Wow, twee dagen geleden total loss nu al een nieuwe auto!

Moderators: Mjetterd, Dani, ynskek, Ladybird, xingridx, Polly, Hanmar

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Wow, twee dagen geleden total loss nu al een nieuwe auto!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 19:21

Twee dagen geleden heeft mijn vriend onze suzuki alto "in een mercedes geparkeerd". Je raadt het al, total loss. Huilen

Afbeelding

Nu twee dagen later ben ik super verliefd op onze nieuwe auto een 3-jarige Volkswagen Lupo Lovers

Afbeelding

Zo zie je maar ongeluk en geluk liggen heel dicht bij elkaar.

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 19:47

Jullie zijn er flink op vooruit gegaan zeg, mooie auto nu zeg!
Ik ga onze auto ook in de soep rijden Knipoog * af kloppen*
Zou er dan een patrol komen lol

Siempie

Berichten: 30293
Geregistreerd: 18-01-02
Woonplaats: Beverwijk

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 18-04-02 19:53

Zijn er zeker op vooruit gegaan, maar nu is het ook eerder een auto voor ons beide ( een vriend die 1.95 is past niet zo goed in een alto) bovendien waren we het er allebei over eens dat een alto toch niet zo veilig is. Zie de deuk met hoogstens 15 km/u op een trekhaak. En aangezien we deze zomer naar Frankrijk en Italië willen met de auto lijkt me volkswagen toch iets beter dan een alto Lachen

carola

Berichten: 8686
Geregistreerd: 18-04-01
Woonplaats: Putten

Link naar dit bericht Geplaatst: 18-04-02 19:59

Jaaaaaaaa! Lupo's zijn gaaaaf! Een vriend van me heeft er ook één, ook precies in diezelfde kleur. Ikzelf heb een blauwe Ford Ka. Nou ja, eigenlijk is ie van m'n moeder, maar ik heb hem een beetje ingepikt... Haha! Dat is ook wel een geinig bakkie (behalve dan vanmiddag, toen zomaar m'n uitlaat er half onderuit viel.... )
Ik wil ook een Patrol als m'n eerste, echte auto, maar ik vrees dat ik dan nog heel lang moet gaan sparen als arm studentje...