Help maden in huis!!!!!!

Moderators: Dani, ynskek, Ladybird, Hanmar, xingridx, Mjetterd, Polly, Giolli

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Help maden in huis!!!!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 21:16

Ik heb dus maden in huis. Ik vind er elke dag 1. Bijna alle keren op het aanrecht
Ik heb mijn hele keuken op de kop gezet en alles al 3 keer met bleek schoongemaakt. Ik word er helemaal ziek van. Heb geen eetlust meer.
Nu heb ik al een paar bedrijven gebeld maar volgens hun is de oorzaak heel moeilijk te vinden. Het kan een dood dier zijn in de kruipruimte of spouw. Het is dus absoluut niet iets wat ligt te rotten in mijn keuken, dit is uitgesloten.
Volgens die mensen die er verstand van hebben gaan ze van zelf weer weg. Maar wanneer ?????
Ik kan wel laten spuiten maar dan kunnen ze niet garanderen dat alles weg is. Ik denk wel dat ik het laat doen........Dan maar een bult geld kwijt.


isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:19

eeekk ik zou er neit moeten aandenken om het in mijn keuken te hebben, het valt me wel op dat er de laatste tijd wel veel mensen met maden zijn Verward volgens mijn is er gewoon een madenplaag Boos!

GÜNTHER 01-11-1999
SVEN 24-07-2001
CHEYENNE 06-02-2006
-6kg

kojack

Berichten: 6396
Geregistreerd: 12-10-01
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:22

Wij hebben dus ook een maden probleem alleen bij ons zitten ze in de tuin.

Ze waren gisteren voor de 3e keer terug, dit nadat we de tuin helemaal schoongemaakt hadden met van alles en nog wat.
Vandaag hebben we de tuin weer schoongemaakt met een hogedrukspuit, hopelijk zijn we er nu vanaf.

Wat je er aan zou kunnen doen in je keuken weet ik niet.
Heel veel succes iig !

Wonende aan het eind van de wereld in een hutje midden in het veld...

Ecudes

Berichten: 5228
Geregistreerd: 17-12-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:27

Ik zou in de kruipruimte (laten) kijken. Misschien ligt daar inderdaad een of andere muis ofzo te rotten.

shadow2
Berichten: 46
Geregistreerd: 21-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:37

Strooi langs alle naden en kieren van je aanrecht of beter je hele keuken zout, een flinke laag!
Dus langs alle kitranden en overal waar ze door zouden kunnen komen!
Van zout gaan ze onherroeppelijk dood heb ik hier gemerkt!
Voor de rest is er weinig aan te doen vrees ik, als je iemand in je kruipruimte kunt laten kijken zou ik dat doen....

Heb je trouwens een houten aanrechtblad in je keuken??
Als dat perongeluk aan het rotten(lekkende kitrand) is en er zijn door de kitranden voedselresten gelekt heb je kans dat het daarvandaan komt.....dan heb je dus echt een probleem, dan moet je je hele blad vervangen...

Hoop voor je dat het snel is opgelost....brrrrr moet er niet aan denken ze in de keuken te hebben, in de kliko is al erg genoeg

Kim82
Berichten: 908
Geregistreerd: 12-12-02
Woonplaats: ENSCHEDE

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 21:40

Ik heb vanavond idd zout gestrooid en mijn vriend gaat zodra hij beter is de kruipruimte onderzoeken.
Ik denk niet dat mijn keuken aan het rotten is. Wij hebben deze keuken nog geen jaar.

Sjimmy

Berichten: 17797
Geregistreerd: 09-03-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:42

Kojack had hier pas een topic over maden en Tyrza ook, misschien dat je daar nog wat tips in kan vinden.

:evaw:

shadow2
Berichten: 46
Geregistreerd: 21-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:44

zit nog even te denken.....achter je bovenste keukenkastjes zit een kleine loze ruimte, zou het kunnen dat daar een dode muis oid achterligt?

een muis heeft maar een heel klein gaatje nodig om ergens in te kruipen....

shadow2
Berichten: 46
Geregistreerd: 21-06-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:50

Dat de keuken nog geen jaar staat wil trouwens niks zeggen......als er vanaf het begin een lek in de kitrand heeft gezeten is dat nu toch al aardig aan het rotten.....

Als je aanrechtblad goed droog is zou je eens moeten voelen aan de kitnaden,beetje op drukken, als er ergens water onderuitkomt heb je waarschijnlijk de boosdoener gevonden, dan zal je dat stuk opnieuw moeten kitten.


woofie
Berichten: 2147
Geregistreerd: 06-09-04
Woonplaats: vaassen

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 06:52

ze komen toch niet uit je afzuigkap??? dat heeft een vriendin van mij ooit gehad......dode vogel in de pijp Scheve mond

*leer van gisteren- droom van morgen-leef vandaag*

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 07:45

Ik heb dat ook eens gehad. De oorzaak was heel moeilijk te achterhalen. Tot ik op een avond de etters langs de verwarmingsbuis omhoog zie komen ons huis in. We hadden blokverwarming dus die buizen gingen van de begane grond naar 4 hoog. Wat bleek mijn totaal psygisch gestoorde buuf had haar bakjes eten in de keuken opgestapeld staan AL EEN JAAR. Dus al dat eten was heerlijk gaan rotten.
Meteen maar even de GG&GD gebeld. Toen is ze een tijd opgenomen geweest en ineens waren die beesten weg. Ze komt terug en ze waren er weer.
Nu hebben we er geen last meer van. De blokverwarming is weg en die gaten hebben we helemaal luchtdicht gemaakt.

Maar het is inderdaad een ranzige zaak hoor...

Bojangles

Berichten: 13704
Geregistreerd: 23-06-02
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 08:29

Bahhhh moet er niet aan denken Misselijk Vind dat echt zulke smerige beesten Scheve mond
Gatver..... Hopelijk ben je er snel weer vanaf!

Joyce de Vos - Horse Charms Webshop - Horse Agility NL - Painting Pony
Let op wegens tijdgebrek en andere bezigheden, ben ik nauwelijks meer actief op Bokt. Graag niet PB-en, maar mailen voor snel bereik :) Bedankt!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 08:34

Summertje schreef:
Bahhhh moet er niet aan denken Misselijk Vind dat echt zulke smerige beesten Scheve mond
Gatver..... Hopelijk ben je er snel weer vanaf!


Weet je wat het banketstaaf van die beesten is. Ze komen vaak pas tevoorschijn als jij een huis vol visite hebt Boos!


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: SemrushBot en 9 bezoekers