Update Fauve

Moderators: Sica, C_arola, Neonlight, balance

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Update Fauve

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 18-04-02 20:57

Het gaat supergoed bij haar nieuwe baasje! He, een zucht van verlichting... Knipoog Ik zat al heeeel erg te hopen dat ze geen rottigheid uit zou halen, want dat zou ik echt vreselijk gevonden hebben zeg. Ze hadden haar eerst geborsteld, en mevrouw viel spontaan in slaap Pling . Toen ze op gingen zadelen had ze wel iets van: owow ze gaan op me rijden, en werd ze wat onrustig. Met het longeren beetje gebokt. Eenmaal aan het rijden was alles over.
Ze is nu al een stuk of 5x bereden, en het gaat prima!
Hmmm, en nou maar hopen dat het goed BLIJFT gaan he...

Greetz, Danielle

PS sorry dat het een poosje geduurt heeft, maar ik bok niet zoveel meer, vandaar... Lips are sealed


carola

Berichten: 8681
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 20:58

Ow wat fijn dat het goed gaat zeg! Echt heerlijk dat je zo'n goed baasje voor haar hebt gevonden, dat is toch altijd een hele geruststelling.

Eindig niet, maar begin! (quote Dorine)

Jurga

Berichten: 18554
Geregistreerd: 06-05-01
Woonplaats: Ede/Lunteren

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 21:07

Nou, dat is goed nieuws! Fijn om te horen zeg! Haha!

So tell me where you are / Tell me how you feel / Tell me what you need / Just tell me how you feel / And let it all just rain on me. ~ Kane

gomir

Berichten: 25523
Geregistreerd: 13-09-01
Woonplaats: Omgeving Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 21:42

Lekker hoor! Inderdaad hopen dat het zo goed blijft gaan en dat ze het net zo naar haar zin heeft als Flap Lovers
Wanneer komen jullie nou eens kijken naar hem? *LOL*

Ontario

Berichten: 1921
Geregistreerd: 25-01-01
Woonplaats: Deurne

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 19-04-02 17:43

gomir schreef:
Lekker hoor! Inderdaad hopen dat het zo goed blijft gaan en dat ze het net zo naar haar zin heeft als Flap Lovers
Wanneer komen jullie nou eens kijken naar hem? *LOL*


Jazekers! Haha!

Ennuh, we komen nu echt zo snel mogelijk hoor! (grrrr m'n pa heft het ook zoooo druk Boos! )


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DeGelukkige4, Eve_Nie, Jihama, laura22, Maanon_, Mark0919, sterregoud en 35 bezoekers