Alldays Black

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Alldays Black

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 11:18

Ik liep gister door de Appie Heijn en toen miste ik ze weer en toen dacht ik: he, dat is een goeie vraag voor op Bokt: waar zijn de zwarte inlegkruisjes gebleven?? Ik vond ze ideaal en nu zijn er alleen nog maar van die string-dingen te koop!!! Wie weet meer??


UrbanL

Berichten: 14584
Geregistreerd: 22-02-01
Woonplaats: Somewhere only I know....

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:30

mmh ik heb ze nog niet gebruikt. Maare ik kreeg dit wel via de mail vandaag ??

Afbeelding

Leef en Strijd vergeet het einddoel Maak de reis
tem je angst en hou je dromen niet gevangen
adem vrij alles gaat voorbij wat niet geniet dat gaat verloren voor altijd ♥

Leef en strijd - 3JS

Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 12:33

hahahahaha volgens mij zitten ze nog gewoon in het assortiment hoor.. We hebben ze ook nog op de displays staan bij de cosmetica-acties dus probeer eens een andere supermarkt. Enne pris: Voor vrouwen gemaakt, door vrouwen gemaakt Tong uitsteken Knipoog

hobbelheks

Berichten: 8843
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: donkerbroek

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 13:11

voor zover ik weet bestaan ze nog steeds ennuh prisca zullen deze mensen blond zijn? Lips are sealed

Gail

Berichten: 2349
Geregistreerd: 03-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 11:31

Waarom zie ik ze dan nergens? Niet bij de APpie, niet bij de C1000...wel zwarte stringinlegkruisjes, niet de3 gewone. Hebben jullie ze onlangs nog gezien dan?


Sypheron

Berichten: 15209
Geregistreerd: 06-12-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-04-02 19:12

Gail schreef:
Waarom zie ik ze dan nergens? Niet bij de APpie, niet bij de C1000...wel zwarte stringinlegkruisjes, niet de3 gewone. Hebben jullie ze onlangs nog gezien dan?


Yep we hebben ze bij de Plus Benders hier in Venlo (waar ik werk), maar misschien zijn we daarom ook wel de beste Supermarkt van Nederland geworden Knipoog Haha!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: _N_, Aliedaa, Amazonbot, Astrid_Brann, dinek123, Domi_94, fnpetter1990, Iselda, lgw, lissssan, Martje80, MyrtheJ, Nele80, pjer, Polarize, Prairy, roosjenat, Saartjuh_b, Schapenvacht, Sigge, Tazzey, wiifke, Xhiske en 215 bezoekers