Hoe betrouwbaar is jouw instructie?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Hoe betrouwbaar is jouw instructie?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 11:22

Ik moet het toch even kwijt Haha!
Ik heb heel lang gezocht naar de juiste instructie en ik dacht eindelijk iemand gevonden te hebben. De lessen en theorien sluiten goed aan bij mijn eigen gedachtes hierover en pride voelt zich er ook zeer prettig bij. Hij is nogal een neuroot ( nou ja, soms ook door mij Bloos ) maar zij weet ons altijd weer ontspannen te krijgen. Ook komt ze gewoon op stal dus dat is helemaal ideaal.
Maar nu.... gisteren zou ik weer les hebben en is het nu voor de 2e keer gebeurd dat er niemand op komt dagen. Ook geen telefoontje gehad oid.
Ergens irriteerd mij dat mateloos en denk ik, nou nog 1 x en laat maar zitten. Maar ja, de lessen zijn wel goed. Hoe zit het bij jullie? Hoe betrouwbaar is jullie instructie en hoe gaan jullie met dit soort dingen om?
Per slot van rekening reken ik erop dat ik les heb, pas ik mijn weekschema erop aan, mijn moeder was nog speciaal gekomen om een proef te oefenen etc en dan komt er niemand opdagen Verward
Graag zou ik dus eens wat ervaringen van jullie horen.

obelix

Berichten: 11877
Geregistreerd: 09-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:26

Ik heb het 2 jr geleden ook gehad met een instructrice en dat was bijzonder irritant.. Lips are sealed Ik ben er toen ook mee gestopt want net wat jij zegt.. Je past je er helemaal op aan en dan komt er niemand..
Ik vind dat niet kunnen Scheve mond
Gelukkig belt mn instructrice die ik nu heb altijd dat ze niet komt of ze smst of ze zegt het een week van te voren!! Lachen

dobbel

Berichten: 9041
Geregistreerd: 23-06-03
Woonplaats: flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:27

ik sta bij haar op stal ben er heen verhuisd maar toen ik nog niet stond kwam ze ook altijd netjes op dagen.

Kristie

Berichten: 15027
Geregistreerd: 30-10-03
Woonplaats: Al pendelend tussen hier en daar...

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:34

Ik ben erg tevreden over mijn instructice, ook altijd even bellen of smsen als ze niet komt.
Als ik jou was zou ik wel tegen haar zeggen dat je op haar hebt staan wachten, en dat dit al de 2de keer is. Als het dan nog een keer gebeurt zou ik er mee stoppen.
{vind het eigenlijk gewoon asso om gewoon niet te komen zonder even te bellen of te smsen }

Alikesflame

Berichten: 5222
Geregistreerd: 12-10-02
Woonplaats: Vledderveen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:37

Ik ben ook super tevreden. Pas hadden we een keer miscommunicatie ik dacht dat het 5 uur was bleek het 4 uur. maar dat was dus mijn fout. voor de rest altijd super. en we lessen bij haar. ze kan ook komen, maar in de regen kunnen we bij haar binnenrijden.

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:39

Ik ben ook erg tevreden over mijn instructeur. We hebben een vaste lestijd staan om de week. Dit wordt altijd na gekomen. Kan hij niet dan belt hij op tijd af en probeert zelfs op een ander tijdstip te komen.
Als ik niet kan, dan laat ik dit ook op tijd weten..

Ik vind het ook niet netjes als een instructeur niets laat weten. Gewoon een kwestie van fatsoen. Wat is nu even bellen of sms'en?
Op mij komt het dan al over alsof iemand het niet serieus neemt..

Malibu

Berichten: 4542
Geregistreerd: 31-03-04
Woonplaats: Velsen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:42

Mijn instructrice belt of smst als ze niet kan, zoals het hoort...
Het is 1 x gebeurt dat ze een kwartier van tevoren smste dat ze het niet ging redden, dat vond ik wel jammer want ik pas ook m'n hele schema er op aan. MAAR ze heeft wel afgezegd. Vind ik altijd nog wat anders dan gewoon niet op komen dagen...

