Ik ben naar HUET geweest!!!! En kan nu niet slapen :D

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Ik ben naar HUET geweest!!!! En kan nu niet slapen :D

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 01:56

Nou, vanmiddag was het dan zover... Ik heb mijn moeder (gedeeltelijke geldschieter Lovers ) uit Kollum opgehaald en we zijn afgereisd naar het o zo schone Houten. Ik kreeg het dus vanmiddag in mijn bol om toch voor de eerste keer in mijn leven leren laarzen aan te schaffen. Rond kwart over vier kwam ik bij Huet aan.

Eenmaal binnen werd mij behoorlijk wat verteld over verschillende laarzen, maar aangezien ik al een jaar lang mijzelf heb laten informeren over leren laarzen kon ik over verschillende dingen meepraten (gelukkig). Ik heb na lang gebabbel gekozen voor een lederen ongecoate laars uit de eigen collectie van Huet. Kosten: 270 Euro inclusief maatwerk. Echt.. ik raak d'r nog niet over uit gesproken.. en kan mijn lol niet op.. Party!! nog een paar weken en dan draag ik leren laarzen Kwijl
Echt waar... voor mensen die mij niet kunnen zien... Ik zit hier met een smile op mijn gezicht van oor tot oor.

Hierna ben ik met mijn moeder nog naar de big M geweest in Nieuwegein.
Tegen een uurtje of zeven zijn we weer in de auto gestapt en weer richting het Noorden gereden. Onderweg hebben we nog een pitstop gemaakt bij Maaike (de Fries waar ik op rijdt). Hier kreeg ik van de eigenaresse van Maaike een enveloppe in de handen gedrukt welke ik meteen in mijn zak heb gestoken. We hebben nog wat koffie gedronken en gebabbeld over mijn dagje HUET.

Eenmaal weer in de auto heb ik de enveloppe geopend. Hierin zat een ansichtkaart met daarop een paard. Op de achterkant stond geschreven:

Sandra,

Omdat wij blij zijn dat jij wat voor ons doet...
En wij wat voor jou!

Gea & Maaike.


Hierbij zat ook nog eens 50 Euro welke zij schonk als aandeel voor mijn nieuwe laarzen!

Echt waar.. ik vind het geweldig van Gea en ben er heel erg blij mee. En dat ondanks het feit (het gaat overigens wel ontzettend goed Lachen ) dat ik nog maar negen keer op Maaike heb gereden! Had ik het nog beter kunnen treffen? Verward Volgens mij niet! Ik vond het al schatten van mensen en dan dit ook nog eens.. dit is meer dan mijn hartje begeert! Lovers

Hierna ben ik weer naar Kollum gereden en heb ik mijn moeder dus weer thuis gebracht. Eenmaal daar heb ik natuurlijk ook de vriend van mijn moeder gek gemaakt met mijn verhaal waar ik maar niet over op kan houden!

Ik ben nu net thuis en raak er nog steeds niet over uit gesproken. (dit kunnen tevens ook Prisca, Karin en Maarten bevestigen Haha! ) Vandaar dit gehele verhaal.

Nu gauw hier wat opruimen.. Dit zou ik vandaag doen (inmiddels alweer gisteren), maar helaas het is er niet van gekomen. Als dat klaar is.. ga ik gauw mijn bed opzoeken. Dit omdat om zes uur mijn wekker alweer afgaat en ik naar een wedstrijd moet in Oldeholtpade.

Veel liefs.. een zeer tevreden Sandra Dromen

Ps.. Prisca.. ik denk dat je gelijk hebt en ik vannacht geen oog dicht zal doen.. zo vol zit ik hier van Lachen


ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 02:02

Mmm,
ik zat enorm in dubio waar ik mijn volgende paar laarzen vandaan moest halen, maar ik denk toch dat Huet de gelukkige wordt...

Ik vind het een verschrikkelijke 'ballo' maar ja, het is wel een vakman!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 02:44

Naar mijn idee ben je daar echt aan het goede adres als het om laarzen gaat. Tja.. en die man moet je dan maar voor lief nemen Knipoog Ik ben dan ook erg benieuwd naar mijn toekomstige laarzen Kwijl

Maarten

Berichten: 4185
Geregistreerd: 30-06-01
Woonplaats: Emmen

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 02:53

hahahaha... vertel mij wat hoe enthousiast honeybee was... ze hield er maar niet over op Knipoog Vond het leuk om het uit eerste hand te horen Sandra! Lachen

voor ex-onderschrift, zie onderschrift Polly
Na vele jaren een keer een ander onderschrift


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 02:55

Tja.. ik kan je zeggen.. ik zou zo iedereen van wie ik een telefoonnummer heb uit bed willen bellen Haha! Maar... ik ben heeeeeel beschaafd.. dus doe ik dit maar niet. Schijnheilig Ben blij te horen dat je het niet erg vond Knipoog

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 09:43

Nachtbraker! Gaaaap
Zit ik hier hoor, in mijn rubberen jodphurs Huilen Ik ben jaloers!!!
En wat ontzettend lief van Gea zeg Lovers Zo'n lieve vrouw, je hebt het echt getroffen hoor.
Nou nu nog een poosje wachten op de laarzen he? Heb je daar het geduld wel voor? *LOL*

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 10:01

Whaaagh wat gaaf voor je San! Kan me voorstellen dat je helemaal heppie bent nu! Leren rijlaarzen zijn het gewoon helemaal. ik moet eigenlijk ook eens nieuwe, die oude van mij lijken nergens meer naar, maar ja Lonus wil zoveel.... Schijnheilig
Ben heel benieuwd hoe het je gaat bevallen.... Party!!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 10:59

Ik krijg ze lekker eerder Tong uitsteken Knipoog
He van mij heb je (gelukkig Verward ) geen telefoonnummer, maar hoeveel mensen heb je wel niet gPBt dan? Haha!

