auw auw pijn in mijn rug

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
francien
Berichten: 405
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: soesterberg

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 22:47

ja hoor heb ik dat val ik van pensracan heb ik niks zelf geen pijn.
moest ik naar de wc van nacht dacht ik dat al beneden was moest ik nog een trede van de trap auw ik ging vinaal door mijn rug en lag op de grond .ik kon niet mee op staan van de pijn ik wilde dick niet wakker maaken dus ik heb een poos daar gewacht en toen ging het weer .nou is het wel ballen wand ik kan dus niet rijden maar ik zorg er wel voor dat iemand hem rijd



Dorine
The one and only

Berichten: 4131
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Zevenaar

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 07:21

Goh das balen zeg, kun je niet rijden... Jouw verhaal doet me denken aan een jaar of vijf geleden. Ik ben toen vanaf bovenaan de trap naar beneden gedonderd. Ik was er alleen zelf niet bij *LOL* : ik heb namelijk epilepsie en kreeg een aanval. Tja, was bewusteloos en dus 'even weg'. De eerste keer dat ik bijkwam, ben ik naar de zitkamer gestrompeld en op de bank gaan liggen, en weer ingeslapen. Daarna kwam ik 'weer bij', en dit keer was ik geestelijk weer wat helderder. Ik kon me echter niet herinneren wat ik de eerste keer had gedaan, dus wáár ik gevallen was. Aanval gaat altijd gepaard met geheugenverlies van die dag, zodoende. Alleen voelde ik me behoorlijk gekneusd overal, en zag ik schaafwonden op mijn benen. Op dat moment is het enige dat ik wil: slapen. Dus... Slapen Slapen Slapen de hele dag.
De volgende avond vond ik onder aan de trap, tegenover de laatste tree, op een wit kastje bloedvlekken. En toen wist ik het weer: Ik wilde vlak voor de aanval de was ophangen boven, maar liep richting slaapkamer toen ik een aanval voelde aankomen. Dus... kwartje gevallen! Ik heb nog geluk gehad, veel kneuzingen maar niks gebroken, en wat schaafwonden op benen en gezicht. Blauw oog heb ik ook wel eens gehad, dan vroegen onze vrienden later aan mijn man wat hij met mij had uitgespookt *LOL* *LOL* !
Gelukkig heb ik nog maar weinig aanvallen, vooral sinds ik weer ben gaan paardrijden. Paarden hebben een 'helende werking' haha. Bij mij in elk geval wel!
Groetjes, Dorine.

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amazonbot en 5 bezoekers