Shakespeare in love/Daisy en de vagebont

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Antwoord op onderwerpPlaats een reactie
 
 
Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Shakespeare in love/Daisy en de vagebont

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 13:49

Mijn zusje heeft sinds twee maanden een nieuwe pony. Haar oude pony is inmiddels 16 jaar geworden en kan niet echt verder meer in de sport en ze is er een beetje te groot voor geworden, nu heeft ze er een jonge pony bij. Ze rijdt Daisy (de oude pony) nog door tot januari en dan gaat ze verder met Sjeek Spier (de 4 jarige). Ze is Sjeek Spier op dit moment aan het beleren. Laatst stonden ze zo lief saampjes in de wei dat ik het niet kon laten ze even op de foto te zetten. Sjeek Spier in love, hij kijkt zo verliefd naar haar Lovers . En samen proberen ze dat ene grasprietje te pakken te krijgen *LOL* Links Sjeek Spier en rechts Daisy. Zijn het geen schatjes?

Afbeelding



Iris82

Berichten: 39848
Geregistreerd: 04-10-02
Woonplaats: Tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 14:03

Ah wat lief!
Het verliefde paartje! Knipoog

Poking Stick: about 30cm long, that can be concealed up a sleeve, and can be used to 'poke' people who argue with you/irritate you/deserve poking/don't deserve poking but you poke anyway/anyone in the hope of enraging them/making them move/injuring them/anything.








Figaro schreef:
_O- Ik voel een geitenwollensok aankomen.. Misschien zit ie wel in mijn doos :')

Equira

Berichten: 1219
Geregistreerd: 27-05-04
Woonplaats: Groningen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter: 29-09-04 14:05

Sjeek denkt, op een oude fiets..........

Kamide
Berichten: 1764
Geregistreerd: 11-03-04

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-04 19:27

moet je het leren Knipoog


Antwoord op onderwerpPlaats een reactie

Wie is er online

Gebruikers op dit forum: DDD3, douschka, Rainer en 80 bezoekers