Wrat bij tepels/uiers ?

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Wrat bij tepels/uiers ?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 17:37

Hey,,

naja zoals de titel al zegt zat ik laatst de onderkant van mijn merrie's buik aan het poetsen , en toen zag ik inens dat ze een wratje ( of iets dergelijks Verward ) iets van 10 cm bij haar tepels/uiers ( hoe je het wilt noemen Tong uitsteken )
het kan wel zijn dat het er al heel lang zit of zelfs altijd al maar ik heb eigenlijk nooit echt op dat gedeelte gelet .
weten jullie misschien wat het is of maakt dat echt helemaal niks uit ?



shaneen
Berichten: 976
Geregistreerd: 15-09-02
Woonplaats: een leuk klein plaatsje

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 11:07

moeilijk te zeggen zo, ik zou een afspraak maken met de da om een dnab te laten nemen dit is een dikke naald biopt en dan onderzoeken ze wat het is dus ook evt kwaadaardig of niet.

Behandel je paard alsof het een mens is en negen van de tien keer komt het dan echt wel goed!! Knipoog

Tienn
Berichten: 3557
Geregistreerd: 04-05-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 15:18

o oke bedankt!

melody2
Berichten: 891
Geregistreerd: 26-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 22:05

Ik heb precies hetzelfde probleem gehad met 1 van mijn merries. Bij haar ging het echter op een gegeven moment open en dus moest ik er wel wat aan laten doen om grote problemen te voorkomen. Het bleek een gezwel te zijn en deze is verwijderd onder plaatselijke verdoving. Na twee dagen mocht ik haar weer mee naar huis nemen. Ze heeft er nooit geen last meer van gehad.


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: jenneke1029, Rubio, tengeltje11 en 30 bezoekers