Wat moet ik nouw.. !! :(

Moderators: balance, Sica, Neonlight

Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten
 
 
breezerlover

Berichten: 303
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Akersloot

Wat moet ik nouw.. !! :(

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 14:26

Hay..

Ik sta nu 8 maanden op een prive stal, en vanaf het begint ben ik niet geaccepteerd. Omdat ik volgens hun mijn paard mishandelde en slecht verzorgde e.d. Ik heb altijd doorgezet om geaccepteerd te worden. Maar blijk baar is dat niet gelukt. Na die 8 maanden heb ik het eindelijk tegen me ouders verteld.. Mijn stiefvader wil er over gaan praten met die mensen op stal, hij is echt hartstikke lief maar dat moet hij niet doen.. Ik krijg er alleen maar problemen door. En dat snapt hij niet. Misschien krijg ik wel geen problemen.. maar ik verwacht van wel.. !!

Nu heb ik gekeken voor een andere stal, heel leuk stalletje.. Gezellig en goedkoper. Wel ff wat verder weg maar is makkelijk te fietsen..
Vanuit school is het 10 min. fietsen en vanaf me huis 30 min. Om de hoek ligt het strand duinen en bos.. En die dingen allemaal.. heel fijn..

Maar me ouders zijn er absoluut niet mee eens !! Huilen
Ze willen het uitpraten bla bla bla..
Ik voel me gewoon niet op gemak op die stal en dat begrijpen ze niet. Alleen met me nichtje kan ik het vinden, en ik heb helemaal niks tegen der.. maar et is wel eens gezellig om met iemand anders te rijden.. met z'n 3-en bijvoorbeeld.. 3 vriendinnen dan.. want de rest van stal zijn boven mijn leeftijd..
Verdrietig
Er zijn we 2 meiden die op Dinsdag en Vrijdag rijden. Eentje is heel aardig, maar die ander is precies als een meisje die ik niet kan uitstaan! Dus dan kan je het wel raden.. Maarjah..
Wat vinden jullie hier van..

Zou ik me ouders duidelijkmoeten maken dat ik ECHT van die stal af wil.. Of moet ik er gewoon blijven staan daaro en dat me vader gaat praten.. ??

Help me.. please.. ? Verward

Lieffii, kzOu je missen moppii.. Wie gaat er allemaal naar Geldermalsen ?? Pb me ff..


Selena87

Berichten: 1635
Geregistreerd: 13-06-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 14:36

Ik vind dat je wel met je ouders rond de tafel moet gaan zitten.
Want je hebt een paard voor je plezier en als je niet meer met plezier naar je paard toegaat is er geen lol meer aan.
Iedereen maakt gebruik van de zelfde ruimtes dus met elkaar opschieten is minstens zo belangrijk.
Bespreek het eens goed met je ouders en je zegt ook al het is goedkoper dus het scheeld in de portomenee en als daar wel mensen zijn waarmee je op kan schieten dat scheeld een hoop leed en verdriet.


EvaC

Berichten: 4446
Geregistreerd: 27-04-03
Woonplaats: Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 14:40

Probeer toch nog een keer met je ouders te praten.
Ik vind dat jij het ook leuk moet hebben op de stal waar je pony staat, anders ga je er elke keer met tegenzin heen. Die andere stal klinkt idd leuker. Ken je op deze stal verder niemand dan je nichtje?

haike
Berichten: 13517
Geregistreerd: 06-10-01
Woonplaats: Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 14:47

Waarom klikt het niet? Mss kan je ze eens vragen wat je volgens hen verkeerd doet, mss gaat het daarna beter?

En anders gewoon eens goed met je ouders praten en kijken waarom zij willen dat je op deze stal blijft.

steinstein

Berichten: 4085
Geregistreerd: 14-08-04
Woonplaats: In een zeer bosrijke omgeving in Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 14:49

haike schreef:
Waarom klikt het niet? Mss kan je ze eens vragen wat je volgens hen verkeerd doet, mss gaat het daarna beter?

En anders gewoon eens goed met je ouders praten en kijken waarom zij willen dat je op deze stal blijft.



Zou ik ook doen. Praten met de mensen op je stal.

Dag lieve Viviville 17-07-2002 - 11-10-2012

Fredt

Berichten: 7984
Geregistreerd: 24-08-03
Woonplaats: NL

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 15:20

Ik zou toch je ouders eens laten praten met die mensen daar op stal. Misschien dat de eigenaar van de stal eens met die mensen kan praten. Als jij je paardje daar hebt staan moet jij je daar ook prettig voelen.
Werkt dit niet, probeer je ouders dan zo goed mogelijk uit te leggen dat je toch Echt naar die andere stal wilt, omdat er zo geen lol meer aan is.

