Gevraagd: WRAN info

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Gevraagd: WRAN info

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 19:15

Ik zou graag willen weten hoeveel punten ik dit jaar heb behaald bij de WRAN. Ik weet dat dit makkelijk zelf uit te rekenen is aan de hand van de tabel in het wran-regelboek maar ik weet niet meer precies hoeveel deelnemers er aan de wedstrijden hebben deel genomen.
Daarom heb ik een mailtje gestuurd naar het e-mailadres wat vermeld staat voorin het regelboek maar zij konden mij niet helpen.
Weet iemand hoe het werkt? Krijg je soms bericht wanneer je naar een andere klasse moet of moet je het echt zelf bijhouden???

Groetjes, janedoe.

WenS

Berichten: 747
Geregistreerd: 28-01-03
Woonplaats: Nijmegen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 19:29

Zou eigenlijk wel handig zijn als je het gewoon op kon zoeken op de site zoals bij de KNHS Lachen

XoNo

Berichten: 21435
Geregistreerd: 28-12-01
Woonplaats: Assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:43

Ze houden het wel bij hoor, anders weten ze nooit wie de highpoint titel heeft...ze zijn gewoon te lui om het op te zoeken denk ik Haha!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:14

Ik denk eerder dat er gewoon de kennis en/of tijd niet is om e.e.a. openbaar op I-net bij te houden. Volgens mij staan ze te juichen als iemand zich aanmeldt om zoiets op te zetten en bij te houden.

PeterV
Berichten: 2301
Geregistreerd: 07-03-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 14:11

Volgens mij beginnen zij er dit jaar nog mee, dus ook hier wordt aan gewerkt. Zelf zou ik het ook fijn vinden, als ik het kon opzoeken op het net.

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 19:28

Thanks.
Fijn om te horen dat ze bezig zijn om alles op internet bij te houden.
Ik ben gelukkig niet de enige die dat makkelijk zou vinden. Toch mooi dat er mensen zijn die daar de tijd voor willen nemen OK dan! .
Nog even afwachten dus...

piggeljay

Berichten: 1997
Geregistreerd: 01-06-04
Woonplaats: op de plek waar paarden nog naar je zwaaien

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 21:36

na de wedstrijd kan je op het secretariaat altijd een kopie van de score lijst halen, daar staat op hoeveel punten je hebt gehaald

janedoe

Berichten: 693
Geregistreerd: 04-09-02
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 22:59

piggeljay schreef:
na de wedstrijd kan je op het secretariaat altijd een kopie van de score lijst halen, daar staat op hoeveel punten je hebt gehaald


Die lijsten ken ik, ik kijk na de wedstrijd altijd op de scorelijsten.
Het gaat mij om de behaalde punten volgens regel 162 van het regelboek.
Je moet bijv. van de beginners- naar de amateurklasse als je na 1 januari van het huidige kalenderjaar 7 of meer punten hebt behaald.....