2 spannnende dagen

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
oxborn

Berichten: 448
Geregistreerd: 02-03-04
Woonplaats: ergens in Noord-Holland

2 spannnende dagen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 20:24

--------------------------------------------------------------------------------

Kom ik weer met een zeurverhaal hoor.

Morgen krijgt Jip dus weer een wormekuur.
Jullie zullen wel denken niets ongewoons aan, maar voor mij is het dus best wel spannend.

Dit omdat Jip de epilespieaanval na een wormenkuur heb gehad en de oorzaak waarom ze die aanval gekregen heb onbekend is, hebben we een vermoeden dat de wormenkuur die zij gehad heeft mogelijk een productiefout gehad zou kunne hebben.
Misschien vergezocht, maar dat zou een reden kunnen zijn waardoor ze een aanval gehad zou hebben en het was ook heel toevallig een dag later.

Ik heb dus besloten om morgen en overmorgen niet te ridjen om te kijken hoe ze op de wormenkuur reageerd, en ook omdat ik gewoon niet durf. Het blijft toch vaak door mijn hoofd spoken, ben er ook heel alert op, want als ze ff anders is dan anders dan stap ik af en longeer ik haar om te kijekn wat ze dan doet.
Dit ook op aanraden van de da.

Verder gaat het hartstikke goed met m'n dikke dame. Het rijden gaat lekker en ze begint ook soepel te worden. Kan haar nu links en rechts helemaal in laten buigen en heb haar ook af en toe nagevelijk, wat wel heel veel moeite kost.
Meer heb ik niets over haar te melden. Beleef verder weinig met haar, op af en toe een dwarse dag na.

Nadir

Berichten: 12720
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:38

Jeetje, daar zou ik inderdaad ook wel om in de stress kunnen schieten...
Maar het komt vast wel goed...
Laat nog even weten hoe het gegaan is... Lachen