treinongeluk roosendaal??

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

treinongeluk roosendaal??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 18:48

Ik hoorde net van mijn vader dat er in roosendaal een treinongeluk is gebeurd...

Weet iemand hier meer van??


Woon namelijk vlakbij...


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 18:52

Het rare is.. Het eerste waar ik aan moet denken is dat er in de laatste Yes een meisje stond die paranormaal begaafd was, en die binnen afzienbare tijd een ernstig treinongeluk voorspelde in Nederland?

Ik heb nog niks gehoord, staat er niks op teletekst?

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 18:53

ik weet niet, ik ga eens zoeken, schijnbaar een intercity op een trein die daar stond, er zijn gewonden, maar verder weet ik niks...

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 18:53

Bron: www.nu.nl

UTRECHT - De intercity Amsterdam-Vlissingen is donderdag aan het eind van de middag in het station van Roosendaal op een goederentrein gebotst. Bij de botsing zouden gewonden zijn gevallen

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 18:56

Er zaten honderden mensen in de trein lees ik net op teletekst. verder niks bekend

Fleda

Berichten: 5700
Geregistreerd: 03-02-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 18:56

Misja schreef:
Het rare is.. Het eerste waar ik aan moet denken is dat er in de laatste Yes een meisje stond die paranormaal begaafd was, en die binnen afzienbare tijd een ernstig treinongeluk voorspelde in Nederland?


Heb ik ook gelezen! Eigennaardig..

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 19:04

vaag Verward

figora

Berichten: 5405
Geregistreerd: 12-07-03
Woonplaats: bergen op zoom

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 19:07

30 tot 35 gewond tot zwaargewond naar het ziekenhuis hoor ik net

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 19:11

Gewonden bij treinbotsing Roosendaal
ROOSENDAAL - De intercity Amsterdam-Vlissingen is donderdag aan het eind van de middag in het station van Roosendaal op een goederentrein gebotst. Bij de botsing zouden gewonden zijn gevallen. Een woordvoerder van ProRail heeft dat gezegd.

Het ongeval gebeurde even voor zes uur. De intercity, met enkele honderden passagiers, botste tegen een Belgische goederenlocomotief. Het treinverkeer van en naar Roosendaal is stilgelegd.

VaNnAxEvItA

Berichten: 593
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 19:11

jah het is een erg ongeluk zelf een trou helicopter is ter plaatse want een vriendin van mijn zus zat in die trein en belde mij zus en mijn zus naar ons meer weet ook nog niej echt maar erg is het wel


Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 19:12

snoopy_689 schreef:
Heb ik ook gelezen! Eigennaardig..


Volgens haar zouden er ook enkele mensen bij omkomen toch?

Getsie, wat raar Scheve mond

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......

Yessy

Berichten: 23021
Geregistreerd: 16-02-03
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 19:14

Hmm kan altijd nog, zwaargewonden in het ziekenhuis... Maar misschien iets wat nog komt, of niet. Zolang Gouda en omgeving nog niet onder water staat omdat het gouwe aquaduct is doorgebroken (zou in 2003 gebeuren voorspelde iemand die o.a. de dood van een belangrijk en invloedrijk politicus had voorspeld). You never know Knipoog

VaNnAxEvItA

Berichten: 593
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 19:18

Tientallen gewonden door treinbotsing Roosendaal
30 september 2004, 19:03:47

UTRECHT (ANP) - De intercity Amsterdam-Vlissingen is donderdagmiddag in het station van Roosendaal op een goederentrein gebotst. Door de botsing zijn dertig tot 35 passagiers gewond geraakt. Onder de gewonden zijn mensen met botbreuken en hoofdwonden, maar de meesten zijn lichtgewond.

De politie en ProRail hebben dat laten weten. Drie mensen zaten rond kwart voor zeven nog in de trein. Hun verwondingen zijn niet bekend.

Het ongeval gebeurde even voor zes uur. De intercity, met ongeveer vierhonderd passagiers, botste frontaal op een rangerende Belgische goederenlocomotief.

Het treinverkeer van en naar Roosendaal is stilgelegd.

Geactualiseerd om 19.03 uur




dit vond ik............
hoe kan het toch allemaal gebeuren zulke dingen !!!

angelfire

Berichten: 4715
Geregistreerd: 26-06-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 20:00

Pff wat erg als je erin zit..
Zoiets zou je haast niet verwachten.
Schrok er wel van, want m'n vriend zit nu in de trein van roosendaal naar vlissingen.
Er is meer dan een uur vertraging..

VaNnAxEvItA

Berichten: 593
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 20:01

oei oei gelukkig zat hij niej in die trein

VaNnAxEvItA

Berichten: 593
Geregistreerd: 03-09-04
Woonplaats: Roosendaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 20:21

!

Sizzy

Berichten: 27232
Geregistreerd: 11-09-01
Woonplaats: Den Haag

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 20:49

Ik hoord het net en ik schrok me rot! Mijn moeder en mijn zus hadden (gelukkig!!) net een trein later gepakt naar Roosendaal

Het leven is een gebakje!

Tancreda4

Berichten: 24015
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 08:23

Misja schreef:
Het rare is.. Het eerste waar ik aan moet denken is dat er in de laatste Yes een meisje stond die paranormaal begaafd was, en die binnen afzienbare tijd een ernstig treinongeluk voorspelde in Nederland?

Ik heb nog niks gehoord, staat er niks op teletekst?


Dat had ik ook gelezen, maar leg de link niet tussen de twee verhalen, aangezien dit niet echt een 'ernstig' ongeluk...

Wel schrikken, lijkt me zo dood eng als er iemand inzit die je kent Bloos! ...

CharazJarig

Berichten: 24280
Geregistreerd: 12-04-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:03

Woon je er vlakbij, moet je er via bokt achterkomen dat er een ongeluk is gebeurd.............

Vanochtend reden de treinen vanuit Roosendaal gewoon weer, moet nl. met de stoptrein vanuit Roosendaal naar school.

Mr. Rock N Roll 27-05-2010 / 05-06-2010, I wish I knew you, I wish I knew you before

MarchaL

Berichten: 2848
Geregistreerd: 21-07-03
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:11

Toen ik gister vanuit Breda aankwam in R'daal (18.05) was het ongeluk net gebeurd. Het was iig een behoorlijke chaos op het station omdat niemand dus wist wat er was gebeurd. Gelukkig lijkt het allemaal mee te vallen Scheve mond Er zijn ongeveer 20 a 30 lichtgewonden. (naar wat ik heb vernomen van omroep Brabant) Er wordt uiteraard een onderzoek ingesteld naar hoe het heeft kunnen gebeuren.

PPPeet

Berichten: 5965
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:17

Misja schreef:
Het rare is.. Het eerste waar ik aan moet denken is dat er in de laatste Yes een meisje stond die paranormaal begaafd was, en die binnen afzienbare tijd een ernstig treinongeluk voorspelde in Nederland?

Ik heb nog niks gehoord, staat er niks op teletekst?


Ik dacht er inderdaad ook meteen aan! Maar dat meisje had het er over dat het in de randstad gebeurde.. En dat er 2 doden zouden vallen....

SAKKIA

Berichten: 16666
Geregistreerd: 04-10-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:56

Ik dacht er ook direct aan moet ik zeggen en heb het direct even nagelezen, het was echt heel erg bizar. Er staat volgens mij dat er MISSCHIEN wel 1 of 2 doden bij zouden kunnen vallen. Dus eigenlijk heeft ze voor een groot deel wel gelijk.
Misschien wel voor een te groot deel, vind het namelijk bijna eng.

Misja

Berichten: 3317
Geregistreerd: 12-10-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 11:35

SAKKIA schreef:
Ik dacht er ook direct aan moet ik zeggen en heb het direct even nagelezen, het was echt heel erg bizar. Er staat volgens mij dat er MISSCHIEN wel 1 of 2 doden bij zouden kunnen vallen. Dus eigenlijk heeft ze voor een groot deel wel gelijk.
Misschien wel voor een te groot deel, vind het namelijk bijna eng.


Anders ik wel.. Scheve mond

Op het randje van de afgrond..is het uitzicht het mooist!.......


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Bellatrix, Danseresje, Facebook, GoogleAdsense, IASCrawler, jasmijn16, JudithGigi, LiannePuthzy, Polarize en 124 bezoekers