Jenssen gisterenavond

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

 
 
Anoniem

Jenssen gisterenavond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:11

Heeft iemand dat toevallig nog gezien??

De Tokkies waren daarin. De opnames hebben 3 uur geduurd, deze moesten constant over omdat Mrs Tokkie haar bedreigingen niet bij haar kon houden.

Het was werkelijk niet normaal. Ik heb niet snel last van plaatsvervangende schaamte. Maar dit sloeg echt alles.

Hoe kan een mens zich zo ontzettend voor aap zetten en het niet doorhebben?!
Gerrie ging op zich nog wel, die ziet het allemaal wel. Die wil een winkeltje beginnen en geld verdienen voor een beter leven. Hanna daarintegen begreep nergens iets van. Ze maakt openbaar ruzie met man en kind omdat haar zoon in een auto heeft gereden. (Hij is 16 jaar).
Op dat punt was ik het met haar eens. Maar als ze dat jong had opgevoed had hij dat niet gedaan.

Ik vind het voor Gerrie best sneu. Hij wil er (zo te horen) echt voor gaan. Echt een nieuw leven opbouwen. Maar zijn ex-vrouw gaat dat tegen. Alles wat hij kan opbouwen ramt zij met groot gemak weer tegen de vlakte.
Als hij verstandig is laat hij die griet voor wat het is en gaat hij werken aan zijn eigen leventje.

Ik ben benieuwd of de mensen die ze zielig vinden dat nog steeds vinden na deze uitzending.


Ariebombarie

Berichten: 10924
Geregistreerd: 10-06-04
Woonplaats: AMS

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:21

ik vond het zo grappig. zegt ze tegen jensen dat ze pillen slikte om rustig te worden voor zijn show en vervolgens een fles champagne leeg drinken. en hoe ze erbij zat joh! ik vond gerrie wel meevallen inderdaad, die wil volgens mij gewoon verder met het leven en er het beste van zien te maken voor hen. maar Hanna, my god!

Domme gedachten heeft iedereen, alleen de wijze houdt ze voor zichzelf

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:31

Het fenomeen Tokkies is bij mij al wat langer bekend en ik heb nog nooit een miliseconde medelijden gehad met deze mensen. Ze zijn niet zielig. Het is uitschot en dat is mede door hun eigen toedoen.

DiantaM
Berichten: 11271
Geregistreerd: 10-04-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:34

Whahah, sorry het was echt geweldig. Ik vind het ook niet bepaald zielig, ze kunnen zelf toch zien dat zij anders zijn dan de rest? NIemand gedraagt zich zo? Ali B vond ik ook volop grappig.

FlairS

Berichten: 4755
Geregistreerd: 29-07-02
Woonplaats: Heiloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:37

Lovely schreef:
Het fenomeen Tokkies is bij mij al wat langer bekend en ik heb nog nooit een miliseconde medelijden gehad met deze mensen. Ze zijn niet zielig. Het is uitschot en dat is mede door hun eigen toedoen.


OK dan!

Rinske

Berichten: 25110
Geregistreerd: 16-04-02
Woonplaats: Loon op Zand

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:39

Ali B was cool Haha!
Verder vind ik de Tokkies echt verschrikkelijk tuig. Hoe zij er ook bij zat Scheve mond Ranzig...
Verder vond ik het tegelijk ook best grappig, hoe kun je jezelf zo voor schut zetten zeg. Dan vraag je er gewoon om Scheve mond

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:40

Lovely schreef:
Het fenomeen Tokkies is bij mij al wat langer bekend en ik heb nog nooit een miliseconde medelijden gehad met deze mensen. Ze zijn niet zielig. Het is uitschot en dat is mede door hun eigen toedoen.


Idd, ik heb het niet gezien en wil het ook niet zien.. Zulke mensen zijn echt walgelijk en kan daar echt geen medelijden ,mee hebben of krijgen..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:42

Lovely schreef:
Het fenomeen Tokkies is bij mij al wat langer bekend en ik heb nog nooit een miliseconde medelijden gehad met deze mensen. Ze zijn niet zielig. Het is uitschot en dat is mede door hun eigen toedoen.


Dat is natuurlijk wel zo.. maar aan de andere kant zijn dit ook gewoon hele domme simpele mensen die nu door de media (en ratelband etc.) compleet worden uitgemolken. Wat toch ook wel weer een beetje zielig is. Die mensen weten echt niet beter! (ik ben altijd erg van alles van 2 kanten bekijken.......)

