30 september, de kerstverkoop gaat beginnen...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

 
 

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

30 september, de kerstverkoop gaat beginnen...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 21:35

Ben net terug van wat gezellig shoppen en winkeltjes kijken Haha! .
We zijn vanavond nog ff naar een groot tuincentrum geweest, zal de naam niet noemen Bloos , en wat schetste mijn verbazing Verward zie ik een hele hal vol met kerstspullen Scheve mond , volgens mij is het nu nog september en geen november/december, ik vind het wel erg vroeg om nu al aan de verkoop van kerstpspullen te gaan beginnen, wat vinden jullie hiervan?

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.


Ethelate

Berichten: 21119
Geregistreerd: 02-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:38

ik vind het ook best dat ze nu al weer pepernoten verkopen Vingers aflikken
Dus ja, dan kan je geen bezwaar hebben tegen kerstspul
Maar bij ons komt de kerstzooi pas na sinterklaas binnen
En 2 januari weer de deur uit.

Mijn mini’s & Equi Habitat in ontwikkeling volgen? @ethelate op Instagram

Gelukkig is mijn honger om te leren groter dan mijn ego - Mo Gawdet

Sammie

Berichten: 71592
Geregistreerd: 04-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:39

Ik vind het belachelijk! Ze zouden het gewoon weg moeten verbieden om voor 1 november met die troep te komen.

- Offline -

vikki

Berichten: 14286
Geregistreerd: 21-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:43

Ik ga met Sammie mee... alleen van mij mag het ook na 15 november zijn... Haha!

Nadir

Berichten: 12709
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:44

Sammie schreef:
Ik vind het belachelijk! Ze zouden het gewoon weg moeten verbieden om voor 1 november met die troep te komen.

Inderdaad... Maar Sinterklaas vind ik nu ook al overdreven...
Ze maken ons helemaal gek met al die dure troep... Haha!

~ The world is a book and those who do not travel read only one page ~

confetti

Berichten: 2152
Geregistreerd: 22-08-01
Woonplaats: breda

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 21:45

Ze zijn schijnbaar bang dat ze te laat zijn met al dat spul Verward

FNRS jury t/m de F20, KNHS jury t/m de Z dressuur en Ruiterbewijsexaminator SRR.

Gwen

Berichten: 15915
Geregistreerd: 20-11-01
Woonplaats: Nabij Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:52

Ik vind het echt belachelijk. Ik vertik het echt om nu al iets te kopen voor Kerst, al is het maar het kleinste kerstboomornamentje. Zo gaat heel het speciale van Kerst er toch vanaf?

Daarbij vind ik Sinterklaas ook heel leuk, en het wordt totaal ondergesneeuwd door al dat kerstgedoe. Kerst vind ik supergezellig, maar wel alles op z'n tijd graag. (Dus alsjeblieft ook nog geen pepernoten in september).

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:06

Pff nu al.. Rolleyes
Ik vond het al vroeg toen ik al pepernoten en chocoletters in de winkel zag. Haha!

kwadraatje

Berichten: 4335
Geregistreerd: 01-02-04
Woonplaats: Disneyland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:25

Ik vind het echt belachelijk vroeg. Rond januari beginnen ze ook al weer met paaseieren Rolleyes
Maar ja, ze doen natuurlijk alles om geld te verdienen en de mensen kopen het toch,
ook al is het maanden te vroeg.

zij die niet van het verleden leren, zijn gedoemd de hele ellende over te doen..

Imker

Berichten: 17539
Geregistreerd: 30-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:30

Gelukkig voor ons dit jaar geen geleur met een kerstboom. We zijn dan volop aan het bouwen en breken en dan staat zo'n ding alleen maar in de weg!

Choladeletters mogen ze van mij het hele jaar wel verkopen! Vingers aflikken

Toos paardloos

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:33

Vreselijk... Scheve mond Van de week bij Intratuin liep in ineens die donkere kerstafdeling op... Ben net twee weken geleden van het strand af gekomen (Kreta). Dan wil ik nog geen kerstlichtjes zien hoor!
M'n vader begon toen wij nog op Kreta zaten over de telefoon al over de wintersport Boos!

Missy

Berichten: 6518
Geregistreerd: 02-09-01
Woonplaats: Vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:39

Scheve mond
Dit is wel heel erg vroeg, gewoon niet leuk meer
We moeten oktober nog door..

We verwachten niets maar toch..
WoW-addict ^.^

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:49

Oktober.... hmmmm.... dan moeten we dus eerst pompoenen kopen en zo.... Scheve mond En daarna pepernoten, daarna kerstballen, dan champagne, dan even rust en daarna kunnen we weer aan de paaseieren. We hebben het maar druk 's winters... Haha!

sarabande

Berichten: 23048
Geregistreerd: 26-08-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:51

Kunnen ze het niet gewoon laten staan Tong uitsteken

Ik verwonderde mij voorheen altijd in Duitsland waar in november alles al helemaal volhangt, maar zo langzamerhand is in de race van, wie is de eerste, het hier nog vroeger geworden.

