Bij een Lupicor x Landfriese II gaan kijken!

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Bij een Lupicor x Landfriese II gaan kijken!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 14:55

Hallo Bokkers!
Gisteravond ben ik met mijn vader bij een Lupicor x Landfriese II gaan kijken..Naam: Wupicor Tema. Ik mocht namelijk van mijn vader een nieuw paardje, omdat mijn pony net verkocht is. We zochten dus een beetje een opvolger van mijn pony, maar dan in paard formaat. Tong uitsteken

Gister zijn we dus bij een 1,5 jarige merrie gaan kijken. Ze is nu al flink aan de maat(rond de 1,60!) en wordt dus wel 1,70/1,75m. Mooi maatje voor mij, want ik ben zelf ongeveer 1,80m. Ondanks d'r grootte, is de merrie erg los door het lijf en kan super draven. Op de sprong is ze erg voorzichtig, fijn in de manier en ze toont voldoende vermogen.

Vandaag heb ik nog even met mijn instructeur overlegt, hem de video en de papieren laten zien, en hij vond het een geschikt paardje voor mij! Lachen
De merrie stamt dus af van Lupicor, hij is enorm populair en veel veulens worden op de veilingen er duur verkocht. Daarna volgt dus Landfriese II, dan Foxtrott, dan Frober. Foxtrott en Frober zijn beide dressuurhengsten, maar de moeders kunnen allemaal fijn springen! Wupicor haar moeder is Phantastique, daarna volgt Fantasie> deze merrie sprong in Duitsland in de klasse S. Achter Fantasie zit Fabiola en daarachter Love Story. Love Story sprong in de klasse M. Een leuk detail is dat Fantasie(de oma van Wupicor dus..), een volle zus is van de merrie Fellen. Fellen is de moeder van de hengsten Polyfox en Pionier, beide van Polydor. Blijkt dus wel dat dit een goed laag is! Lachen

Waarschijnlijk bellen we de eigenaar morgen op, dat we haar zsm op komen halen.. er waren namelijk nog meer geinteresseerden!

De onderstaande foto's heb ik gemaakt van een video-opname en daardoor zijn ze niet echt duidelijk. Veel kijkplezier en melden jullie even wat jullie er van vinden?:D Wupicor is de grootste van de 2, met bles en 1 wit voetje.. Knipoog

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

Afbeelding

(sorry voor de grote hoeveelheid foto's .. Haha! )

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770


Bacannie

Berichten: 1305
Geregistreerd: 02-05-02
Woonplaats: Vechtstadje

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 17:20

Leuk paardje hoor! Ben alleen niet thuis in de springafstammingen... Ze kan idd ook leuk bewegen zo van de foto af, jammer dat ze zo onduidelijk zijn. Nou succes met de officiele aankoop!

Met vriendelijke groet!

In 2017 verwacht:
Blue Hors Zack x Gribaldi x Balzflug x Amor

besita
Berichten: 6775
Geregistreerd: 30-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 09:00

Nou marije daar zou ik echt geen 2 maal over nadenken hoor ,de merrie springt super in de maniertjes ,ik denk dat je er zeker mag in investeren!!


marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 09:02

libke schreef:
Nou marije daar zou ik echt geen 2 maal over nadenken hoor ,de merrie springt super in de maniertjes ,ik denk dat je er zeker mag in investeren!!

Dat dacht ik ook, maar ik wou eerst even met mijn instructeur overleggen, maar die vond het dus ook een geschikt paardje.
Vanmiddag bellen we de eigenaar of we haar vanavond op kunnen halen! Haha!

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

Dees

Berichten: 18874
Geregistreerd: 09-08-01
Woonplaats: Friesland

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 14:17

Lupicor = mooie modellen
laat me raden; die met die bles en die sok is die van jou Tong uitsteken

Wat als.... de wetenschap wel gelijk heeft?

pokoloco

Berichten: 162
Geregistreerd: 10-02-04
Woonplaats: Twente

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 14:25

Ik vind het witte beentje erg apart het is net of ze een gipsvoetje heeft...je zal vast geen moeite hebben om haar te herkennen in een kudde van allemaal bruine paarden!! Gefeliciteerd, of is dit nog te voorbarig..?

Doe eens maf met een haf!!!

Kel2004

Berichten: 1424
Geregistreerd: 30-08-04
Woonplaats: Almere, of all places...

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 14:32

Leuk dier. Kan supr draven en ook nog mooi springen. Lijkt me een perfecte voor all round. Veel plezier ermee.

De toekomst: [ITP] Naarling Leopold von Lippe Biesterfeld v AlexandroPxHouston
Donar V v Contendro I (LT + 3)
Vulpes pilum mutat, non mores! Nieuwe vos merrie Hurley [RIJ-ITP] Stoute Easy Game wordt braaf 6-jarig sportpaard

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 20:11

Dees schreef:
Lupicor = mooie modellen
laat me raden; die met die bles en die sok is die van jou Tong uitsteken

Ja klopt! (stond ook al boven in m'n verhaaltje Knipoog ).
Zonet heb ik met de eigenaar gesproken, en we kunnen haar zaterdag komen ophalen! Haha! Heb er nu al zin in!!

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

Spekky
Berichten: 1158
Geregistreerd: 17-06-04
Woonplaats: Damwoude

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 21:12

heheeee marije! waaahh vet coole foto's he, hij is echt stoer *LOL* Ik kom in het weekend wel even kijken bij je nieuwe toppertje Knipoog

La Bella de Peru (v. Peru's Scen Tao x Landwind) M2+3 dressuur - BB springen - BB SGW

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 01-10-04 21:46

Spekky schreef:
heheeee marije! waaahh vet coole foto's he, hij is echt stoer *LOL* Ik kom in het weekend wel even kijken bij je nieuwe toppertje Knipoog

ZE is vet stoer! Knipoog Je komt maar ff binnenkort ja! Haha!

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770

marije1987

Berichten: 4489
Geregistreerd: 04-05-04
Woonplaats: Zeist

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 10-10-04 17:20

Inmiddels heb ik haar al thuis te staan en het is echt een schat van een merrie! Haha! Ze kan erg fijn draven en doet dat dan ook graag in het weiland. Hieronder een paar foto's..
Wat vinden jullie nu van haar en haar afstammeling?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

- Edelweiss (Cicero vd Paemel x Sydney) L&M springen, L SGW
- Karolina (Arezzo x Matterhorn) > fokadvies gevraagd! https://www.bokt.nl/forums/viewtopic.php?f=159&t=1943770


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: AhrefsBot, Evilou, KikiCelinevs, lanouska, Mark0919 en 36 bezoekers