Anastacia.... wat een gaaaaaaaf mens zeg!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Anastacia.... wat een gaaaaaaaf mens zeg!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 21:38

Ben gisteren naar het concert van Anastacia geweest. Wat een strot heeft dat mens zeg en wat is ze grappig!!!
Ze is ontzettend betrokken bij haar publiek. Je merkt aan alles dat ze het nog leuk vind om op te treden.
Het was echt een onwijs goed concert. Nog beter dan die van Madonna van 3 weken terug.

Is er nog iemand geweest? Hoe vond je het?

djuno

Berichten: 4380
Geregistreerd: 24-08-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:44

helaas niet geweest.............ben al een fan van haar voordat ze doorbrak in Nederland.

Nadir

Berichten: 12713
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:50

Een vriendin van mij is geweest... Lachen
De show schijnt wel mooi geweest te zijn, maar niet heel bijzonder...
Overigens was het erg kort, van 9 tot half 11...

Pippi

Berichten: 122
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:02

Ben ook geweest. Was gaaf, maar muziek in het begin slecht. En het was ook maar iets minder dan 2 uur..

Arabesk

Berichten: 28675
Geregistreerd: 19-03-04
Woonplaats: Aan de dijk tussen Hoorn en Enkhuizen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:04

Ik zag net een top 10 van haar nummers op MTV, ik ga toch maar eens een cdtjes van haar kopen. Erg leuke muziek!!! En een prachtige stem!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:06

Ze is idd gaaaaaaaaaaaaaaf Haha!

Ben helaas niet geweest gister Boos! Kon niet... Ooit wil ik er nog wel eens heen, als ze nog eens komt Lachen

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:17

Ben zaterdag geweest , was helemaal geweldig ! Heb ook super foto's gemaakt , heb nog ff met dr gechitchat via de front row , want daar stond ik Haha! Whaaaaaaaaa.. i love her !

Heb dr al eerder gemeet , eerst in Amsterdam 3 jaar geleden , toen dit jaar in de mediamarkt en nu weer... en zingen dat ze kan Haha!

En idd , het geluid was niet echt je van het , maar tijdens de soundcheck was het ook al niet goed (en ja daar was ik bij Haha!)

Zazou_Murier

Berichten: 203
Geregistreerd: 29-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:21

Ikke ben ook geweest!!!!!!!!!!!!!! wat een stem ECHT SUPER!!!!! was wel kort maar had een super gave avond!!!! OK dan! Lachen Haha!

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 22:25

Tja, de show duurde idd maar 1 uur en 3 kwartier... maarja ze heeft dan ook maar 2 (bekende ) albums waarvan ik eigenlijk alleen de laatste ken, hahahahaha. Gaaf splash dat je haar al zovaak gemeet hebt. Volgens mij is het een heel sympathiek mens!

Het geluid vond ik trouwens ook niet zo slecht! Ik vond Ahoy wel tegenvallen. Klein en rottige zitplaatsen. Erg steil waardoor je niet echt durfde te staan.. maarja.. blijven zitten was erg moeilijk.
Anastacia rocks!

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 22:25

Hey, i'm taller than Sabine!!! hahahaha Knipoog

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:34

Bij ons duurde de show 2 uur , ze zong ook nog we will rock ya zaterdag , en er was nog een tussenshow van een danser , maar die hebben ze gister geskipt hoorde ik !

Problemen met dr manager , die is weg nu , en daarvoor waren er dus ook geen special guest !

Ik had staanplaatsen , dus zou niet weten hoe die plaatsen daar zijn , maar balen zeg

Miss_Blimm
Berichten: 4429
Geregistreerd: 03-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:35

Jah OOIT wil ik haar ook live horen zingen, een super stem heeft ze! Maar dat eerste nummer van haar... waardoor ze overbekend werd, kom ff niet op de naam dat blijft het gaafste nummer Lachen

Splash_

Berichten: 12350
Geregistreerd: 06-10-03
Woonplaats: Bij Spot <3

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:40

Afbeelding

@ Miss_Blimm : Outta love , daar sloot ze bij ons mee af Haha!

_ortiz_

Berichten: 523
Geregistreerd: 26-06-04
Woonplaats: amsterdam

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:42

ik zou gister ook heen gaan maar jah moest naar me oma Boos!
had echt heeel graag gewilt

Vanessa

Berichten: 1073
Geregistreerd: 08-03-01
Woonplaats: Almere

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 22:46

Oooh, ik vroeg me al af wie die special quests nou waren, ik dacht misschien die radio 538 winnaars ofzo. Ach wat.. ik heb genoten!
Staanplaatsen zijn beter, die had ik ook bij Madonna (stond toen ook helemaal vooraan), maar ik ben niet echt een fan van Anastacia en heb weinig moeite gedaan voor de kaarten. Maar had niet gedacht dat het zo goed zou zijn. Gelukkig voor mij deed ze voornamelijk de nummers van haar laatste cd. De eerste vond ik namelijk een beetje zoetsappig en heb ik nooit gekocht! Die laatste is lekker hard en daar hou ik van!!!!

