Dag 24

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 02-05-01 20:40

Iedereen nog flink aan de gang?
Vandaag heel netjes gedragen. Vanmorgen 2 broodjes en melk. Vanmiddag niets (zat ik op paard). Daarna op fiets boodschappen gedaan, vanavond lekker pizzaatje gegeten. Net 2 appels naar binnen gewerkt. Prima gegaan dus!


Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 22:23

Jawel, we houden vol!

vandaag: bakje yoghurt met fruit, broodje ham en grapefruitsap. lunch: twee boterhammen ham , twee met kaas, bakje sla, glas melk. 's avonds 4 boterhammen rauwe ham en salami. Pablo gereden vandaag, gisteren gelongeerd.

Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 22:51

ik kan NIET van die tussendoortjes afblijven.. Boos! Echt hoor, ik ben er met mn volle verstand bij als ik een koek pak.. denk 'dat mag eigenlijk niet' hap slik... en dan een poedersuikergevoel. 'als je wist dat het niet mag waaarom dan toch opgegeten?'
Probeer dan te compenseren door niet te lunchen (=fout I know) en te fitnessen..
Als ik toch eens een knopje in mn hoofd kon vinden dat ik gewoon nooit meer naar koekies oid kijk.. Frusty


Laura

Berichten: 8338
Geregistreerd: 20-02-01
Woonplaats: Midden van Gelderland

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-05-01 22:56

Om maar ff te laten zien:
Ontbijt: Kellogs
Lunch: Pakje wafeltjes Boos!
Tussendoor: appel, appelkoek, 5 crackertjes
Diner: Kip tandori oid met rijst
Dessert: banaanluchtig toetje


Echt war. Ik zie het pakje met wafeltjes liggen en denk: Dat ziet er lekker uit. Dat mag ik niet. Ik scheur het open en denk 'ik neem er maar eentje' ik eet er een en dan 5-6-7 en denk 'ach ze zijn toch niet zo groot' ik kijk op t pakje en zie dat ze 50 kc ps zijn(!) Denk dan 'nou er zitten er nu nog maar drien in het pakje. Dat zijn er niet zoveel' Hap-slik-weg is pakje. Dan denk ik 'oeps had ik beter niet kunnen doen... nou dan maar niet lunchen.
En zit ik dan op stal zonder lunch, neem ik een appelkoek ('want ik heb niet geluncht') AAAARHG ik heb gewoon een kronkel in mn MIND!!! Frusty Frusty Frusty

miseryfox

Berichten: 1681
Geregistreerd: 07-03-01
Woonplaats: Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:36

gister weer slecht gegeten... niet eens veel maar weer t weinig...
1 sneetje brood met oude kaas
çheeseburger vd Mac en milkshake
en n kleine stukkie hartige taart...

dat is dus alles wat k gister op had!!!!
grrrrrr Boos! das nie gezond kweet t !!!

kreeg gister wel complimentjes van mn fanilie dak er n stuk slanker uit zag!! Haha!

..... leeg .....

Lielle

Berichten: 66251
Geregistreerd: 12-01-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-05-01 10:37

Laura,

helpt het door te zorgen dat je gewoon geen honger hebt? Ik eet droge gekruide crackers (van Lu) tussendoor, dan ben ik al minder geneigd om te snoepen. Je hebt volgens mij ook homeopatische capsules die het hongergevoel wegnemen. En wat je ook kunt proberen (tip met dank aan Lov volgens mij) is te zeggen: ok, ik mag over 10 minuten een koekje. Vaak is dan die drang na 10 minuten een stuk minder. En gewoon zorgen dat je geen lekkere dingen in huis hebt, helpt ook. Haha! Haha! Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie