Nieuwe Wetering: 1e keer L1 starten

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Norma

Berichten: 215
Geregistreerd: 16-07-04
Woonplaats: Heemstede

Nieuwe Wetering: 1e keer L1 starten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 09:53

Ja, vorige week, na een flinke blessure van mijn paard, heb ik de laatste 2 winstpunten gehaald in de B!!!
En dus op naar de L1, aanstaande zondag heb ik mijn eerste wedstrijd daarin en ben dus hard aan het oefenen.
De wedstrijd is in Nieuwe Wetering, daar ben ik nog nooit geweest, dus commentaar over de wedstrijdlocatie is welkom!!!
Wie starten er nog meer zondag?

En weet iemand al starttijden, ik kan niets terugvinden op startlijsten.nl

Groetjes!!!

Ragne
Berichten: 1931
Geregistreerd: 18-09-03
Woonplaats: Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 18:00

Ha Nieuwe Wetering is altijd gezellig.
Alleen indoor losrijden is verrekte klein, daarom kom ik daar ook niet tijdens het indoorseizoen. Als je buiten kan losrijden heb je meer ruimte. 17 oktober starten er wel mensen van mijn vereniging daar.
Over de locatie:
Het is een fijne binnenbak, met een kantine aan de korte zijde bij C. Heel trikky is wel dat er een reclamebord hing vorig jaar, volgens mij van Harry's Horse, middenin de bak. Het lijkt net alsof het boven de X hangt, maar dat is dus niet zo. Dus trap daar niet in! (als het bord er nog hangt).
krijg je van die rare gebroken lijnen van... Haha!

suc6 OK dan!

ps. de tosti's zijn erg lekker! Vingers aflikken

samoth
Berichten: 4686
Geregistreerd: 18-06-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 18:05

ik ben daar ook geweest en ik ben daar super tevreden dus 1 miljoen x rustiger dan bij stal wennekers en die kleine binnenbakje is wat krapjes en je kan ook buiten rijden dus succes en ik gah op 31 okt starten in nieuwe wetering misschien M1

hetismij

Berichten: 3344
Geregistreerd: 09-04-04
Woonplaats: Bosch en Duin

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:24

ja ik ben daar ook is gestart..voor het dressuur gaat het nog het inrijden het bakje is wel erg klein maar dat lukt nog wel. alleen voor het springen met zijn 30en in dat bakkie dat lukt niet (gelukkig hoef je niet te springen) het is een fijne bak waar je de proef in moet rijden. alleen ja wat ragne al zei dat harry's horse bord is ook nog is erruuug eng

Lieke

Berichten: 11351
Geregistreerd: 18-02-01
Woonplaats: Haarlem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 10:42

Binnenbakje is zoals gezegt erg klein om los te rijden, maar is dus ook buiten mogelijk.
IK vind super om daar wedstrijden te rijden, maar rij wel alvast een hele ronde voordat je aan de proef begint want de kantine vinden ze nogal eens eng.

joyce B

Berichten: 16377
Geregistreerd: 06-08-01
Woonplaats: Net buiten een gehuchtje bij het bos ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 18:53

veel succes! Ik hoop voor je dat het gelijk fijn gaat, dat scheelt al heel veel zenuwen voor de keer erna Haha!