Janski

Berichten: 6498
Geregistreerd: 03-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:43

Ik heb het ook met erg dubbele gevoelens zitten kijken.. Soms vind ik de uitspraken gewoon helemaal niet meer geloofwardig en had ik het idee dat ik naar een slechte film zat te kijken ofzo.

Wat me het meeste opvalt is als je inderdaad rust wil en verder met je eigen leven waarom ga je dan op TV.. Oke het is vrij bizar als je tegenwoordig niet weet wie de Tokkies zijn .. maar op deze manier houden ze de geruchten en roddels toch gewoon expres in stand.
Laatst bijgewerkt door Janski op 01-10-04 10:44, in het totaal 1 keer bewerkt

WWW.EQUINOVUM.NL
Millie (v Manhattan) drachtig van Van Gogh delivery date: 1 juli 2013 http://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=229&t=1714289

ingvdh

Berichten: 6360
Geregistreerd: 28-09-02
Woonplaats: uitgeest

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:43

Ik heb het zitten kijken en heb me afgevraagd hoe het komt dat mensen zo weinig verstand kunnen hebben. Ik zou helemaal niet blij zijn als ze naast me komen wonen, die hebben volgens mij een hutje op de hei of in de polder nodig.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:45

Anoeska schreef:
Dat is natuurlijk wel zo.. maar aan de andere kant zijn dit ook gewoon hele domme simpele mensen die nu door de media (en ratelband etc.) compleet worden uitgemolken. Wat toch ook wel weer een beetje zielig is. Die mensen weten echt niet beter! (ik ben altijd erg van alles van 2 kanten bekijken.......)



Gerrie is niet achterlijk hoor!! Hij komt heel vaak op de markt in amsterdam-noord en bij een cafe daar. Ik heb hem regelmatig gezien en hij is zeker niet gek. Je gaat mij niet wijsmaken dat hij niet doorheeft wat er gebeurd. Ik denk alleen dat hij geen woord in te brengen heeft tegen die kenau van hem.
Ik denk dat zij het allemaal maar prachtig vind al die aandacht. Want daarom doet ze zo...

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:55

Anoeska schreef:
Dat is natuurlijk wel zo.. maar aan de andere kant zijn dit ook gewoon hele domme simpele mensen die nu door de media (en ratelband etc.) compleet worden uitgemolken. Wat toch ook wel weer een beetje zielig is. Die mensen weten echt niet beter! (ik ben altijd erg van alles van 2 kanten bekijken.......)

Maar ook dat hebben ze aan zichzelf te danken. Ze hadden de cameraploegen ook gewoon de straat uit kunnen stampen, dat deden ze vroeger ook namelijk.

Anoeska

Berichten: 5899
Geregistreerd: 01-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:55

Oh, ik had maar aangenomen dat deze mensen echt té dom moeten zijn, anders snap ik namelijk echt niet waarom je je op zo'n manier op televisie laat zien!

"God gave men both a penis and a brain, but unfortunately not enough blood supply to work both at the same time."

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:56

Anoeska schreef:
Oh, ik had maar aangenomen dat deze mensen echt té dom moeten zijn, anders snap ik namelijk echt niet waarom je je op zo'n manier op televisie laat zien!


Aandacht... Negatief of positief maakt niet uit zolang het maar aandacht is...

evatjuuh

Berichten: 446
Geregistreerd: 01-07-04
Woonplaats: egmond

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:56

jah egt te grappig... heb helemaal dubbel gelegen

DYSLECKT ..DUS NIET ZEUREN..
love hrappur mijn schat

essie79

Berichten: 3539
Geregistreerd: 06-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:59

ik kan daar gewoon echt niet naar kijken, naar deze mensen.

Ali B vond ik daarentegen erg grappig..en wel lief ook. Haha!

Ik ben een gelukkeling.

Loesje

Margreet

Berichten: 18324
Geregistreerd: 24-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:01

Ben er een paar keer langs gezapt, heb wat flitsen meegekregen. Vreselijk! Ik heb wel bewondering voor de make-up, ze hebben dat wijf een aardig eind op weten te halen!
Die Tokkies zijn walgelijk, maar die Jenssen is met z'n plofkop en pogingen tot grappig zijn bijna net zo vreselijk om naar te kijken. Ik kan die kerel op de radio al slecht hebben, met z'n kop op tv is het alleen maar nog erger.

