stomme hond

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

stomme hond

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 17:57

ik was aan het lessen en het ging heel erg goed ( heeft een tijd geduurd door die blessure) ging ik net een proefje rijden. scheurt hij er opeens van door! hard dat hij ging!! bijna plat door de bocht..eindelijk weer rustig kom ik weer in die hoek..en daar ging hij weer, maar toen heb ik het wel gezien wat het was. het was een hond die in de sloot aan het zwemmen was, en er heel de tijd in en uit sprong. 1ste keer vlak voor randeux neus. en die eigenaar stond zich er gewoon bij te vermaken ( klote mens! mja ik kreeg daarna zijn koppie er niet meer bij, hij bleef overal "enge honden" zien. was wel jammer

Monster

Berichten: 9515
Geregistreerd: 04-01-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:01

naja, je meot niet de schuld afschrijven op die mevrouw, die weet ook nietd at je paard er bang van wordt,

Oakland1990

Berichten: 5977
Geregistreerd: 20-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:10

vind dat monster gelijk heeft als die dame geen verstand heeft van paarden dus ook niet van hun schrikreacties .
en ik weet eigelijk geen een paard dat daar al bang van is

vencedor
Berichten: 9350
Geregistreerd: 27-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-04 18:38

ook niet als die sloot vlak naast de bak ligt en je die hond pas ziet als hij voor de neus van je paard eruit springt. (net zoals er welleens plotseling eenden opvliegen) Nja goed getrainde paarden hebben jullie dan hoor. mja die vrouw zag duidelijk dat het door haar hond kwam

Chanelletje

Berichten: 848
Geregistreerd: 19-09-04
Woonplaats: Kartonnen doos

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 18:41

Kun je dan gedachten lezen?
Ik denk dat die vrouw het niet wist.
En die ''stomme'' hond,kan die weten dat hij een ander laat schrikken?
Je had het beter kunnen zeggen hoor,dan had ze er vast rekening mee gehouden!

SdaphneS

Berichten: 11422
Geregistreerd: 01-08-04
Woonplaats: Borger

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 19:07

Chanelletje schreef:
Kun je dan gedachten lezen?
Ik denk dat die vrouw het niet wist.
En die ''stomme'' hond,kan die weten dat hij een ander laat schrikken?
Je had het beter kunnen zeggen hoor,dan had ze er vast rekening mee gehouden!

sluit ik me bij aan Schijnheilig

Dreamer_S
Berichten: 3603
Geregistreerd: 05-05-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 19:53

tsja nouja aan 'had beter kunnen' heb je ook niet veel want het is al gebeurt. in ieder geval is het minder leuk wat d'r is gebeurt,hoop dat het volgende keer wel goed gaat!

Paintless

Berichten: 5654
Geregistreerd: 20-01-04
Woonplaats: Drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:38

goeie iefening voor t beessie.. kan ze leren dat honden niet eng zijn.. ook niet als ze uit het water komen...




of zeg ik nu iets verkeerds?

ellepel

Berichten: 47334
Geregistreerd: 24-02-04
Woonplaats: assen

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:47

vind ik ook hoor, zo veel mogelijk laten zien en horen, daar worden ze juist mak van..

Humphrey

Berichten: 655
Geregistreerd: 29-08-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 20:51

welshfreak schreef:
en ik weet eigelijk geen een paard dat daar al bang van is


tja hier ben ik het toch niet mee eens, het ene paard is bang van luchtballonnen, varkens of weet ik veel wat, het andere van honden, en dat hoeft dan niet eens door slechte opvoeding zo te zijn maar door bv een slechte ervaring met honden in het verleden, een onervaren paard...
ik vind je opmerking nogal kort door de bocht. Ik ben het er wel mee eens dat die mevrouw of die hond geen schuld treft en dat ze het misschien beter even had kunnen zeggen, dan had de eigenaresse van de hond ook weer iets kunnen leren.