Waarom eigenlijk iedereen zegt dat ze het pas in december in gaan kopen Verward

Men kan alleen discussiëren indien men er vanuit gaat dat de discussiegenoot ook wel eens gelijk zou kunnen hebben -:)

MarijeR

Berichten: 24928
Geregistreerd: 20-08-01
Woonplaats: Onstwedde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:00

kwadraatje schreef:
Rond januari beginnen ze ook al weer met paaseieren Rolleyes

Daar heb ik nou totaal geen problemen mee Schijnheilig

Maar blijkbaar zijn er toch genoeg mensen die nu al inkopen gaan doen, anders zou het er toch nog niet liggen lijkt me...
Ben benieuwd wanneer ze hier in het dorp beginnen met alle winterverlichting, dat vind ik toch altijd wel erg leuk 's avonds Bloos

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:09

Dan weet ik wel waar je geweest bent zus...

Vind dit wel echt te vroeg half november is vroeg zat!

Karin

Berichten: 65336
Geregistreerd: 10-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 23:15

Bij de Intratuin zijn ze daar altijd in augustus al mee bezig. Ziek

Twee jaar geleden was ik op vakantie in Drenthe en op de zaterdag na mijn verjaardag (ben op 14 augustus jarig) liep ik bij de Intratuin in Emmen. Het was buiten rond de 30 graden en binnen was net een grote ruimte leeggemaakt. Het personeel vertelde me dat ze daar de kerstafdeling gingen maken, de eerste spullen waren al binnen. Ik verklaarde die Drenten voor gek, maar dit jaar was hetzelfde het geval bij de Intratuin in Almelo en Lochem. Ziek

Ach ja, je kunt niet vroeg genoeg beginnen... En in Engeland verkopen ze tenslotte ook het hele jaar door kerstartikelen. Clown

.
If you want to go fast, go alone. If you want to go far, go together. <African proverb>

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:21

Ze verkopen hier al KERSTKAARTEN!! Tenzij je een kennis hebt op een mini-mini eilandje in de Stille Zee die praktisch niet te vinden is door de postbode, lijkt me het toch nog niet nodig om een kerstkaart te versturen op dit moment Verward Ik zal wel lachen als ik op mijn verjaardag volgende week een kerstkaart krijg Knipoog

xtostarlight

Berichten: 9230
Geregistreerd: 03-02-03
Woonplaats: Best/Boskant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:32

Ons mam heeft van de week ook al kerstkaarten gekocht Tong uitsteken

Hier in oirschot was ik van de week ook in zo'n tuincentrum, waar ze ook al een hal voor de kerstspullen klaar aan het maken waren.. Beetje super belachelijk :S echt het is toch gewoon ziek hoe vroeg? Dat ze gewoon even wachten, zomer is amper voorbij of je word al met kerst doodgegooit.

Aramat

Berichten: 3169
Geregistreerd: 27-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:11

Verschrikkelijk! Ik wil nog helemaal geen winter!!

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:41

Mmmm mss begin ik nu ook al met het verzenden van kerstkaarten Haha! Ben ik iig niet te laat (wat meestal zo is)

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:51

Vreselijk... Ten eerste komt er bij mij geen kerstspul binnen voor 5 december, laat eerst de Sint maar zijn ding doen Haha!
Daarnaast, kerst hoort in december... Ik heb er niet veel mee, maar goed, de laatste twee weken van het jaar is het nu eenmaal zo... Maar moet dat nu echt drie maanden lang??

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd

petraaken

Berichten: 44203
Geregistreerd: 17-07-03
Woonplaats: Zedelgem (België) provincie West-Vlaanderen

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:08

confetti schreef:
Ben net terug van wat gezellig shoppen en winkeltjes kijken Haha! .
We zijn vanavond nog ff naar een groot tuincentrum geweest, zal de naam niet noemen Bloos , en wat schetste mijn verbazing Verward zie ik een hele hal vol met kerstspullen Scheve mond , volgens mij is het nu nog september en geen november/december, ik vind het wel erg vroeg om nu al aan de verkoop van kerstpspullen te gaan beginnen, wat vinden jullie hiervan?


wablieft. Wow! Sinterklaas moet nog komen. Hier beginnen ze gelukkig nog maar met Halloween uitstalling. Haha! na Halloween komt Sinterklaas (en bijna gelijktijdig toch al) en dan de kerstman/spullen.

miepmiep
Berichten: 2348
Geregistreerd: 20-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:26

Er komt nog een dag dat de pepernoten de winkel in gaan als de paaseieren net uitverkocht zijn... Boos!

Mikkie

Berichten: 3964
Geregistreerd: 29-04-02
Woonplaats: Landgraaf

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 13:28

Ja bij ons is de kerstafdeling ook gisteren open gegaan. En om heel eerlijk te zijn ik heb gisteren al ballen gekocht. Vorig jaar heb ik gewacht tot ik in het "kerstgevoelletje" zat en toen was er werkelijk geen normale bal meer te krijgen. Met dat in mijn achterhoofd heb ik gisteren mijn slag geslagen. Het is erg, maar ja.......tegen de tijd dat het kerst is heb ik wel mooie ballen in mijn boom hangen.


Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Appeltje00, BlueStocking, Flew, GrapeshotBot, IASCrawler, Ladypronk, Larissa123, Marcella, minouesmee, pluisje88, Sabbientje, shannen6, TessaM, ynskek en 198 bezoekers