Nulla tenaci invia est via

yindey

Berichten: 1270
Geregistreerd: 07-07-02
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:18

Margreet schreef:
Ik heb wel bewondering voor de make-up, ze hebben dat wijf een aardig eind op weten te halen!


Ja dat viel mij ook al op! Tong uitsteken

Ik vond het hele gebeuren bij Jensen niet echt grappig. Blergh! MamaTokkie had niet eens door hoe erg ze voor gek zat daar!

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:23

Sorane schreef:
Aandacht... Negatief of positief maakt niet uit zolang het maar aandacht is...


Precies.. en wat ik me dus heeel erg afvraag of ze niet ook een leuk zakcentje mee verdienen..dat zou me niks verbazen namelijk..

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:34

Ik heb het ook gezien, heel grappig, maar ik vind wel als je er over nadenkt hoe die mensen met elkaar omgaan... pff jeezes, dat is echt niet normaal.
Die Gerrie constant, ja we gaan trouwen enzo, en dan die vrouw: ja met wie dan? en blabla, heel kinderachtig eigelijk.

Snap ook niet dat die kinderen zich nie kapot schamen voor die moeder, alsjeblieft zeg Scheve mond

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:37

xtostarlight schreef:
Ik heb het ook gezien, heel grappig, maar ik vind wel als je er over nadenkt hoe die mensen met elkaar omgaan... pff jeezes, dat is echt niet normaal.
Die Gerrie constant, ja we gaan trouwen enzo, en dan die vrouw: ja met wie dan? en blabla, heel kinderachtig eigelijk.

Snap ook niet dat die kinderen zich nie kapot schamen voor die moeder, alsjeblieft zeg Scheve mond



Die kinderen zijn toch minstens net zo erg?!

Cassidy

Berichten: 75551
Geregistreerd: 08-08-01
Woonplaats: Purmerend

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:38

Ik denk dat de Tokkies er met opzet nog een schepje opgooien, om maar in de picture te blijven. Maakt niet uit hoe ze over je praten, als ze maar over je praten.

Heb de uitzending verder niet gezien. Maar kan me wel voorstellen dat een gedeelte van de agressie van Moe Tokkie komt omdat ze geen vaste woonplek hebben. En alle charisma van Meneer Tsjakkaa heeft er tot nog toe ook niet toe geleid dat ze een stek hebben om opnieuw te kunnen beginnen...(als ze dat al willen)

Je suis Charlie.

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:58

Sorane schreef:
Die kinderen zijn toch minstens net zo erg?!


Ja maar goed, ik moet zeggen dat ik die moeder toch stukken erger vind als de kinderen. Pff ja kijk ze groeien er mee op natuurlijk, maar toch, mn vader dacht zelfs eerst dat het nep was zo erg als het was Tong uitsteken

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:03

heb het ook gezien, vond het grappig maar ook ietwat overdreven. Volgesn mij is het gewoon een manier van aandacht trekken. Heb wel medelijden met die kinderen wat moet daar terecht vana komen

'Wil je me alsjeblieft vertellen welke kant ik op moet vanaf hier?'
'Dat ligt er aan waar jij naar toe moet,' zei de kat.
'Dat kan mij niets schelen,' zei Alice.
'Dan doet het er niet toe welke kant je opgaat' zei de kat.

youngster

Berichten: 26261
Geregistreerd: 21-03-02
Woonplaats: Utrechtse Heuvelrug!

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:11

Cassidy schreef:
Ik denk dat de Tokkies er met opzet nog een schepje opgooien, om maar in de picture te blijven. Maakt niet uit hoe ze over je praten, als ze maar over je praten.

Heb de uitzending verder niet gezien. Maar kan me wel voorstellen dat een gedeelte van de agressie van Moe Tokkie komt omdat ze geen vaste woonplek hebben. En alle charisma van Meneer Tsjakkaa heeft er tot nog toe ook niet toe geleid dat ze een stek hebben om opnieuw te kunnen beginnen...(als ze dat al willen)


Volgens mij heeft meneer Tsjakka hun al diverse huizen aangeboden, maar ze hebben het lef om ook nog te weigeren.. Misselijk

Wise Guy 2003-2006

Schoonheidssalon, permanente make-up, wimperextensions en Shellac studio
http://www.mooibijmarielle.nl


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: 98xsophiex98, AhrefsBot, Joy_Mennings, stroopkoek, Suliko, TessaxQuincy, Veldbloem en 67 bezoekers