het moet niet veel gekker worden...

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Polly
Moderator Algemeen1
No drama, no glory!

Berichten: 23417
Geregistreerd: 09-04-01

het moet niet veel gekker worden...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 20:56

Nou wat ik vandaag meemaakte, mijn smoel viel echt open.
We waren met Polly en Nancy naar buiten, op de heenweg zat mijn bijrijdstertje op Polly en had ik Nancy aan de lange lijnen. Nancy is heel braaf maar af en toe nog wel wat schrikkerig.
Afijn, we rijden langs een weggetje waar kastanjebomen naast staan en die kereltjes (ik schatte tussen de 10-13 ongeveer) zijn met een bal die kastanjes uit de bomen aan het schieten, prima, als ze daar lol in hebben.
Maar ze schoten dus gericht op Polly dus ik vroeg of ze daar even mee wilden ophouden, gewoon op een nette en vriendelijke manier. Dat was blijkbaar erg grappig Scheve mond .
Naja goed op de terugweg had iemand anders even Nancy aan de lange lijnen en toen riep 1 van die jochies "kijk, paarden" zegt de oudste van het stel: "ah joh, gewoon doorgaan" dus ik (iets minder vriendelijk) weer gevraagd of ze ermee wilden ophouden, toen kreeg ik dus een bek waar je U tegen zegt, dus ik "als je nu niet kapt heb je zometeen wel een probleempje". Zegt dat ventje: "Ja een paar kogels door je kop zou ook wel een mooi gezicht zijn" PARDON.
Ik viel bijna om, zo'n ventje (achteraf bleek ie 16, had em niet veel ouder geschat dan 13) en dan zo'n bek, nou ik heb mijn tong er bijna afgebeten en ben doorgelopen (lachend) want als je wat terugzegt heb JIJ het gedaan, maar dit vind ik echt NIET normaal, sorry hoor.

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:14

zo dan..dat is zeker niet normaal.. dat soort ***jongens (meisjes ook) zitten er altijd wel tussen .. heeeel asociaal.. !!

Tralala

Berichten: 1145
Geregistreerd: 06-02-04
Woonplaats: Overal en nergens

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:17

Ik kan hier dus echt niet bij he...
Altijd die stoerdoenerij, levensgevaarlijk!
En waarom nou helemaal? Alleen maar omdat ze stoer moeten zijn voor de rest...
Nou sorry, maar ik vind er niks stoers aan als ze straks zelf overhoop gelopen worden door een paar paarden die ze hebben laten schrikken

LuvdaTossa

Berichten: 12894
Geregistreerd: 15-06-03
Woonplaats: Midden vh land

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:18

Tja sommige kinderen worden nooit volwassen....

Maar om nu een grote bek op te zetten Verward Lijkt me niet echt handig en zeker niet te helpen.

isabelle

Berichten: 3447
Geregistreerd: 28-08-02
Woonplaats: terneuzen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:25

zo dan, het zal je kind maar wezen, ik zou denk ik uit mijn dak gegaan zijn alhoewel, tegenwoordig moet je al bang wezen als ze het niet echt doen!

Pippi

Berichten: 122
Geregistreerd: 16-09-04
Woonplaats: Zuid Holland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:28

jezukriebel zeg, maar helaas bestaan er inderdaad van die figuren. Wat mij ook steeds meer tegenhoudt iemand een standje te geven als hij de grond bevuilt ofzo..

Tancreda4

Berichten: 24023
Geregistreerd: 12-01-03
Woonplaats: ZuidHolland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:33

Het lijkt steeds gekker te worden, en steeds jonger te beginnen. Gek he, dat er mensen zijn die niet meer langs een groepje 'jongeren' durft te gaan, of iets te vragen of te zeggen... Enkel vragen of ze even aan de kant gaan is al teveel heb ik vandaag ondervonden Boos!

Nadir

Berichten: 12712
Geregistreerd: 12-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:48

Jeetje zeg...
Hier begint het nog vrij "onschuldig" mee... Maar waar eindigt het... Lips are sealed

Berdien

Berichten: 64503
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 21:59

goed dat je niks terug hebt gezegd!! Ik negeer ze meestal, maar als het echt uit de klauwen loopt dan zeg ik er op een "autoritaire" toon wat van. Terugschelden heeft geen zin, dan hebben zij hun zin en wordt het alleen maar erger. Maar inderdaad, waar moet dit heen?

nobility

Berichten: 1030
Geregistreerd: 21-02-04
Woonplaats: Musselkanaal

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 22:52

Wat een Asociaal persoon!

LBLGypsyCobs

Berichten: 8886
Geregistreerd: 01-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 06:27

Deze kinderen groeien op in een wereld waarin geweld, oorlog, moord en mishandeling elke dag op het nieuws zijn.
Ze weten niet beter dan dat het erbij hoort en ze weten ook dat dit oudere mensen schokt.
En das precies waar deze pubers op uit zijn.

De opmerking van een paar kogels in je kop, daar schrik je gewoon van en voor hun is het de manier om iets op te lossen.

Dat zien ze op tv en horen ze terug in muziek.

Nu ben ik echt niet zo, dat alle muziek met dergelijke teksten moet worden verboden, maar feit blijft dat sommige mensen zich er door laten beïnvloeden.

Ze laten zich nogal meeslepen.
En dit gebeurt in alle leeftijdsgroepen.

Net als de discussie over de Penny en de gevolgen van de verhalen die daar in staan.
De 1 leest hem, legt hem weg en gaat huiswerk maken, de andere herinnert zich een 'zielige' pony ergens in de buurt en gaat die 'redden'.