Ik ben tevreden

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 11:48

Zo te lezen ben ik dus niet de enige die het niet echt vind kunnen.
Bovendien heb ik elke week op een vaste dag en vast tijdstip les. Ik ga het in elk geval even melden maar als het nog een keer gebeurd houdt het voor mij ook op.
Mijn vorige instructrice moest helaas vanwege haar gezondheid stoppen maar daar kreeg ik altijd bericht van als er iets was, mail, telefoon noem maar op.
Bovendien heb ik gisteren ook niet echt geconcentreerd gereden. Telkens als ik een auto hoorde oid dacht ik: o, daar is ze. Of stel dat ze door omstandigheden een half uur later zou komen dan zou ik al een half uur flink aan het trainen zijn. Om er dan nog een volle les aan vast te plakken is ook weer zo wat.
Maar in elk geval ben ik dus niet de enige die het lichtelijk aso vind dus ik ga er zeker iets van zeggen.

Scum

Berichten: 33099
Geregistreerd: 11-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:02

Ik heb het wel andersom gehad. Kom ik bij die mensen thuis, en dan is er gewoon niemand.... Dat vond ik dus ook niet erg prettig.

cornelie

Berichten: 9349
Geregistreerd: 11-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-04 12:08

Het moet inderdaad wel van beide kanten komen ja. Zelf bel ik ook altijd als er iets is, en dat verwacht ik ook gewoon terug.

Marchador

Berichten: 19936
Geregistreerd: 17-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:14

ik heb op dit moment goede instructrie Lachen
ben zelf heel erg blij met haar, ik sta bij haar op stal, we spreken een tijd af en ze komt om die tijd ook gewoon naar de bak gelopen en vaak vraagt ze of ik al goed heb voorgereden en of marinde al wat losser is.
als ik geen les heb maar wel aan het rijden ben, komt ze ook nog vaak kijken helpt me met dingen enz.
ze is verder ook bereid om al mijn vragen te beantwoorden (soms alleen snap ik er dus niets van Haha!)
maar het gaat perfect, en sinds ik bij haar les is het rijden super vooruit gegaan.

ik heb ook gelest bij een meisje maar dat was iemand die in de les alleen maar riep : ronder! terwijl mijn pony nog groen was.

heb ook nog gelest bij een meisje dat ongeveer 1 jaar ouder is dan mij, eigenlijk was zij ook altij heel duidelijk enz. enz. mijn pony hoefde niet perse aan de teugel maar ze wilde me wel binnen een jaar de Z in hebben Verward

jarrah

Berichten: 3617
Geregistreerd: 03-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:04

Als ik jou was zou ik het gewoon eerst even met haar over hebben.
En als het dan nog een keer gebeurt, zou ik wel op zoek gaan naar iemand anders.
Ik heb er zelf geen ervaring mee omdat ik altijd bij mijn instuctrice op stal stond en nu ik bij Rien en Inge van der Schaft werk, krijg ik elke dag automatisch gewoon tijdens werktijd les OK dan!

ibikus
Berichten: 20688
Geregistreerd: 15-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:07

Nog nooooit gehad
Mijn huidige instructrice/-eur verzetten nog wel eens iets, maar dat krijgik per sms altijd ruimschoots van te voren te horen.
Eén keer hoorde ik pas een dag van te voren dat ze niet kon, maar dat was ivm een int. wedstrijd waar ze onverwachts mocht starten en ik kan mij dondersgoed voorstellen dat dat een hogere prioriteit heeft Haha!