Toffe foto zeg!!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 08:53

Ik vind haar cd's geweldig en ik heb heel veel respect voor haar dat ze ondanks alle ellende toch doorzet.
OK dan!
Maar live mag ze van mij haar mond houden.
Ik heb haar in Amerika eens live gezien en dat was echt om te huilen.
Ik hou het dus bij de cd's Haha!

UK_eef

Berichten: 4218
Geregistreerd: 18-06-03
Woonplaats: Gemeente Dronten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 09:06

Persoonlijk vind ik ze ook erg gaaf hoor.
Stond alleen in de krant dat het concert wat ze laatste gegeven heeft (in de Arena of Ahoy, weet ik niet precies) gewoon onwijs SLECHT was!! Dat vind ik dan toch nogal teleurstellend van Anastacia!

Fabienne1
Berichten: 2498
Geregistreerd: 19-08-02
Woonplaats: Noord-Brabant

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 09:26

Ik had er graag bij willen zijn. Viel ze live echt zo tegen? Dat had ik echt niet verwacht met zo'n dijk van een stem..

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 09:28

Fabiënne1 schreef:
Ik had er graag bij willen zijn. Viel ze live echt zo tegen? Dat had ik echt niet verwacht met zo'n dijk van een stem..


Daar is volgens mij een hoop aan bijgesleuteld. Want ze kan live niet wat ze op cd presteerd. ZOnde is dat, want die cd's zijn waanzinnig goed...

Genee

Berichten: 6071
Geregistreerd: 05-09-04
Woonplaats: Utrecht

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 09:56

Z eis echjt geweldig, ik las laatst op bokt dat iemand zich afvroeg of Anastacia travestiet was...Maar die kan zingen, echt geweldig, wil haar ooit nog wel live horen!

Mar__
Berichten: 6656
Geregistreerd: 03-08-03
Woonplaats: There's no place like home

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 10:31

Ik wilde er ook heen, maar kwam er te laat achter dus alles was al uitverkocht! Volgende keer ga ik er zeker weten heen!!!
Vind haar cd's ook echt super goed *LOL*

flashyjac
Berichten: 6671
Geregistreerd: 03-11-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 10:49

Eef18 schreef:
Stond alleen in de krant dat het concert wat ze laatste gegeven heeft (in de Arena of Ahoy, weet ik niet precies) gewoon onwijs SLECHT was!! Dat vind ik dan toch nogal teleurstellend van Anastacia!


Een recensent is vaak niet bepaald objectief en ik houd niet van de recensies die in de media verschijnen. Verschillende concerten worden als 'slecht' bestempeld, terwijl ik ze juist als erg goed had ervaren (en ik ben dan vaker naar een concert van de desbetreffende artiest geweest). Hoe dan ook, of het concert goed of slecht was kan je alleen zelf bepalen en ik heb het idee dat Anastacia (waar ik overigens geen fan van ben en ik ben ook niet bij haar concert geweest) heeft gewerkt aan haar live-performance, want ik was als pers aanwezig in de Mediamarkt en daar zette ze toch even een behoorlijke strot open, acapella..

Foto van Anastacia in de Mediamarkt | foto

Laika

Berichten: 3208
Geregistreerd: 05-02-02
Woonplaats: Heerde

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 12:22

Ik ben er ook geweest, samen met Xono. Wij vonden het een ontzettend gaaf concert. Voor het geluid moet je inderdaad niet in Ahoy zijn, het blijft een sporthal namelijk, wil je geluidtechnisch goede kwaliteit moet je echt een cd opzetten. Maar aan Anastacia lag dat bepaald niet!! Wat een stem heeft dat kleine wijfie, echt geweldig. Wij vonden haar life nog beter dan op cd. En de sfeer was geweldig, bij menig nummer ging toch bijna het dak van het Ahoy. Bij een volgend concert ben ik zeker weer van de partij. Het duurde niet zo lang, van 9 tot half 11, maar het was wel aan één stuk door, dus ik vond het geweldig

smax
Berichten: 3139
Geregistreerd: 03-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:52

nee ben niet geweest jammer Huilen

Faas

Berichten: 12718
Geregistreerd: 21-07-02
Woonplaats: Steenwijksmoer

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 13:56

Volgens mij spott ik een Nordlead daar op de achtergrond Haha!.

Ik vind het een bijzondere vrouw. Sterk en met gevoel. Geen kapsones of wat ook.