blanco startcoupons

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

blanco startcoupons

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 22:10

Ik heb een gewone startkaart met lodewijk en met startcoupons nou hoorde ik dat als ik blanco aanvraag ik gwoon met een paard kan starten waar ik geen startkaart mee heb is dat zo?
Of moet ik voor een ander paard nu ook een nieuwe startkaart aan vragen? het gaat eigenlijk om 2 paardenwaarmee ik tijdelijk wil starten tot ze terug gaan naar de eigenaren maar om voor 3/4 maand een startkaart aan te schaffen (okee wel op hun kosten)hoe zit dat weet iemand het?
anders vraag ik het zondag even aan mijn vereniging

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 22:15

Ik heb er idd ook wel eens van gehoord.
Hoe het precies in zijn werk gaat weet ik niet exact.
Waar ik het dan bij hoorde was op ons buitenconcours, daar starte ook iemand van een handelstal geloof ik en die had dus ook blanke startcoupons voor bepaalde paarden.

Ik kan t nog wel aan mn moeder vragen (wedstrijdsecretariaat) maar die is nu niet thuis.

P.S. Heb je zondag weer wedstrijd dan?? Doe dan maar ff de groetjes aan Mathilde!

liberty

Berichten: 17286
Geregistreerd: 21-09-01
Woonplaats: Breda

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 22:22

heyy

die krijg je alleen als je ook een startkaart aanvraagt d8 ik. Wij kregen er voor een paar ruites, omdat die startkaarten er nog niet waren. Toen konden ze alsnog starten. Maar ik denk dat je dus wel een startkaart moet hebben

gr linda

carlijn83

Berichten: 3514
Geregistreerd: 11-11-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 22:49

Ik heb t ff gevraagd, ik weet al weer wat die ruiter toen had.
Hij had een universele startkaart. Die zijn wel veel duurder dan een gewone startkaart maar daar kun je alle paarden mee starten die je wil.
Die paarden start je dus met blanco coupons.
Als je dus vaak een veel paarden tijdelijk uitbrengt is dat misschien wel een uitkomst maar voor alleen deze 3/4 maanden met deze 2 paarden is t misschien wel goedkoper nog om een gewone startkaart aan te vragen.
Ik weet niet of je dat vaak doet, paarden voor anderen uitbrengen?
Voor het preciese, bedragen en regeltjes enzo kun je misschien ff bij de KNHS vragen.
Suc 6 vast zondag!

janna

Berichten: 4537
Geregistreerd: 08-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 22:59

d
Laatst bijgewerkt door janna op 04-05-22 08:07, in het totaal 1 keer bewerkt

-


Honeybee

Berichten: 8912
Geregistreerd: 10-04-01
Woonplaats: Harlingen

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 23:41

Hier vlakbij op een trainingsstal worden paarden uitgebracht van verschillende mensen. Zonder hier een persoons/paard gebonden startkaart te hebben. Bij die stal hebben ze een universele (open) startkaart (die stukken duurder schijnt te zijn) die alleen persoonsgebonden is. Hiermee kan de desbetreffende ruiter verschillende paarden starten.

Voorbeeld: Het gaat hier om een ruiter genaamd Hillebrand. Hij heeft een open startkaart. Er is over een aantal weken een concours in bijvoorbeeld Oosterwolde. Hij schrijft zich in voor verschillende rubrieken in verschillende klassen. Hiervoor gebruikt hij blanco startcouponnen. Hij heeft zich bij wijze van spreken ingeschreven voor 2 L parcoursen (springen) en 1 M parcours. Nou blijkt hij op stal op dat moment maar 1 geschikt paard te hebben voor de L en maar 1 geschikt paard voor de M. Hij komt dus een L paard te kort. Nu heb ik een paard waarvan ik graag wil dat hij die uitbrengt in een L parcours. Doordat hij een open startkaart heeft en een blanco startcoupon heeft ingeleverd kan hij een dag van te voren nog bij de desbetreffende organisatie doorbellen dat hij met mijn paard in een L parcours wil starten. Pas dan wordt dit definitief.

Maar zoals ik al zei.. een open startkaart schijnt behoorlijk aan de prijs te zijn, maar is super als je meerdere paarden start.

Ik hoop dat je begrijpt wat ik hiermee bedoel. Mocht dit niet zo zijn.. laat het me dan maar even weten Lachen

Nimber

Berichten: 26551
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 08:38

thanx allemaal!
Denk dat het dan allemaal te duur wordt maar zal zien even overleggen met de eigenaren:)

http://www.kimtelgen.nl
Cranio sacraal therapeut en instructrice


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Amber_anne, Balou_k, Delaja, Eve_16, Fling, Flinty, Jussem, Plonspony, Poekkie, TamaraFloor, xdesix en 73 bezoekers