Flash komt zondag al!!!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
_Martine_

Berichten: 1648
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Loo

Flash komt zondag al!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 28-09-04 20:03

Eerst zou hij de week erna pas komen, maar door omstandigheden (eigenaar kon volgend weekend niet) komt hij zondag al!!! Haha! Haha! Haha!
Ik ben super blij!! Het is nog niet een vreselijk lief paard Bloos maar hij moet nog aan mij wennen en ik aan hem. Hij is verder heel vriendelijk en rustig op stal. Hij bijt en schopt gelukkig niet! Hij kan super spingen, en houdt mega veel van buitenrijden, nou ik ook! Alleen dressuur vindt hij een beetje saai Tong uitsteken . Maar ik probeer het een beetje voor hem op te leuken, weet nog niet hoe Verward maar het komt goed *LOL* Een geweldig eerste paard!!
*LOL*
Ik wil graag nog tips:
Hij komt dus zondagmiddag, maar waar ik 'm ga stallen, komt heel dichtbij een spoorlijn langs. Normaal is heel erg verkeersmak enzo, en hij schrikt er niet van, maar deze trein komt wel heel dichtbij Lachen . En bij die stalling staan ook 2 andere paarden. Hoe laat ik die kennismaken met Flash, gewoon in de (grote) paddock met een lijn ertussen??
En, oja, over hoelang kan ik dan op hem rijden?
Veel vragen Tong uitsteken maar ik wil gewoon tips van mensen die het hebben meegemaakt, die weten het immers het best!! *LOL*
Ik ben echt superblij!!!!!! Haha!
Alvast bedankt voor de tips

Pendrag

Berichten: 558
Geregistreerd: 21-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 20:27

Super voor je! Reuze spannend ook. Kennismaken doe ik inderdaad altijd met een lijn er tussen. En dat net zo lang laten tot ze helemaal rustig zijn. Duurt meestal een dag of 3. Rijden ligt eraan hoe lang hij gereisd heeft en hoeveel hij moet wennen. In principe kun je de volgende dag al rijden hoor.

Heel veel plezier met Flash.

Useful

Berichten: 1483
Geregistreerd: 14-06-04
Woonplaats: Middelburg & Zwartewaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-09-04 21:09

Gefeliciteerd or.! Laat ze is maar rustig wennen Lachen... Ik reed de volgende dag al..

Veel plezier er mee..!

_Martine_

Berichten: 1648
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Loo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 14:04

bedankt Haha! het is maar een halfuurtje rijden. Hij komt zondag ochtend om 10 uur!:D Haha! Haha!

luuntje

Berichten: 13972
Geregistreerd: 18-08-04
Woonplaats: Nieuw-Vennep

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 14:30

Spannend zeg. Ik sluit mij aan bij Pendrag. Rustig laten wennen. En voorzichtig met rijden.

Cleo_

Berichten: 5350
Geregistreerd: 14-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:49

nou in ieder geval gefeli

pril85

Berichten: 1589
Geregistreerd: 07-01-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:31

wat leuk zeg!
mijn nieuwe aanwinst komt zaterdag Haha!
ok het is een shet en zal dr niet op kunnen rijden, maar toch!
ik ben best zenuwachtig *LOL*

veel plezier alvast zondag, en met je nieuwe aanwinst natuurlijk!

mickey1989

Berichten: 4773
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:35

wat leuk!
veel plezier Haha!

Chanelletje

Berichten: 848
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Kartonnen doos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:38

Bij Munia heb ik er pas een week later op gereden Schijnheilig

Linda_Fleur

Berichten: 5223
Geregistreerd: 29-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 08:14

Dat is leuk! Ik zit ook op een stal die best dicht langs een spoorlijn gaat maar mijn paard had er geen problemen mee.

marije86

Berichten: 1657
Geregistreerd: 12-07-04
Woonplaats: groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 11:40

die spoorlijn went snel genoeg!
toen mijn twee paarden kennis moesten maken hebbenwe ffin de bak opgesloten en der wel bijgebleven natuurlijk maar meestal gaat dat wel goed hoor gewoon ff omste beurten ff doen want anders heb je kans omdat hun elkaar al kennen dat ze gaan samenspannen en geen buitenstaand erbij willen hebben!suc6

Mocca
Berichten: 17970
Geregistreerd: 10-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 16:11

Gefeliciteerd en veel plezier met je nieuwe paardje Lachen

JoeyBabe

Berichten: 2211
Geregistreerd: 16-08-04
Woonplaats: Overal en nergens ;)

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 16:20

Oh wat fijn ! Ik droom al van kleins af aan van een eigen paard... maar ik vrees dat dat een droom zal blijven... Ben dus best wel jaloers ! Hehe. Veel geluk en vooral veel plezier ermee en geniet er maar van !

Lieve groetjes

Liesje89

Berichten: 9926
Geregistreerd: 01-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 16:24

Waar ga je haar stallen??

_Martine_

Berichten: 1648
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Loo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 16:29

Heinekengirl schreef:
Waar ga je haar stallen??


Hem Tong uitsteken
Bij iemand thuis. Bij mijn verzorgpaarden zelfs!! Haha! dus ik ben daar al heel vertouwd. Niet op een manege dus ofzo. Dat vind ik persoonlijk wel fijner.

_Martine_

Berichten: 1648
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Loo

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-04 16:32

JoeyBabe schreef:
Oh wat fijn ! Ik droom al van kleins af aan van een eigen paard... maar ik vrees dat dat een droom zal blijven... Ben dus best wel jaloers ! Hehe. Veel geluk en vooral veel plezier ermee en geniet er maar van !

Lieve groetjes


Dankjewel!! Haha!
Niet jaloers zijn hoor!!! Ik droom er ook al vet lang van, en eindelijk is het zover!!! *LOL* je moet er gewoon hard voor werken!! en als het nu niet lukt, dan lukt het later vĂ¡st wel!! Lachen En dan heb je iets om naar uit te kijken!! Haha!