foto bij advertentie

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

foto bij advertentie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 11:59

ik kwam deze foto op marktplaats tegen Haha!

Afbeelding

(dit stond erbij: goed gereden, 2500 euro)

het valt me de laatste tijd op dat veel mensen bij de verkoop van hun paard hele slechte of foto's waar het paard niet op z'n best op staat bij de advertentie zetten. Ik zou de meest voordelige kant van m'n paardje opzoeken, waar hij helemaal opstaat.. maar sommige mensen denken daan anders over Haha!
Laatst bijgewerkt door missy_m op 20-04-02 17:56, in het totaal 2 keer bewerkt

Zwelgje

Berichten: 3207
Geregistreerd: 01-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 12:02

Ja dat is echt zielig als je je paard zo te koop zet. En er dan ook nog goed gereden bij zetten, Yeah Right.
Ach misschien is er wel een gek die hem koopt.

denhaag203
Berichten: 3039
Geregistreerd: 21-03-02

Re: houding

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 12:10

paard is idd mooi maar die vrouw hoe die zit!? Verward

Boogiegirl

Berichten: 7815
Geregistreerd: 26-06-01
Woonplaats: Venlo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 12:13

haha die zag ik ook al op marktplaats.
ik dacht al huh? goed gereden? lijkt me zo toch neit als je ziet hoe dat paard loopt en dan ook nog 2500,- Verward

geartsje17

Berichten: 1456
Geregistreerd: 15-11-01
Woonplaats: stiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 12:19

Deze ken k!!!k rij 1 keer in de week op een pony en die staat hier!!
heb welles bij haar in de bak gereden!!!ziet er niet uit!ze kan echt niet rijden!! Misselijk ben blij dat ze het beesje verkoopt!!!!!

lin_

Berichten: 1357
Geregistreerd: 02-06-01
Woonplaats: haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 12:21

ik had die foto dus ook gezien.
ik zeg meteen tegen mijn vriend zo'n foto zet je toch niet op internet als je je paard wil verkopen.
zet er dan 1 op van alleen het paard.
zal moeilijk worden om hem te verkopen als er zo'n foto bij staat.

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 12:39

jullie nemen me echt de woorden uit de mond, dit ziet er toch niet uit...en dan bij een advertentie...

ik denk altijd maar: misschien willen ze eigenlijk diep van binnen hun paard niet verkopen en hopen ze niet op leuke reacties ofzo...dit vind ik zooo stom he..

van mijn pony(heeft ook op marktplaats gestaan)stonden ook niet de geweldigste foto's bij de advertentie, maar zo erg als deze was het nou ook weer niet...gelukkig, anders had ik hem nu misschien wel niet eens gehad(als je zo'n foto ziet denk je toch wel iets langer na voor je gaat kijken..)

opzich is het natuurlijk allemaal te verhelpen enzo, dus opzich zou het een leuke pony kunnen zijn, maar toch...als ze hem altijd zo rijdt vind ik dat goed gereden toch wel een beetje overdreven en mag de prijs ook wel aangepast worden.

maar ja, het is en blijft een moment opname(wel een negatieve in dit geval..)maar als iemand deze pony kent en zegt dat het er altijd zo aan toe gaat dan lijkt het me toch wel een weerspiegeling van de werkelijkheid..

kortom: ontiegelijk dom, slechte reclame voor iets dat je wilt verkopen...maar het kan alsnog een leuk beestje zijn als iemand anders het koopt en goed gaat rijden..

sunshine

Berichten: 12057
Geregistreerd: 08-11-01
Woonplaats: Reusel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 13:04

wow vette foto Haha! Haha! Haha! Haha!

jamylover

Berichten: 1462
Geregistreerd: 15-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 17:35

Ik denk dat die persoon een beetje boos wordt als jullie zien hoe jullie over hem (?) spotten...Toch? Ik zou het ook niet leuk vinden als ik met mijn slechte houding even word tentoongesteld op een forum wat ik niet ken,waar mensen mij een beetje belachelijk maken om mijn houding... Lips are sealed

Valerie

Berichten: 8604
Geregistreerd: 23-10-01
Woonplaats: Zoetermeer

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 17:39

jamylover schreef:
Ik denk dat die persoon een beetje boos wordt als jullie zien hoe jullie over hem (?) spotten...Toch? Ik zou het ook niet leuk vinden als ik met mijn slechte houding even word tentoongesteld op een forum wat ik niet ken,waar mensen mij een beetje belachelijk maken om mijn houding... Lips are sealed

ja idd!!

mischien is het maar een moment...(waarom de foto genomen is..)

Jan_324
Berichten: 6933
Geregistreerd: 09-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 17:46

Iedereen moet et leren.....


Voor de rest zie mijn onderschrift. Zo geweldig rijden we hier niet op bokt, er zijn maar een paar bokkers die wel aardig in de richting komen van ''goed'', het merendeel (waaonder ikzelf) rijdt helemaal niet bijzonder of zelfs slecht,

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 17:56

ja dat is ook wel heel banketstaaf nu ik het nalees Knipoog ik zal dat stukje over haar houding wel even weghalen, maar het blijft een feit dat dit niet echt de beste manier is om je paard te verkopen Haha!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 18:27

zo die vrouw zit echt niet, nou sorry hor maar zo zal je je paard snel verkopen vooral als er van die goede ruiters op zitten Haha! Maar het is wel een leuk paard! Ik vind hm vel aan de dure kant zeg!

Nintu

Berichten: 4304
Geregistreerd: 16-09-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 18:50

Niet echt een goede foto als je je paard wil gaan verkopen nee..
Maar stond er verder nog wat bij, behalve "goed gereden, 2500 euro" ??

Ik vind dit dus echt wel een leuk beessie! Als ik een eigen paardje zou mogen, zou ik gelijk gaan kijken!
Op de foto ziet het er niet echt geweldig uit, Maar wie weet is het een hardstikke fijn paardje.

Maar Avantilover, aan de dure kant? 2500 euro (zegmaar 5500 gulden) vind ik nog hardstikke meevallen. Je moet maar eens gaan kijken wat je tegenwoordig moet neerleggen voor een leuk paardje!

Avanti

Berichten: 13903
Geregistreerd: 14-02-02
Woonplaats: ridderkerk

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 18:55

Maar Avantilover, aan de dure kant? 2500 euro (zegmaar 5500 gulden) vind ik nog hardstikke meevallen. Je moet maar eens gaan kijken wat je tegenwoordig moet neerleggen voor een leuk paardje![/quote]

Jammer genoeg wel Huilen Maar eigenlijk zijn alle paarden belachelijk duur geworden Huilen Kan ik nog langer sparen Frusty Maar ik weet niet wat dit paard al kan

missy_m

Berichten: 2160
Geregistreerd: 22-06-01
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 20-04-02 19:00

Steffi schreef:
Niet echt een goede foto als je je paard wil gaan verkopen nee..
Maar stond er verder nog wat bij, behalve "goed gereden, 2500 euro" ??


Bijzonder mooie E-Pony,ruin, schimmel, stokmaat 1.48 m. Half Arabier (vader Jaguar), 6 jaar oud. Goed bereden.

Staat op stal in Jelsum, Friesland.

Wegens omstandigheden.