Banjer
Lid Nieuwsredactie

Berichten: 48390
Geregistreerd: 09-06-02
Woonplaats: Daar waar het land eindigt en het water begint

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:23

ik heb sinds kort een nieuwe instructeur (vanavond 2e les om precies te zijn... Haha!) en hij komt zeer betrouwbaar over... Lachen

Calice

Berichten: 9824
Geregistreerd: 31-05-04
Woonplaats: Hardinxveld-Giessendam

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:27

ik les dan gewoon op een manege...
mijn vorige instructrische was echt een gemeen mens.
ik reed toen nog tussen de "pony's" op mijn verzoorgpaard...
maar m'n verzoorgpaard was heel bang met springen(er is vroeger iets gebeurt met springen volgensmij)....
en ze was dus heel vervelden met springen er om heen rennen steigeren enz. enz. toen kwam mijn instructrise op mij af en toen had ze mijn teugels vastgepakt en haar tegen haar hoofd geslagen en doen de hindernis over gesleurd ik was zo kwaad Boos! ik zat gewoon bijna te janken op m'n verzoorgpaardje...
maar mijn instructeur van nu is anders Lachen .
hij is liever tegen de paarden (ben ovcergestapt op de paarden) en hij houd ook wel rekening met jou en je paard....
dus nu ben ik wel tevreden Lachen

groetjes ilse

fresco

Berichten: 4163
Geregistreerd: 23-07-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:29

Ik heb een super fanatieke instructrice, het klikt heel goed!
Elke les kom ik met een voldaan gevoel van m'n paard.
We spreken altijd na de les voor de volgende week af en mocht het niet uitkomen, belt ze me of krijg ik vroeg van te voren een sms!

Piaffe
Berichten: 4442
Geregistreerd: 06-12-01
Woonplaats: fryslân

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:33

Mijn instructrice is 9 van de 10 keer te laat. Maar ze is er wel altijd en ik houd er gewoon al rekening mee Haha! Haha! Haha!

Charaz

Berichten: 24287
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:36

Wij zijn allebei altijd op tijd en anders is er altijd nog zoiets als een mobiele telefoon. Kan me helemaal dood irriteren aan mensen die te laat komen dus ja ben super tevreden over mijn instructrice!

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:39

Ik zie mijn instructrice vrijwel dagelijks aangezien ze zelf paarden bij mij op stal heeft staan. Mocht er dus iets tussenkomen waardoor mijn les niet door kan gaan dan weet ik dit altijd op tijd Verder ben ik gewoon erg tevreden over haar, we hebben wel dezelfde ideeën over het houden en rijden van paarden en verder kan ik het ook naast de lessen gewoon erg goed met haar vinden. Zo gaan we de laatste tijd ook regelmatig samen buiten rijden ed. OK dan!

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:40

Charos en ik hebben overigens dezelfde instructrice, 2 tevreden klanten dus Haha!

Anoukie

Berichten: 12609
Geregistreerd: 01-08-02
Woonplaats: Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:44

Ik heb nog nooit meegemaakt dat mijn instructrice niet op kwam dagen .

marl
Berichten: 35
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:51

Ik heb het ook gehad, een instructeur die je zo nu en dan liet staan. Bijzonder irritant!

Maar omdat hij goed les gaf, ben ik er toch bijgebleven. Liever eens in de twee weken goed les, dan iedere week en een minder goede les.

Natuurlijk kun je ook overstappen naar iemand die betrouwbaarder is, maar in mijn geval betekende dat dat ik voortaan naar iemand toe moest én dat de les bovendien 1,5 keer zo duur zou worden...

SallJarig

Berichten: 6708
Geregistreerd: 20-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:53

Instructeur komt altijd op tijd, of belt op tijd af. Vind ik eigenlijk ook heel normaal.

marl
Berichten: 35
Geregistreerd: 12-08-04
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:56

Zo zou het gewoon moeten, inderdaad!!

Maar helaas is niet al 't paardenvolk zo betrouwbaar.

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 14:03

Ze komt altijd, heel prettig . En als het een keer niet uitkomt, is een nieuwe afspraak zo gemaakt.