:evaw:

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 11:07

Genoeg Sjimmy Haha!
Overigens.. er waren nu net een paar eigen productie laarzen klaar van Huet. Ongeveer dezelfde maten als mij. Zijn die niet toevallig voor jou? Verward

Enne, Marije.. Nee, ik heb geen geduld.. van mij mag die man wel heeeeeeel erg hard aan de slag gaan! En het liefst zou ik hebben (tja.. ik gun 'm wel even de tijd Haha!) dat hij mij maandag belt dat ik ze kan komen halen. Wellicht kun je wel mee tegen de tijd dat ik ze kan halen (a.s. maandag dus Schijnheilig ) Kun je met mij Zilfia's hoeve met een bezoekje vereren Lachen

Wat betreft het laten weten wat ik van de laarzen vind en hoe ze me bevallen.. dat zal iedereen komen te weten vrees ik Haha! Schijnheilig Dus ook jij Iloon.. Lachen

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 11:36

Oei oei, ik geloof dat ik vast ga rennen.... Haha! Trek ik maar niet mijn leren rijlaarzen aan, want dan houd ik het niet zo lang vol.... Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

Bobo

Berichten: 1786
Geregistreerd: 25-11-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 12:00

Foto!!!! Komt ie er nog aan?? Haha! Hartstikke leuk dat je leren rijlaarzen krijgt!!

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 15:02

Hee gaaf zeg, eindelijk echte leren rijlaarzen! Als je ze hebt komen er wel foto's op ITP hè?
Wat lief van Gea zeg Lovers

Maaike

Berichten: 11864
Geregistreerd: 12-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 17:29

wat ontzettend lief van Gea (en Maaikefries) dat je dat kreeg joh!!!
veel plezier met je nieuwe laarsjes Haha!

Je hoeft niet meteen een vlinder te zijn
Obsession SL (v. Orbaldo II) mijn grote trots :+:

Naz

Berichten: 7203
Geregistreerd: 09-05-01
Woonplaats: De Vecht verlaten voor de IJssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 17:53

Jeetje!! Toppie zeg!!
En inderdaad heel erg lief van de eigenaresse, toch leuk dat het zo gewaardeerd wordt wat je doet!!

En nu nog ff geduld voor je laarzen Lachen

Als je niet weet waar je heen gaat, kom je er altijd -- Loesje

jantina

Berichten: 12359
Geregistreerd: 13-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 18:05

Leren laarzen... TOe maar!! Heb je al zere voeten? }>
*LOL* Veel plezier!

Maar gaaf hoor, en wat lief van ze dat ze jouw een aandeelin je laarzen gaven. Koesteren, zulk soort mensen!!

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 20-04-02 18:12

Of ik al zere voeten heb? Nee, nog niet.. Haha!
Maar ja.. wat wil je.. ik heb de laarzen ook nog niet *LOL*

Wat betreft evt. foto's.. zodra ik de laarzen heb.. worden er natuurlijk uitgebreid foto's gemaakt Lachen

En wat de eigenaresse van Maaike aan gaat, daar heb ik het inderdaad ontzettend mee getroffen. Echt geweldig aardig van d'r! En het doet mij ook wel goed. Lachen

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 20-04-02 22:48

Ik hoop dat die laarzen voor mij zijn Schijnheilig Maar het is nu 3 weken geleden dus dat zal wel niet Huilen . Ik heb ook nog geen telefoontje gehad.
Heb jij die aangehad om te passen?
Ik heb voetmaat 39/40 hoogtemaat 50 en kuit maat 43/44. En de rest heb ik niet onthouden....

:evaw:

Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 21-04-02 01:35

Lachen Wat toevallig! Die maten heb ik precies hetzelfde.. Lachen We hebben tweeling benen en voeten Haha!

Nee, ik heb ze niet aangehad, maar hij liet ze zien. En dat waren laarzen van ook die maat. Vandaar.

Mayo

Berichten: 16796
Geregistreerd: 17-01-01
Woonplaats: De Meern

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 19:01

Mooi zeg!!! Dan kan ik jou binnenkort ook lekker pesten met je kreupele pootjes Extreme duivel

Wel zo eerlijk, jij mag mij volgende week pesten, daarna kom ik jou pesten Tong uitsteken

Taart naar eigen ontwerp? www.yourcake.nl / Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel :D
A fool-proof method for sculpting an elephant: first, get a huge block of cake; then you cut away everything that doesn't look like an elephant...

Kitty

Berichten: 7695
Geregistreerd: 29-01-01
Woonplaats: Rolde

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-04-02 20:38

Nou, gefeliciteerd met je nieuwe laarzen!
En reken maar dat dat lekker rijdt. Zelf had ik altijd rubberen laarzen totdat ik deze leren Van Huet's kocht. Ideaal!

Veel plezier alvast!

Gaaf ook van die eigenaresse van Maaike. Is toch fijn als je zo gewaardeerd wordt!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Cjuan, criollo_yess, Dries1990, Earth, Ilse_C, jitskenienke, JoyenUnory, m0niekkkie, MarjanB, Sanne_zepp, Sting, TurboDi, xYaartje en 102 bezoekers