» Never give up on the things that make you smile..

breezerlover

Berichten: 303
Geregistreerd: 31-01-04
Woonplaats: Akersloot

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 17:08

Tja praten met de baas.. Hij schopt meteen heel wat mensen van stal denk ik. En dat wil ik niet. praten met de mensen.. Dat lukt gewoon niet. Ik ben er ook net achtergekomen dat ik nooit geaccepteerd word op die stal. Mijn ouders zijn er nu ook al wat meer mee eens.. Dus..

Lieffii, kzOu je missen moppii.. Wie gaat er allemaal naar Geldermalsen ?? Pb me ff..

IvoIce

Berichten: 1615
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Vleuten

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 23:20

Lekker ergens anders heengaan.. Niet moeilijk doen, je doet het voor je plezier! Dan moet het we leuk blijven

Beschikbaar voor NH-lessen in de regio Zuid-Holland. www.inspire-nh.nl

Sily

Berichten: 11491
Geregistreerd: 08-12-02
Woonplaats: Delft

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-04 00:00

Tsja.....in veel gevallen zal je idd eerst je problemen uit moeten praten en er niet voor weg moeten lopen, dat ben ik wel met je ouders eens.

Maar als je dat doet, en er wordt beterschap belooft wat dan?

Naar mijn idee blijft er altijd iets hangen, worden er mensen weggestuurt zal jij er op aangekeken worden.
Praten a la maar ik denk dat na het praten het toch fijner voor jou is om een nieuwe start te kunnen maken op een stal waar jij wel met plezier naar je paard gaat, want denk ook niet dat jij dat doet als je je er zo rot voelt.

Gewoon lekker naar je zin hebben op een andere stal, leuker voor jou en je paard en desnoods als afscheid nog eens goed praten en vooral laten merken waarom je weggaat en dat ze je niet bepaald vriendelijk behandeld hebben.

"Mag ik voor ik inslapen moet, mijn baasje nog 1 kusje geven?
Een soort laatste groet, echt, het duurt maar even!"

develsgirl

Berichten: 294
Geregistreerd: 29-09-04
Woonplaats: buiten

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:06

ik zou eerst je ouders lekker laten proberen, als dit niks oplevert kunnen zze niet zeggen dat je het niet geprobeert hebt.. en zullen ze het aneller accepteren dat je daar weg wil
ik hoop voor je dat je naar die andere stal mag
suc 6
groetjes
develsgirl

follow me to the dark side.... we have cookies!!

Marrepar

Berichten: 13162
Geregistreerd: 23-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-04 18:10

ik zou toch echt met die mensen van stal praten.. als dat niet lukt/kan/gaat,
Zou ik toch maar naar een andere stal gaan.. Ach gut

♥ Bijou is verkocht!.. L+9 & M1+5
[TK] exclusieve RABOBANK deken

Belle_Luvjah

Berichten: 33
Geregistreerd: 05-10-04
Woonplaats: Ergens...

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:17

Lachen Het is heel belangrijk, vind ik, dat je je op een stal goed voelt! Scheve mond Dit is in jouw geval dus niet zo... Knipoog Je zit in een lastige situatie, maar ga nou met je ouders praten over wat er allemaal gebeurt daar en wat je daar niet leuk vind... *LOL* Dat zullen ze volgens mij heus wel begrijpen!

.:. Schijnheilig Belle Schijnheilig .:.

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-10-04 19:26

Wat vervelend dat je je zo vervelend voelt op de stal waar je nu zit!

Ik denk wel dat het goed is om het uit te praten, en daarna alsnog weg te gaan.
Het is nl. niet fijn om weg te gaan/lopen van je problemen, ik eenk dat even praten zo slecht niet is.
Laat je ouders daarna weten dat je die stal sowieso veel leuker vind enzo.

Veel succes Ach gut

Kizz Haha!

.people standing on escalators: that is the testimony to human lazyness.

capone

Berichten: 506
Geregistreerd: 06-04-06

Re: Wat moet ik nouw.. !! :(

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 11:37

nou ik zou gewoon naar die andere stal gaan echt hoor das toch veel leuker!!! en beter

U mag dan wel zo lang zijn maar u bent niet zo groot als ik!
O

Roosch

Berichten: 36635
Geregistreerd: 04-07-03
Woonplaats: Anywhere

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 15:57

Oud topic.

Your life is your own
You're in charge of yourself

[BEU] [FOTO] Onze reis naar Fins Lapland!

Justy

Berichten: 31631
Geregistreerd: 26-02-04
Woonplaats: Waar het altijd vakantie is

Re:

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-06-06 17:52

Slotje dus.

[UK][SONG] Witness Kom je even luisteren? :)ddd


Dit onderwerp is gesloten, je kan geen berichten wijzigen of nieuwe antwoorden plaatsen.Onderwerp gesloten

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Ubermetrics en 31 bezoekers