Z-O Brabant -> Wie voert Hartog??

Moderators: C_arola, Coby, Nicole288, Dyonne

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Z-O Brabant -> Wie voert Hartog??

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 28-09-04 14:02

Ik ben van plan over te stappen op Hartog Concept in combinatie met Hartog Lucerne, maar de verkooppunten die Hartog mij heeft doorgegeven verkopen de brok niet Boos! . De Lucerne is wel vrijwel overal te krijgen. Heeft iemand een adres waar ik de brok Concept kan kopen?? Of eventueel bestellen, maar het is maar voor 1 paard (voer ca. 3,5 zak per maand). Thanks!!

Ps. Ervaringen met deze brok zijn ook van harte welkom


manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 14:59

Is er helemaal niemand in omgeving Eindhoven die Hartog voert?? In Leende is een zaak die dit levert (behalve de brok die ik wil hebben of ik moet een hele pallet in ene keer afnemen, beetje veel voor 1 paard Frusty).

wendyke
Berichten: 2258
Geregistreerd: 06-02-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:10

wij voeren ook luzerne maar weet niet of het de zelfde is die jij beoelt en dat spul halen we altijd bij adriaans in Bakel.

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 15:32

De mix is moeilijk aan te komen. Ik heb hem ook een tijdje gevoerd, maar ben overgestapt op Havens Power plus mix. Hier zit geen melasse in. Dit zit nl ook al door de Lucerne en dat is behoorlijk dubbel op(lees dikke paarden)

Als je de zoekfunctie gebruikt, kom je denk ik nog wel het een en ander tegen.


Maris
Berichten: 15901
Geregistreerd: 24-07-03
Woonplaats: Zeeland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:38

hoi,

ik wil ook de conceptbrok gaan voeren en heb even een mailtje naar Hartog zelf gestuurd. Ik had de volgende dag al antwoord over waar ik de brok kon kopen !

Groetjes,


Maris

manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 07:18

Ik heb ook een mail gestuurd naar Hartog waar ik pas 2 weken later antwoord op kreeg. Ik kreeg 3 adressen van verkooppunten, waarvan 2 alleen de lucerne blijken te verkopen (heb zelf gebeld en ze bleken beide maar 2x per jaar bij Hartog te komen). Het andere verkooppunt is voor mij 30km rijden en heeft wel de mixen, maar niet de Concept. Ze willen hem wel meenemen (gaan 1x in de 6 weken), maar dan moet ik wel meteen een pallet afnemen. Beetje veel voor 1 paard. Daarnaast als ik vergeet op tijd te bellen heb ik dus geen brok en ik ken mezelf.... Ik heb dus weer een mail naar Hartog gestuurd met de vraag een lijst van alle verkooppunten in Brabant, Limburg en Belgiƫ (wil er best een eindje voor rijden, maar moet wel zekerheid hebben dat die brok er is!!), maar dat was maandag en heb nog steeds geen antwoord terug. En ik ben bijna door mijn Havens heen...

Unity
Berichten: 2116
Geregistreerd: 14-12-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-09-04 07:20

Ik heb met hartog gebeld, kreeg idd het zelfde als manon_lin, adressen op waar alleen Lucerne of helemaal niks meer verkocht werd van Hartog. En dus niet in de buurt.........

manon_lin
Berichten: 382
Geregistreerd: 17-04-03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 30-09-04 15:05

Ik heb inmiddels een adres dankzij Bridgehill OK dan! . Nog bedankt!!!

Passionato

Berichten: 1471
Geregistreerd: 23-05-03
Woonplaats: Ede

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-10-04 12:57

Ik voer ook Hartog Lucerne maar dan met Energymix van Hartog rrbij. Energy classic.. Mijn voerhandel verkocht eerst ook alleen lucerne, maar ik heb een afspraak met hem gemaakt dat ik dat voer bij hem haal. Hij besteld het er gewoon bij zijn lucerne bij, geen probleem.. of die vrachtwagen nou alleen zakken lucerne brengt of ook nog een paar zakken brok erbij levert, maakt niks uit.. Misschien moet je het even overleggen met je voerhandel???
Wat de ervaring betreft over lucerne+energy classic... voor mij geen ander voer meer! Super!

A lie gets halfway around the world before the truth has a chance to get its pants on


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: Trendiction en 46 bezoekers