellenlouise schreef:
Waarom nog een week wachten? Of ben je nog niet zeker van je zaak?


tja ik moet helaas door de weeks gewoon werken, en deze zaterdag kan niet. het is open dag bij de asiels en ze zaten al vol.

(open dag en dat moet op afspraak...raar he?)

maar het kwam voor mij ook niet goed uit want ik krijg vandaag visite.

Annechien

Berichten: 2783
Geregistreerd: 14-01-02
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 09:52

het kan heel rap gaan hoor. Wij hadden eerst een hond uit het asiel gehaald, maar door omstandigheden hadden wij hem weer terug gebracht. Week later kregen we spijt en belde op of hij er nog was. Hij was de maandag erop weer geplaatst, terwijl hij daarvoor 5 maanden in het asiel gezeten had......

Renske_

Berichten: 20558
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: het zonnige zuiden van NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 12:24

leuk dier! ik zou het als ik jou ws zeker doen! je maakt zo'n beestje zo blij door hem een neiuw thuis te geven Lachen

wij hebben een hond uit t asiel die er al 9 maandne zat, en vlak voordat we hem definitief wilden bespreken(we moesten nog 6 wekenw achten ivm verhuizing...) was hij bijna ergens anders geplaatst! gelukkig wisten ze bij het asiel dat wij hem sowieso heel graag wilden, en hebben die mensen 'afgekeurd' als nieuwe baas voor onze hond

nu hebben we hem alweer 2 maanden en ik ben zo blij met hem, ondanks dat het een 'probleemhond' is, is hij voor mij de leukste hond die er is

nog even over het laten inslapen......als het asiel echt overvol raakt, dan worden er helaas de meest kansloze honden ingeslapen, honden die er al heel erg lang zitten of honde die steeds opnieuw worden teruggebracht, of honden die niet kunnen wennen aan het asiel en daardoor qua gezondheid achteruit gaan.....
in principe stellen ze het inslapen zo lang mogelijk uit, niemand laat een dier zomaar inslapen, maar soms kan het niet anders.
met die van ons zou dat wrsch ook gebeuren, hij zat er al 9 mnd en niemand wilde hem hebben ivm zn moeilijke drukke gedrag en het bijten an andere honden, en ja de vaantie kwam er aan dus ze hadden alle hokken nodig....maar toen hebben wij hem in huis genomen Lachen

een andere hond zat er 10 maanden, die zouden ze uitwisselen met een ander asiel, hij daarheen, en een andere hond er voor terug, in de hoop dat er bij t andere asiel in een ander eomgeving wel iemand was die zo'n hond zicht.
dus ze doen echt hun best om alle beesten te plaatsen, maar soms lukt dat gewoon niet....

*** Hilde van de Westfriezenhof *** bedankt voor alles meisje Des, Dee, Wis, Quinnie & Hillie ...zo oneerlijk... Rust zacht Y;(
Anne van de Slothoeve Ster Sport
:# Z2 startgerechtigd! :#

griebels

Berichten: 15354
Geregistreerd: 10-12-01
Woonplaats: Regio Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 12:43

En die laatste hond Renske, (zwabber dus) is geplaatst!!! Na ong een jaar heeft hij toch nog een baasje gevonden!!!

Mijn superpoown Laliesk winnaar op de 101km te Wanroij met 40 min voorsprong!!!
Ik heb nog een zenuw over en daar zit jij nu op te werken :=

Nikki__

Berichten: 4934
Geregistreerd: 21-09-04
Woonplaats: Aan het water

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 18:11

Als ik jou was zou ik het doen. Ik heb ook ene hond uit het asiel gehaald waarvan ze eerst zeiden dat hij 5 jaar was. Later bleek dat hij al negen was maar we konden het niet aan om hem weer terug de brengen. En nu leeft hij nog steeds bij ons±D Hij is nu 13 jaar en word in december 14. Hij is ziels gelukkig en had zig geen beter leven kunnen wensen.. Ik hoop echt voor je dat hij er nog is als je hemw ilt ophalen. Laat het osn wel horen..=D

favorietje
Berichten: 956
Geregistreerd: 22-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 22:50

ach wat maakt het uit wie m meeneemt! het is wel rottig voor jou, maar waarschijnlijk krijgt hij het toch wel goed! Alles beter dan afgemaakt te worden toch...!
Je moet doen wat je hart je ingeeft en alle voorwaarden er zijn om een hond te nemen dan zou ik het doen!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 23:52

Jeetje wat een plaatje zeg! Kwijl Vuilnisbakkies worden idd ouder dan echte rashonden. In het asiel waar ik stage loopt, zat er ook een jaar lang een jack russels in het asiel. Die is hierdoor dan ook erg rustig en droevig geworden. Dat zag je dan ook! Verdrietig Gelukkig is er na overal A4tjes opgehangen eindelijk iemand gekomen die hem dus heeft genomen! OK dan! Daar wordt je dan weer echt zoooo blij om! Ach gut

Bopper
Berichten: 203
Geregistreerd: 31-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 04-10-04 18:12

nou helaas... ik belde vandaag en hij is geplaatst. leuk voor hem natuurlijk maar niet leuk voor mij.

hij zat er al maanden en dan is het open dag en dan meld er zich ineens iemand voor hem.... balen.

maar ja we zoeken gewoon verder!

Relliej

Berichten: 2508
Geregistreerd: 14-07-03
Woonplaats: Schiedam

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-10-04 21:47

Idd erg balen. Zoiets gebeurde bij mij ook, maar dan was het bij
mij nog vervelender! Ben ff te lui om het hele verhaal te typen. Knipoog


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Plus_en_Min, xSannee en 163 bezoekers